Zonder pak, zonder helm, beetje stoer doen…dikke fail inderdaad.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:58 schreef Geqxon het volgende:
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/80725837/
En zo moet het niet.
Me broerje heeft een K5, zo bekende wit blauwe.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:47 schreef -Menn0- het volgende:
Suzuki GSX-R 750 die heeft de pa van een maatje van me! Laatst op geredenEcht een gaaf ding!
stuurdemper waarschijnlijk, die dingen sturen zo strak dat je ieder steentje etc voelt dus met zo'n ding worden ze wat minder nerveus in de bochten (en het trilt minder.. waardoor je minder last van je polsen krijgt)quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:50 schreef RetroGamer het volgende:
[..]
Stond ook een gloednieuwe ZX-10 in het wit. Alleen zit er een stang(weet niet wat het doet) op het stuur en een grote luchtinlaat voorop en dat verpest het toch wel een beetje, verder wel mooi dng.
Dan zal je zelf je snelheid moeten corrigeren.quote:Op zondag 6 september 2009 20:49 schreef Thorical het volgende:
Ik heb een examen datum: AVB op 18 september om 10.30 Amsterdam.
En ik heb nog ff een vraag. Als ik over hobbel de bobbel weggetjes rijd dan blijft mijn snelheid niet constant.
Heel irritant en de buitenzijde van het stuur vasthouden met mijn pink helpt ook niet echt.
In een hogere versnelling met minder toeren rijden? Dan maakt het minder uit dat je met je gas "kloot".quote:Op zondag 6 september 2009 20:49 schreef Thorical het volgende:
Ik heb een examen datum: AVB op 18 september om 10.30 Amsterdam.
En ik heb nog ff een vraag. Als ik over hobbel de bobbel weggetjes rijd dan blijft mijn snelheid niet constant.
Heel irritant en de buitenzijde van het stuur vasthouden met mijn pink helpt ook niet echt.
Hoe doe je dat zo snel?! Het ophalen bedoel ik...quote:Op maandag 7 september 2009 18:47 schreef pro2call het volgende:
ik ben vanmorgen geslaagd voor AVD:D:D ik kan me pasje morgen ophalen...... en aankomende zaterdag gaan we richting zierikzee
toch nog weer een ritje van 215 kilometer
HOe ging de rit? Gefelictieerd!!quote:Op maandag 7 september 2009 18:50 schreef pro2call het volgende:
dus:
Pro2call
Eerste rijles: 28-07-09
Theorie: 28-07-09
AVB: 24-08-09
AVD: 07-09-09
Rijschool : van Buuren, Zwolle
Lesmotor Honda CB500:
Gefeliciteerd! Wie was je instructeur ? Moet voor donderdag een lesje overslaan omdat de instructeur uit Zwolle ziek is..quote:Op maandag 7 september 2009 18:47 schreef pro2call het volgende:
ik ben vanmorgen geslaagd voor AVD:D:D ik kan me pasje morgen ophalen...... en aankomende zaterdag gaan we richting zierikzee
toch nog weer een ritje van 215 kilometer
inderdaad zeg, ze bekijken het maar met hun toeslag. Je kan trouwens wel proberen om m een dag eerder af te halen, ik zou m maandag af moeten halen, maar vrijdag middag kreeg ik te horen dat ie er vanaf donderdag ochtend lag. Goed heeft in jou geval geen nut meer (ik woon naast een deelkantoor van t stadhuis dus geen moeite (met risico op telleurstelling) was het ook niet.quote:Op maandag 7 september 2009 19:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hoe doe je dat zo snel?! Het ophalen bedoel ik...
Mij werd verteld dat ik na het slagen (maandagochtend vorige week) pas de volgende dag m'n rijbewijs kon aanvragen. "Spoed" zou minimaal 2 werkdagen duren, en ik wou geen 30 euro betalen om de ambtenaren harder te laten lopen, dus kan hem ook morgen pas ophalen...
AVB in de pocket, alles ging 1ste keer gelijk goed, vond het eigenlijk niet superveel voorstellen, hoewel ik vantevoren wel zenuwachtig was. Dat het dezelfde examinator was als voor de auto deed ook geen wonderenquote:Op maandag 7 september 2009 18:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Morgenvroeg les en daarna de avb, donders veel zin in
Het meeste wel, maar niet alles.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:19 schreef RetroGamer het volgende:
Ik heb theorie boeken uit 2006, zijn deze nog 'geldig'?
Mha dat zeggen ze voor de zekerheidquote:Op maandag 7 september 2009 19:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hoe doe je dat zo snel?! Het ophalen bedoel ik...
Mij werd verteld dat ik na het slagen (maandagochtend vorige week) pas de volgende dag m'n rijbewijs kon aanvragen. "Spoed" zou minimaal 2 werkdagen duren, en ik wou geen 30 euro betalen om de ambtenaren harder te laten lopen, dus kan hem ook morgen pas ophalen...
Mha niet geheel vlekkeloos.... volgens die kerel nam ik een paarkeer de buitenbocht in de bocht naar rechts..quote:Op maandag 7 september 2009 19:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
HOe ging de rit? Gefelictieerd!!
Ik heb ze zo'n btj allemaal gehad..quote:Op maandag 7 september 2009 21:01 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wie was je instructeur ? Moet voor donderdag een lesje overslaan omdat de instructeur uit Zwolle ziek is..
mha ik ga aankomende zaterdag naar zierikzee en de motor die ik tijdelijk ga rijden heeft 5 jaar stil gestaan. deze loopt al wel weer een tijdje maar ik wil ff een paar keer rijden en heb geen zin in om de anwb te gaan bellenquote:Op maandag 7 september 2009 21:03 schreef Robin__ het volgende:
[..]
inderdaad zeg, ze bekijken het maar met hun toeslag. Je kan trouwens wel proberen om m een dag eerder af te halen, ik zou m maandag af moeten halen, maar vrijdag middag kreeg ik te horen dat ie er vanaf donderdag ochtend lag. Goed heeft in jou geval geen nut meer (ik woon naast een deelkantoor van t stadhuis dus geen moeite (met risico op telleurstelling) was het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |