Zijn hand is lichter dan zijn gezichtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Kijk eens naar dr. Murray's hand:
[ afbeelding ]
Iets zegt me dat dit helemaal geen neger is.

en wat zou je daarmee willen zeggenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Kijk eens naar dr. Murray's hand:
[ afbeelding ]
Iets zegt me dat dit helemaal geen neger is.

mwah, dat lijkt me niet, er staan zoveel foto's op internet, en ze lijken me niet allemaal gephotoshoptquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:19 schreef DrDentz het volgende:
Er kan een foto van een neger overheen geplakt zijn, zodat de echte dr. Murray ongezien weg kan komen.

Mijne nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:18 schreef Robijn1961 het volgende:
Beetje vreemd is het wel ja...ik ben dus zelf licht getint, maar mijn handen zijn altijd hetzelfde als mijn gezicht.

Dat dacht ik ook meteenquote:

ga even rondkijken dan maar voor de zekerheidquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Nee!
Dat is de enige dr. Murray foto.

Nee, er was er nog 1. Effe kijken of ik em kan vinden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Nee!

Hij is volgens mij wel gefilmd tijdens een live stream van tmz.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Nee!

quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:22 schreef Anonymousz het volgende:
Ik ben ook getint
Mijn handen zijn lichter dan mijn gezicht

Mijn handen zijn lichter dan in mijn gezicht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"

quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:23 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jullie mogen meer in de zon

quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:24 schreef R4m0n_46 het volgende:
foto's van Conrad Murray
[ afbeelding ]
deze is wel wat vreemd te noemen na z'n huidige foto's te hebben bekeken
[ afbeelding ]

dat leek mij ook al, vooral met die onderste foto er bijquote:

are you kidding?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:26 schreef Bevin het volgende:
[..]![]()
Bij zijn haargroeilijn is zijn huid lichter

quote:

Het is een wiggaquote:

Ja, dat moet dus idd. de lichtinval of de flits zijn, die dat verschil maakt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:32 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ja, maar kijk het verschil tussen deze plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op de tweede foto is hij donkerder (is dat een goed woord?)

Dat is Joseph Jackson's favoriete liedje. About the animals and stuff.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:32 schreef R4m0n_46 het volgende:
@Bevin
laten we maar geen ruzie gaan maken ok? zonde van het topic, dus peace bro
edit: luister nu Earth Song![]()

Smile was ook één van z'n favorieten volgens mij.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is Joseph Jackson's favoriete liedje. About the animals and stuff.

JWZ alles spang met die tanga's in die brada bro.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"

volgens mij komt het in dit geval puur door de kwaliteit van de foto en hoe de foto is bewerktquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:32 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ja, maar kijk het verschil tussen deze plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op de tweede foto is hij donkerder (is dat een goed woord?)

Doe je ondertitel eer aan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:38 schreef demonseeker14 het volgende:
Ik luister nu Gone Too Soon, wie wil me aanraken?

Ik niet, anders word ik weer verdrietig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:38 schreef demonseeker14 het volgende:
Ik luister nu Gone Too Soon, wie wil me aanraken?

Het was een grapje mijn zoon, ik heb bijna alle nummers van MJ en ik respecteer hem zeer als artiest, zonder dollen.quote:

Ik heb gelezen dat hij zich ten onrechte uitgaf voor cardioloog. Hij was slechts een basisarts ...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:02 schreef Bevin het volgende:
[..]
Is niet eens bijzonder veel voor een goede prive cardioloog. Alleen zo goed was ie blijkbaar niet.. zou ie überhaupt wel een cardioloog zijn?![]()

De vraag is: welke bron was dit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:41 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat hij zich ten onrechte uitgaf voor cardioloog. Hij was slechts een basisarts ...

Met zijn 14 jaar??quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Weet je dan niet dat demonseeker14 de vader van Bevin is?

Dat is papinda he mama?quote:

Idd zegquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kiest wel meteen de meeste gaynummers uit.

Zucht gaan we weer, vroegah toen ik, nja laat maar ik heb hier heeeeeeeeul geen zin in.quote:

goed nummer, ik luister nu Money van z'n HIStory albumquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:47 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik luister maar weer eens Leave Me Alone

Lieve Robijn! Je bent zo oud als je je voeltquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:47 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hou op, je doet me oud voelen.

Hoeft ook niet, is maar dollen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:47 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Zucht gaan we weer, vroegah toen ik, nja laat maar ik heb hier heeeeeeeeul geen zin in.

Robijn is ouder dan mijn moeder.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:48 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Lieve Robijn! Je bent zo oud als je je voelt

Oh en btw, ik waardeer alle nummers, ook de mooie emotionele nummers, als dat mij gay maakt, dan maakt dat mij maar lekker gay.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kiest wel meteen de meeste gaynummers uit.

Dus?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Robijn is ouder dan mijn moeder.

Soms wel beetje oud hierquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:48 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Lieve Robijn! Je bent zo oud als je je voelt

golfer is 76quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:49 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Soms wel beetje oud hieralhoewel....er is iemand bijgekomen die 46 is, geloof ik.

Die surrogaatmama's toch ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:47 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hou op, je doet me oud voelen.

Kan je nagaan hoe piep je nog bent, Dentzquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]

Dan heeft je moeder je vrij laat gekregenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:50 schreef Bevin het volgende:
[..]
Die surrogaatmama's toch ookEchte mama is van '51 hoor, das pas oud

Ook ouder dan mijn moeder, maarja nvm.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]

Nou en.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:51 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dan heeft je moeder je vrij laat gekregenMaar euh, heet dit alles geen slowchat? Voordat we weer...

Ooh, dus je bent bepaald geen 46quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:52 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ook ouder dan mijn moeder, maarja nvm.
Luister nu Come Together, ook van z'n HIStory album, en had deze eigenlijk nog nooit gehoord.
Goed nummer toch wel

Geen tienermoeder nee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:51 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dan heeft je moeder je vrij laat gekregenMaar euh, heet dit alles geen slowchat? Voordat we weer...

Ja maar als we geband worden of het hele topic gaat dicht euh, dan zijn we ook niet blij.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou en.
No rules! F*ck the system! Anarchy.

Rebel on the loose!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou en.
No rules! F*ck the system! Anarchy.

Nou ja shit hoor, eentje moet hier de oudste zijn (en de wijste) whehehe.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:53 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ooh, dus je bent bepaald geen 46

Liever strijdend ten onder dan langzaam wegrottend achter de geraniums!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:54 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja maar als we geband worden of het hele topic gaat dicht euh, dan zijn we ook niet blij.

TMZ mag altijd, fiddlergurl.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:54 schreef Fiddlergurl het volgende:
Anders post ik hier het nieuwtje van tmz en gaan we hier verder discussieren of mj dan daar wordt begraven?

whehehe...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Liever strijdend ten onder dan langzaam wegrottend achter de geraniums!

quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:53 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ooh, dus je bent bepaald geen 46

Ik zeg, ga er voor!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Liever strijdend ten onder dan langzaam wegrottend achter de geraniums!

De wijzen komen uit het oosten en dat ben ik nog altijd, met Dentz als goede tweedequote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:54 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nou ja shit hoor, eentje moet hier de oudste zijn (en de wijste) whehehe.

Neeee, dit was de afspraak niet, je zou een TMZ bericht doen, niet eentje van de Sun? Die kan je bij voorbaat al de prullebak in gooien...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:57 schreef Fiddlergurl het volgende:
Roddelnieuws!!!
CEMETERY workers shift earth at a site rumoured to be Michael Jackson's final resting place.
One sits at the controls of a mechanical digger while the other leans on a shovel beneath a tall pine tree.
The serene spot is near where Jacko's maternal gran Martha Bridges was buried in 1990 - and one of a number at Forest Lawn Memorial Park claimed to hold the superstar's remains.
De rest van het artikel is hetzelfde als wat ik eerder postte over de mogelijke begraafplaats. Er staat ook een plaatje bij, maar ik kan dat niet opslaan, ik weet niet hoe dat werkt
http://www.thesun.co.uk/s(...)-place-of-Jacko.html

Oh shoot... ik dacht echt dat ik op tmz zat... PARDON zeg.... drukke dag gehadquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:58 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Neeee, dit was de afspraak niet, je zou een TMZ bericht doen, niet eentje van de Sun? Die kan je bij voorbaat al de prullebak in gooien...

hahaha...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:59 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Oh shoot... ik dacht echt dat ik op tmz zat... PARDON zeg.... drukke dag gehad![]()
Ok, dan dus geen nieuwtje

hey, ik kom ook uit het oosten (tukker jewaids!!!)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:57 schreef Bevin het volgende:
[..]
De wijzen komen uit het oosten en dat ben ik nog altijd, met Dentz als goede tweede

Rekken zeker?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:00 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
hey, ik kom ook uit het oosten (tukker jewaids!!!)

Excuusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:59 schreef DrDentz het volgende:
Het moet wel over muziek gaan, want dit is een serieus topic. Albert Verlinde showbizznieuwtjes kunnen in SHO.

Dr.quote:

quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:01 schreef Bevin het volgende:
[..]
Rekken zeker?nee, misschien zit jij daar wel in het gestichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
respect

quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
nee, misschien zit jij daar wel in het gesticht
respect

Goed he, dit. Hij kwam goed voor zichzelf op, hier, en uitte eindelijk eens wat boosheid.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
nee, misschien zit jij daar wel in het gesticht
respect

Dat is 1 maand zuurstofflessen sjouwenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:05 schreef Fiddlergurl het volgende:
Oh, iemand vroeg om een bron nadat iemand anders had gezegd dat Murray geldproblemen had?
TMZ! The source for everything hahaha
The pharmacy that was raided in Las Vegas Tuesday has something in common with Dr. Conrad Murray -- both apparently have had money problems.
We've pulled documents showing Applied Pharmacy Services, LLC was sued by the owners of the building it occupied in Pasadena, CA. for non-payment of rent. The landlord got a judgment of $143,267.73 -- that includes around $40,000 in back rent plus the amount that would have paid through the balance of the lease, which ended in September, 2011. The pharmacy abandoned the lease in September, 2008.
Dr. Murray was also dogged by money problems -- the bank has been trying to foreclose on his Las Vegas home, and he was ordered to jail for non-payment of child support (he never went).
Law enforcement sources told us when they searched Applied Pharmacy Services they were on the hunt for documents that might show the company sold Propofol to Dr. Murray. There are reports the DEA scored during the search.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |