Zijn hand is lichter dan zijn gezichtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Kijk eens naar dr. Murray's hand:
[ afbeelding ]
Iets zegt me dat dit helemaal geen neger is.
en wat zou je daarmee willen zeggenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Kijk eens naar dr. Murray's hand:
[ afbeelding ]
Iets zegt me dat dit helemaal geen neger is.
mwah, dat lijkt me niet, er staan zoveel foto's op internet, en ze lijken me niet allemaal gephotoshoptquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:19 schreef DrDentz het volgende:
Er kan een foto van een neger overheen geplakt zijn, zodat de echte dr. Murray ongezien weg kan komen.
Mijne nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:18 schreef Robijn1961 het volgende:
Beetje vreemd is het wel ja...ik ben dus zelf licht getint, maar mijn handen zijn altijd hetzelfde als mijn gezicht.
Dat dacht ik ook meteenquote:
ga even rondkijken dan maar voor de zekerheidquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Nee!
Dat is de enige dr. Murray foto.
Nee, er was er nog 1. Effe kijken of ik em kan vinden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Nee!
Hij is volgens mij wel gefilmd tijdens een live stream van tmz.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Nee!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:22 schreef Anonymousz het volgende:
Ik ben ook getint
Mijn handen zijn lichter dan mijn gezicht
Mijn handen zijn lichter dan in mijn gezicht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:23 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jullie mogen meer in de zon
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:24 schreef R4m0n_46 het volgende:
foto's van Conrad Murray
[ afbeelding ]
deze is wel wat vreemd te noemen na z'n huidige foto's te hebben bekeken
[ afbeelding ]
dat leek mij ook al, vooral met die onderste foto er bijquote:
are you kidding?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:26 schreef Bevin het volgende:
[..]![]()
Bij zijn haargroeilijn is zijn huid lichter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |