hoi ik kom hier net binnen vallen en heb besloten siniti's filmpje voor de verandering eens niet te kijkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Toch leuk dat iedereen mijn YT-filmpje heeft gekeken, zoals iedereen dat altijd doet
Netjes, maar met een beetje oefening niet zo heel moeilijk.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mag ik jullie verblijden met het feit dat Nokia eerst producent van papier was?
En daarna door een fusie producten van rubber ging maken.quote:
Krijg aids, aidshomo.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hoi ik kom hier net binnen vallen en heb besloten siniti's filmpje voor de verandering eens niet te kijken
Genoteerdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En daarna door een fusie producten van rubber ging maken.
*kras kras*quote:
dat liedje wat je vorige keer tof vond was trouwens punkquote:
Dat was geen punkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat liedje wat je vorige keer tof vond was trouwens punk
Zon geile sloerie is nooit een outcastquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen maar omdat ik na school met vrienden ga rondhangen of just what comes up ga doen, ben ik een social outcast?
wtf
die genre lijst van hunquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat was geen punk![]()
![]()
Dat was noise![]()
![]()
En daar was ik ook al verwonderd over![]()
![]()
iddquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zon geile sloerie is nooit een outcast
Dus post-rock is ook hetzelfde als rock?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die genre lijst van hun: Noise Rock, Post-Hardcore, Pigfuck, Post-Punk, Interview
![]()
maar ja, ze heten big black, en 4 channers hebben het toch altijd over negers dus zo raar vind ik het niet
Alles op 'Hell no!' behalve 'Do you listen to hiphop and r&b':quote:Punk
0%
Nerd
0%
Oldie Freak
0%
Goth
0%
Prep
0%
Social Outcast
0%
Jock
0%
Emo
0%
Alsof hiphop populair is, vieze hoeren muziek voor tienersletjesquote:Jock
20%
Nerd
0%
Oldie Freak
0%
Punk
0%
Prep
0%
Social Outcast
0%
Emo
0%
Goth
0%
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
idd![]()
ik voel me enigzins sloeberig aangezien die pic hier helemaal niet tevoorschijn kwam
Ik wel en de maan. Maar geen vallende.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:25 schreef Lamon het volgende:
Ik moet vaak janken om films, om vrouwen gerust te stellen.
The Wrestler, Marley and Me, en Love Actually (voor de vierde keer) waren mijn laatste schaammomenten..
Ook mannen kunnen soms watjes zijn, al zijn we wel cooler, dat moge duidelijk zijn..
post hardcore is een hardcore punk variantquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus post-rock is ook hetzelfde als rock?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |