De samenvatting is nog te groot om het te snappen.quote:
Ik ken het filmpje, maar ik snap die zin niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nope.
[..]
I guess not. En het maakt me nu echt even een heeeeel lang tijdje geen kankah uit.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:09 schreef IQM het volgende:
Oh ja, ik ga maandag op vakantie. [ afbeelding ]
Ehm nee. Heeft niks met uiterlijk te maken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:12 schreef IQM het volgende:
Jordeeeh vindt dat Maisnon een drugshoofd heeft!!!!
Haphap.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:13 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Ehm nee. Heeft niks met uiterlijk te maken.
Moet hem nog kijken, niet spoilen!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:10 schreef Japsnars het volgende:
Weeds van eergisteren was trouwens weer toppie
Nopequote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:12 schreef jordeeh het volgende:
Maisnon, heb jij trouwens al eens LSD gedaan?
Je lijkt me wel een beetje een type daarvoor.
België.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe? Zonder mij
.
http://quizfarm.com/quizz(...)-outcast-goth-other/ Deze?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:13 schreef Maisnon het volgende:
Emo? Preppy? Or what are you??
Your Result: Prep.
Your a preppy kind of person. Your really interested in popularity and people liking you. If thats what the crowds doing, so are you. Your most likely popular, and maybe rude to people who are different then you
Zo'n test met alleen maar extremen
quote:You Scored as Social Outcast
Social Outcast 30%
Jock 20%
Nerd 15%
Oldie Freak 10%
Prep 10%
Emo 0%
Goth 0%
Punk 0%
Brilliant, ik hoop serieus dat ik later ook zo word!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nopenog nooit drugs gedaan in wat voor vorm dan ook. Alleen alcohol
Ik ben bang dat als ik LSD neem het een soort exponentiele vorm aanneemt waar ik een trauma aan over hou
Van een vriend van ons pap (MIJN VADERRRRR) weet ik het wel.
Ik speelde iets van David Bowie op de gitaar en die weirdo: "JOOOH DAVID BOWIE DAAR HEB IK NOG FLINK OP LSD ZITTEN TRIPPEN" en dat is dan een man van 55
Whehequote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nopenog nooit drugs gedaan in wat voor vorm dan ook. Alleen alcohol
Ik ben bang dat als ik LSD neem het een soort exponentiele vorm aanneemt waar ik een trauma aan over hou
Van een vriend van ons pap (MIJN VADERRRRR) weet ik het wel.
Ik speelde iets van David Bowie op de gitaar en die weirdo: "JOOOH DAVID BOWIE DAAR HEB IK NOG FLINK OP LSD ZITTEN TRIPPEN" en dat is dan een man van 55
Maar hij heeft al gepost in de SC.. En een topic gelockt met de sepo waar ik de fipo had..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:15 schreef behangplakker het volgende:
Hee Jordeeh, remmie nog niet geweest?
Remlof? Zo, over 10 minuten zal hij hier wel zijn
OZ, ook een vette serie!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:17 schreef IQM het volgende:
En nu ga ik een aflevering 'Oz' kijken, chips vreten, cassis drinken en slapen.
Bye, bitches.Luv ya.
Paddo'squote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:18 schreef jordeeh het volgende:
[..]
WheheNou sorry van de beschuldiging dan
Ik ga t binnenkort wel proberen, maar ik zie mezelf ook wel er voor aan om een trauma op te lopenDus eerst maar eens truffels proberen
[..]
Maar hij heeft al gepost in de SC.. En een topic gelockt met de sepo waar ik de fipo had..
Ciaoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:17 schreef IQM het volgende:
En nu ga ik een aflevering van 'Oz' kijken, chips vreten, cassis drinken en slapen.
Bye, bitches.Luv ya.
[ afbeelding ]
Maar ik kan natuurlijk geen mensen besluipen als ik dat liedje moet neuriënquote:
wut?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar ik kan natuurlijk geen mensen besluipen als ik dat liedje moet neuriën
* Laat pen uit mond vallen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:34 schreef Maisnon het volgende:
Marketing hoeft niks vervelends te zijn ben ik achter gekomen.
Maar dan moet je even het boek Lovemarks lezen
[ afbeelding ]
Toch leuk dat iedereen mijn YT-filmpje heeft gekeken, zoals iedereen dat altijd doetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:59 schreef Siniti het volgende:
Deze openingsscene is fucking magistraal
Ze mogen me toch niet aan zien komenquote:
Ik voel mij verlicht. Hartelijk dank.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mag ik jullie verblijden met het feit dat Nokia eerst producent van papier was?
Geen dank.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik voel mij verlicht. Hartelijk dank.
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat kan bijna niet anders, er komt echt zo veel papier uit finland.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |