Of Rene heeft het nieuws gemist of er is gewoon al een ruzie geweest.quote:Op maandag 7 september 2009 20:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus? wordt goor hier zwart gemaakt. of heeft ie het aan zichzelf te danken?
het ontzettend gave verhaal leest u straks in de rioolbladen...
quote:Gordon, jij sterft nooit alleen
Door CARRIE
Beste Gordon! Maar jij bent Michael Jackson toch niet. Jij bent onze eigen geile glitterboy die scheldend en tierend, scheten en boeren latend door de showbizz stapt.
Met een tomeloze energie en de lach (ook de mijne!) aan je broek. Maar je bent Michael Jackson niet. Deze week zei je bij Knevel en Van den Brink dat je eigenlijk boeddhist bent. Nou ken ik boeddhisten als rustige kalme mensen die niet roken, niet drinken en elke dag genoegen nemen met een half kopje rijst. Maar goed, wat jij wil.
Je zei ook bij Knevel en Van den Brink dat jij een heel gevoelig mens bent. Bewijs: je was zo verdrietig geweest toen je vader overleed. Tsja, dat hebben andere mensen nou nooit. En dat je er zo onder leed dat je moeder terminaal was, wat voor jou het ergste was, omdat de vader van René Froger pas was overleden, waar jij het dichtste bij had gestaan. Nou, beste Gordon, ik denk eigenlijk dat terminaal zijn voor je moeder nog erger is dan voor jou en dat René Froger misschien toch iets dichter bij zijn eigen vader stond dan jij. Maar goed, wat jij wil.
Maar je bent Michael Jackson niet. Want in een ander interview zei je dat je zo bang was dat je als Michael Jackson moederziel en alleen zou doodgaan aan een overdosis medicijnen die je voor al je verschrikkelijke ziektes moet slikken, die in elk glamourblad breed uitgemeten worden en waar je mediaverslaafdheid dan nog niet eens bij zit. Nou, beste Gordon, ik heb een troostrijke gedachte voor je. Want jij zult nooit alleen sterven. Je hebt altijd je enorme ego bij je, die kudde paarden waar je overheen getild bent en die bijna-god waarvan je zelf denkt dat je het bent. Zoveel hoogmoed! Jammer, want nu kan ik niet eens meer blij om je lachen! http://www.ad.nl/columns/(...)ft_nooit_alleen.html
Nou nou, hij is tegenwoordig een diepzinnige, dichtende boeddhist.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:56 schreef Trosje het volgende:
Kunnen we het vroegere verbannen niet in ere herstellen, de kop van die vent alleen al is genoeg reden om te zappen.. en dan de portie verbale diarree en semi intellectueel geneuzel die eruit komt, ongelooflijk.
Op enige eruditie, intelligentie en fatsoen hebben we Gordon zelf ook niet kunnen betrappen, het blijft een omhooggevallen, platvloerse vent.
Oh jee, heb ik wat gemist dan? Heeft ie opeens het licht gezien en is op miraculeuze wijze zijn IQ opeens gestegen? Tjonge... en wie zei dat wonderen niet bestaan? :pquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou nou, hij is tegenwoordig een diepzinnige, dichtende boeddhist.
Kijk het interview op de site van Eenvandaag maar, lees ook even de blog van de journalist over het interviewquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:17 schreef Trosje het volgende:
[..]
Oh jee, heb ik wat gemist dan? Heeft ie opeens het licht gezien en is op miraculeuze wijze zijn IQ opeens gestegen? Tjonge... en wie zei dat wonderen niet bestaan? :p
quote:ja.. ja..
en nu heb ik zo'n verdriet
en hoop ik dat iedereen het ziet
waarom denkt iedereen tegenwoordig toch te kunnen dichten
Ik denk dat het sowieso beter is als ze stoppen met de Toppersquote:Op woensdag 9 september 2009 07:43 schreef kikoooooo het volgende:
Ohnoes, René zet Gordon uit de toppers, kopt de Telegraaf
quote:wo 09 sep 2009, 06:00 Gordon weg bij Toppers door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Gordon vertrekt uit de Toppers. Goedschiks of kwaadschiks. Als de zanger/presentator de eer niet aan zichzelf houdt, wordt hij eruit gezet. Rene Froger, de bedenker van de Toppers, wil het oncept beschermen. „Daar past Gordon niet meer in”, vertelt een bron dicht bij het vuur.
Een TROS-cruise met de Toppers in november is in verband met het aanstaande vertrek al afgeblazen. Terwijl de managers van de betrokken artiesten druk met elkaar onderhandelen, is de inhoud van hun gesprekken geen geheim meer.
Een ingewijde: „De bom is door Moskou gebarsten. Gordon heeft zich daar uitspattingen veroorloofd die de goedkeuring van Rene gewoon niet kunnen wegdragen. Natuurlijk gebeurt er altijd wel eens wat, maar dit was de spreekwoordelijke druppel. Rene wil dat de Toppers een familiaal karakter hebben. Gezellig meezingen, een volksfeest, een beetje lol maken, saamhorig in de Amsterdam ArenA. Dat gevoel moet ook passen bij de drie zangers die de Toppers vormen. Gordon hoort daar niet meer bij. Hij appelleert aan een ander soort feestpubliek. Zijn pogingen om zijn imago te verzachten, komen misschien te laat.”
Moskou
Gordon zelf zou niet staan te springen om weg te gaan, en vandaar dat de zaak nu op de spits wordt gedreven. Met de Toppers leefde Gordon zijn droom en de drie, Rene Froger, Gordon en Jeroen van der Boom, deden mee aan het Eurovisie Songfestival in Moskou, afgelopen mei.
Hijzelf vindt bovendien dat hij actief bezig is met een ommezwaai in zijn leven. De 41-jarige zanger schrijft gedichten, heeft een personal coach en vertelde dat hij op Ibiza, waar hij zijn verjaardag vierde, de laatste dagen vroeg naar bed ging. „De tijd van feestvieren ligt een beetje achter me. Mijn vrienden gingen dan de hort op. En als ze ’s ochtends thuiskwamen stond ik eieren te bakken.”
Rene Froger ziet natuurlijk het liefst dat Gordon zelf opstapt, omdat hij het bijvoorbeeld te druk heeft met allerlei tv-programma’s. De ingewijde: „Nederland is te klein voor een ruzie in artiestenland. En de strijd tussen de Toppers Gerard Joling en Gordon was al beladen. Maar Rene heeft wel gezegd dat hij hoopt dat alles met Gordon netjes afgehandeld kan worden. Ook al vindt hij Gordon als mens sympathiek. Zakelijk kan het niet meer. De Toppers moeten leuk blijven. Het is een verzameling van dingen. De hotelmanager van het Radisson Sas-hotel in Moskou die heeft geklaagd omdat Gordon tot diep in de nacht stampij maakte in de gangen van het hotel en in zijn hotelkamer een wel heel bont gezelschap ontving.”![]()
Gordon heeft pasgeleden zelf gezegd te twijfelen aan het voorzetten van zijn deelname: „Ik beraad me over mijn toekomst bij de Toppers. Ik hink op twee gedachten. Ten eerste wil zeker weten dat ik een stuk creativiteit van mezelf kwijt kan in de concerten. We hebben al zoveel gedaan: extravagante pakken, olifanten, luchtballonnen… ik vraag me af of we het nog kunnen overtreffen en vooral: op wat voor manier ik mezelf binnen de Toppers verder kan ontplooien. Dat vind ik heel belangrijk. Maar ik wacht de besprekingen af.”
x „Ten tweede geloof ik dat het raadzaam is om een Toppers-pauze in te lassen, want de economische crisis heeft zijn weerslag op de kaartverkoop. Een jaar geen Toppers zou een oplossing kunnen zijn. Het is onmiskenbaar zo dat we de afgelopen concertreeks een flinke klap hebben gehad door het plotselinge vertrek van Gerard. Maar ik geloof dat er ook kansen om beter te verkopen zijn blijven liggen. Ik heb al vaker geopperd om hetzelfde te doen als Guus Meeuwis: na een concert mensen meteen de mogelijkheid bieden om zich voor het jaar erna in te schrijven. Dan zijn ze helemaal in de sfeer en dat verhoogt onherroepelijk je kaartverkoop.”
Moeder
Dat de sfeer tussen de Toppers onderling niet meer helemaal top is bleek bijvoorbeeld afgelopen zondag bij Carlo Boszhard en Irene Moors in hun nieuwe tv-programma Life4You. Daar klaagde Gordon dat hij al maanden niets van Rene heeft gehoord en daar wel op had gehoopt nu zijn moeder zo ziek is.
Eerder was niet Rene, de geestelijk vader van de Toppers, maar Gerard Joling het onderwerp van Gordons toorn. Ondanks dat Rene de twee meer dan eens met elkaar verzoende, verliet Gerard vorig jaar november definitief het trio. Hij werkte vier jaar met Rene en Gordon samen.
Reden voor de breuk bleek een opeenstapeling van ergernissen. „Het spijt me verschrikkelijk voor iedereen”, sprak Gerard toen openhartig. „Maar ik kan het niet meer opbrengen. Er is te veel narigheid tussen mij en Gordon gebeurd. Ik kan niet langer werken met iemand die is vergiftigd van jaloezie.”
x Met het management van Gerard worden nu gesprekken gevoerd over een eventuele terugkeer van deze ex-Topper. Maar er zijn twee hindernissen. Gerard zelf wil liever niet in het gat springen dat Gordon achterlaat met zijn vertrek. „Dat vind ik niet collegiaal. Ik ben geen aasgier. En ook al is dat niet zo, zo zou het wel lijken als ik triomfantelijk terug zou keren. Al moet je nooit iets uitsluiten. Het hangt allemaal van de omstandigheden af.” Een ander probleem is het jubileum van Gerard volgend jaar. Dat valt in mei en dan zijn traditioneel ook de Toppers-concerten. Gerard wil dan een eigen jubileumconcert geven.
Of Jeroen van der Boom in de Toppers blijft, is nog niet duidelijk. „Ik ben heel druk bezig met mijn solocarričre. En ik heb me de afgelopen maanden niet zo bemoeid met wat er binnen de Toppers gebeurt. Ik wacht het gewoon af. Ik heb met de mannen in elk geval een machtige ervaring in mijn rugzakje zitten.”
Dat laatste sowieso. Het moet wel leuk blijven.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:18 schreef Ole het volgende:
Het kan op zich best een vermakelijke avond zijn als daar drie mannen staan die gezellige nummers zingen en een leuke show ervan maken.
Maar dan moeten ze onderling wel lol hebben, anders lijkt het nergens op. Als Ik René was zou ik zijn 'concept' toch maar eventjes een paar jaartjes in de ijskast zetten.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤quote:Op woensdag 9 september 2009 11:18 schreef Ole het volgende:
Maar dan moeten ze onderling wel lol hebben, anders lijkt het nergens op. Als Ik René was zou ik zijn 'concept' toch maar eventjes een paar jaartjes in de ijskast zetten.
Het concept is ontstaan toen Geer en Goor weer eens ruzie hadden. Toen is René als tussenpersoon opgetreden. Hij vond het zo'n onzin en toen had ie ze gevraagd voor een etentje of zo..quote:Op woensdag 9 september 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
Ik wist trouwens niet dat 'het concept' de Toppers van Rene is.
Kwam al eens eerder voorbij ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
Ik wist trouwens niet dat 'het concept' de Toppers van Rene is.
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Het concept is ontstaan toen Geer en Goor weer eens ruzie hadden. Toen is René als tussenpersoon opgetreden. Hij vond het zo'n onzin en toen had ie ze gevraagd voor een etentje of zo..
Dacht ik![]()
ff zoeken
Niet echt heel duidelijk Rene z'n concept, maar schijnbaar heeft hij de 'rechten' ofzo?quote:In 2005 begonnen Gerard Joling, René Froger en Gordon als grap aan De Toppers. Dit naar aanleiding van de concerten die Froger in 2004 in de Amsterdam ArenA gaf en waar Joling en Gordon een gastoptreden hadden [1]. Al snel groeide het uit tot een groot succes. In 2005 waren er twee (uitverkochte) concerten, in 2006 drie concerten en voor 2007 stonden er zes concerten op het programma, wat meer dan 360.000 bezoekers betekende. Hierbij waren er vier opgekocht door supermarktketen C1000, waarvoor ze ook meededen in een reclamecampagne. In 2008 waren er weer drie concerten. En in 2009 weer twee concerten. Ook is er al een datum voor volgend jaar. Op 28 en 29 mei 2010 staan De Toppers Gordon, René Froger en Jeroen van der Boom opnieuw in de Amsterdam ArenA met Toppers In Concert 2010. Enkele kaarten zijn al te verkrijgen.
Ja ik dacht ook echt dat het gewoon een geintje was voor 1, toen 2, toen 3 jaar. Het blijft toch niet leuk.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:46 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ze de Toppers gewoon moeten opdoeken.
Het wordt/is nu een lachertje, een stel volwassen kerels die als kleine kinderen ruzie lopen te trappen.
Gordon is geen makkelijke, maar Froger is ook geen heilige. Die blaast soms wel zo enorm hoog van de toren dat je er ook hoogtevrees van krijgt.
Gewoon kappen nu, voordat het nog veel treuriger en kinderachtiger wordt.
De laatste concerten werden al veel minder goed verkocht omdat Joling er niet meer bij zit.
Over, pak m beet, een jaartje of 60quote:Op woensdag 9 september 2009 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook echt dat het gewoon een geintje was voor 1, toen 2, toen 3 jaar. Het blijft toch niet leuk.
Kap er nu mee en zet desnoods over 5 jaar er weer 3 anderen neer of doe een keer een comeback
Oh, maar dat kon nog best wel eens waar zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:29 schreef DarkElf het volgende:
'''Ik was verantwoordelijk voor de uitbundige kleding, de spectaculaire entourage en was de aanjager van het feestgevoel'
Wat een toppertje he?
Ik vermoed dat er voor dat hoempapa gebeuren elk jaar nog teveel animo isquote:Op woensdag 9 september 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
Stekker er helemaal uit lijkt me het verstandigst
Vorig jaar waren de twee concerten van de Toppers (waar er het jaar er voor veel meer waren dan twee...) anders helemaal niet uitverkocht. De lol raakt er wel een beetje af hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er voor dat hoempapa gebeuren elk jaar nog teveel animo is![]()
Gerard Joling krijgt ook nog zo'n groot festival-achtig feest vol...
Had ook te maken met de afwezigheid van Joling in de Toppers.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de twee concerten van de Toppers (waar er het jaar er voor veel meer waren dan twee...) anders helemaal niet uitverkocht. De lol raakt er wel een beetje af hoor
De Toppers waren gewoon Geer, Goor en Froger.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Had ook te maken met de afwezigheid van Joling in de Toppers.
Greysquote:Op woensdag 9 september 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
Overigens ben ik er een keer geweest, twee of drie jaar geleden (C1000 spaaractie ofzo?)
Dus dat! Liever Gordon dan Driesquote:Op woensdag 9 september 2009 16:40 schreef shomila het volgende:
Dries Roelvink wil plek Gordon innemen
van onze redactie
AMSTERDAM - Volkszanger Dries Roelvink zou maar al te graag Gordon's plek in de Toppers innemen.
"Ik krijg de vraag of ik in de Toppers wil, natuurlijk wil ik dat graag", twittert Dries. "Is toch een droom om voor zoveel mensen te mogen optreden!"
Roelvink liet onlangs al weten dat hij Gordon geen goede zanger vindt. "Vroeger had Gordon veel vermogen in zijn stem. Maar de laatste jaren heeft hij moeite met zijn eigen repertoire. Hij loopt zelfs paars aan als hij hoge noten moet halen."
OMG het kan nog erger.
Gordon is lievvquote:Op woensdag 9 september 2009 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Boulevard net terug gekeken, wat nemen Peter R. de Vries en Albert het voor Gordon opWat lief
Ik spaar Jumbo zegelsquote:Op woensdag 9 september 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De Toppers waren gewoon Geer, Goor en Froger.
Dus zelfs al haal je nu Joling weer terug, dan mist Gordon weer.
Van der Boom hoort er gewoon niet in, dat vinden de mensen minder leuk.
Hoe je het ook wendt of keer en of je er van houdt of niet, De Toppers zijn de Toppers niet meer als het duo Joling en Gordon er niet in zit.
Overigens ben ik er een keer geweest, twee of drie jaar geleden (C1000 spaaractie ofzo?) en ondanks het feit dat het totaal mijn muziek niet is, was het beregezellig. Joling was verreweg de beste zanger. Gordon en Froger hadden na een paar nummers amper meer volume en adem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dus dat! Liever Gordon dan Dries
Gordon vind ik wel leukquote:
quote:Gordon helemaal niet uit zichzelf opgestapt...
Dit bericht is geplaatst op 10-09-2009 om 09:14:00
Degene die er de directe schuld van is dat Gordon uit Toppers is gestapt is....
“Natuurlijk ben ik niet uit eigen beweging op gestapt. Van mij had het nog wel door mogen gaan. Maar ja, wat moet ik als er vrijwel iedere dag nieuwe roddels de media in geslingerd worden. Er is al maanden geleden besloten dat ik de groep moest verlaten. Gerard heeft zijn mond in een dronken bui op Ibiza voorbij gepraat. Dus ik hou de eer aan mezelf.”
Ook over het optreden van Froger in RTL Boulevard heeft hij geen goed woord. Volgens Gordon zat René Froger woensdag ‘heel schijnheilig’ bij Boulevard zijn verhaal te vertellen, maar was het zijn besluit dat Gordon moest vertrek
quote:Gordon in de shit!
Dit bericht is geplaatst op 22-09-2009 om 13:20:00
Naar buiten toe mag hij dan wel mooi weer spelen, de werkelijkheid is anders....
Niet alleen Marco Borsato ziet het financiële zwaard van Damocles boven zijn hoofd hangen, ook Gordon zit in financieel zwaar weer! Uit cijfers van de Kamer van Koophandel blijkt dat twee van zijn bv’s een negatief eigen vermogen van tonnen hebben!
Bovendien moet Gordon iedere maand 16.000 euro aan hypotheek ophoesten om alleen al de rente op lening op zijn Blaricumse villa van 3.2 miljoen te voldoen. En dan zit ook de belastingdienst nog eens achter de zanger aan omdat hij tot nu toe, ondanks herhaalde aanmaningen, heeft geweigerd de jaar stukken van zijn bv’s over 2007 te deponeren!
Financieel gezien is het vertrek van Gordon bij De Toppers dan ook niet erg goed getimed, want juist De Toppers zorgden voor een niet onaanzienlijk deel van Gordons inkomen.
De cijfers die Gordon voor zijn bv’s heeft neergelegd bij de Kamer van Koophandel spreken namelijk een andere taal. Zijn B.V. By Gordon noteerde volgens de jaarrekening van 2006, de laatst ingediende, een negatief eigen vermogen van ¤206.057,-.
Het werkkapitaal stond nog dieper, ¤296.746,- in het rood. Een negatief werkkapitaal duidt in het algemeen op liquiditeitsproblemen omdat er onvoldoende middelen zijn om aan de verplichtingen te kunnen voldoen. Bij een voortdurend negatief eigen vermogen, zo leert de ervaring, gaat de onderneming failliet.
Handige zet juist, de lijn flopte en het kapitaal van de BV en zijn privevermogen zijn gescheiden. Financieel gezien uitstekende zet.quote:
mwah... geen Topper meer, geen 'over de vloer'meer...quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Handige zet juist, de lijn flopte en het kapitaal van de BV en zijn privevermogen zijn gescheiden. Financieel gezien uitstekende zet.
Zijn vermogen werd trouwens 2 jaar geleden op 8 miljoen geschat, en met zijn inkomen zal het wel niet achteruit gegaan zijn.
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
georgina verbaan heeft hem flink op zijn nummer gezet ,![]()
![]()
you go girl.
quote:vr 25 sep 2009, 23:22 Georgina Verbaan botst met Gordon van onze redactie
AMSTERDAM - Gordon sprak Georgina Verbaan aan tijdens zijn opnames van Glitter Glamour Gordon. De actrice was 'not amused'. "Ik vind je soms tenenkrommend." Georgina: "Georgie? Noem je me nu liefkozend Georgie? Waar ben je mee bezig? Ben jij wel eerlijk? Je doet nu zo aardig naar mij toe. maar ik vind jou altijd bijzonder onaardig."
Gordon was verrast, maar liet zich niet uit het veld slaan: "Naar jou? Vertel, dan praten we het gelijk uit op camera. Ik heb je nog verdedigd bij Boulevard met dat filmpje, toen met Jort."
Waarop Gerogina antwoordde: "Je riep:'respectloos naar je partner toe'. Jij weet geen 'ins & outs'. Nu moeten wij op een feestje -en dat schijnt zo te horen- 'Hey hallo hoe gaat het' roepen... Ik heb geen hekel aan je, maar ik vind je soms echt tenenkrommend en heb moeite met de manier waarop je je uit. Dan denk ik: 'jeetje, moet dat nou zo.'"
Gordon besloot: "Ja, maar dat ben ik schat."
quote:Oorlog tussen Gordon en Edwin Evers!
1 december 2009
Ruzie op Radio 538 vanochtend. Edwin Evers belde Gordon met de vraag of hij de nieuwe Topper zou worden. In eerste instantie verliep het gesprek vrij normaal. De zanger ontkende dat hij weer terug zou komen bij De Toppers. "Ik wil het gewoon niet meer doen. Ik heb een keuze gemaakt na alle negatieve publiciteit en alle bakken stront die ik over me heen heb gekregen."
Ineens nam het gesprek een andere wending: "Door dit gesprek krijg ik weer gezeik. Laat me met rust, ik hoef jullie niet te spreken en jullie hoeven mij niet te spreken”, aldus Gordon. Waarop Evers zei: "Wij vinden het gewoon leuk om jou te spreken." Gordon: “Nou, ik denk niet dat jullie het leuk vinden om mij te spreken. Toen ik jou smste toen jouw vriendin het uitmaakte, heb ik ook niks teruggehoord.” Evers: “Maar ik hoef toch niet per se iets terug te sturen? Dat betekent niet dat ik het niet waardeer.”
Gordon vervolgde: "Ik krijg niet echt het idee, na alles wat jullie over mij geroepen hebben, dat jullie nog echt bevriend zijn met me." De zanger betichte Evers van 'sensatiezoekerij'. De radio-dj ontkende dit en zei dat hij slechts ‘hoor en wederhoor’ wilde toepassen. “We hebben elkaar toch allemaal nodig?”, aldus Evers. Gordon: “Ik heb jullie helemaal niet nodig, jullie draaien nooit een plaat van mij.” Waarop Evers zei: “Maar welk radiostation draait dan wel platen van jou?”
Gordon eindigde zijn relaas met: “Laat mij met rust, dan laat ik jullie met rust." Beluister hier het gehele gesprek.
als hij gewild had, had gordon gewoon de hoorn erop moeten gooienquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:34 schreef aloa het volgende:
Hij was weer knap zielig aan het doen vanmorgen bij evers. Het ligt altijd aan een ander en Gordon doet nooit iets fout.
dat deed hij uiteindelijk ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als hij gewild had, had gordon gewoon de hoorn erop moeten gooien
vietje, je moet jezelf niet zo downplayen hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 17:26 schreef Vivi het volgende:
Ik snap Gordon wel hoor. Hij heeft galbakkerige humor maar underneath is het gewoon een heel warm mens met een klein hartje. Dat blijkt ook wel weer uit het feit dat ie gekwetst was omdat ie niet even een smsje terug gekregen had.
Eigenlijk lijkt ie wel veel op mij, alleen ben ik way hotter. En armer..
Waarom nou weer een sms terug? Evers had toen ook zwaar ludduvuddu. Ga je ook niet iedereen terug smsen!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:26 schreef Vivi het volgende:
Ik snap Gordon wel hoor. Hij heeft galbakkerige humor maar underneath is het gewoon een heel warm mens met een klein hartje. Dat blijkt ook wel weer uit het feit dat ie gekwetst was omdat ie niet even een smsje terug gekregen had.
Eigenlijk lijkt ie wel veel op mij, alleen ben ik way hotter. En armer..
Nou in die situatie met z'n moeder toen snap ik het wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Waarom nou weer een sms terug? Evers had toen ook zwaar ludduvuddu. Ga je ook niet iedereen terug smsen!
Hij was toen ook al beledigd dat Froger niets had laten horen toen zijn moeder ziek was, terwijl hij Froger enorm gesteund had toen zijn ouders overleden. (volgens eigen zeggen dan he!)
dat gaat ie doen. samen met beau. die wijselijk zijn mond houdt bij dit intens zielige plannetje van joling, maar wel de credits gaat pakken. als er ooit credits komen bij een actie zoals dit. dan houdt ie zich weer lekker afzijdig en wast beau zijn handen in onschuld.quote:
zo'n hoog gilstemmetje, dat bedoeld is voor lichte musak in de supermarkt en lift, gaat de rauwheid van ramses doen. dacht het niet. echte blues kun je niet nadoen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:39 schreef Ole het volgende:
Wat erg zeg!
Je moet wel héééél goed zijn wil je ook maar in de buurt van de schaduw van Ramses komen
quote:Gordon: “Ik heb jullie helemaal niet nodig, jullie draaien nooit een plaat van mij.” Waarop Evers zei: “Maar welk radiostation draait dan wel platen van jou?”
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
Als ze nu Van der Boom er nog even uit schuppen is alles weer bij het oude!
*stil*
*mooi*
*hilarisch*
dat zal het plan toch wel zijn? Net of Geer en Goor de spotlights kunnen delen, met zichzelf al nauwelijks, met Rene een beetje maar dan nog iemand erbij?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
Als ze nu Van der Boom er nog even uit schuppen is alles weer bij het oude!
*stil*
*mooi*
*hilarisch*
Het plan is écht met zijn vieren verder!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat zal het plan toch wel zijn? Net of Geer en Goor de spotlights kunnen delen, met zichzelf al nauwelijks, met Rene een beetje maar dan nog iemand erbij?
Ze houden ze voor het overgrote gedeelte gewoon uit elkaar tot aan de repetities voor de concerten denk ik. Verder hoeven ze amper tot niet iets samen te doenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
Maar de hamvraag is; houden ze het ook nog maanden met elkaar vol, of is het bedrag zo hoog dat ze nu krijgen, dat ze elke oorlog wel door komen?
Het lijkt wel een rangorde-kwestiequote:Op donderdag 3 december 2009 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze houden ze voor het overgrote gedeelte gewoon uit elkaar
Ik denk dat je de spijker op de kop slaatquote:Op donderdag 3 december 2009 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een rangorde-kwestie![]()
quote:
Show je Kerstboom en andere decoratie!quote:Op zondag 6 december 2009 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zoek ook de link nog met dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |