als hij gewild had, had gordon gewoon de hoorn erop moeten gooienquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:34 schreef aloa het volgende:
Hij was weer knap zielig aan het doen vanmorgen bij evers. Het ligt altijd aan een ander en Gordon doet nooit iets fout.
dat deed hij uiteindelijk ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als hij gewild had, had gordon gewoon de hoorn erop moeten gooien
vietje, je moet jezelf niet zo downplayen hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 17:26 schreef Vivi het volgende:
Ik snap Gordon wel hoor. Hij heeft galbakkerige humor maar underneath is het gewoon een heel warm mens met een klein hartje. Dat blijkt ook wel weer uit het feit dat ie gekwetst was omdat ie niet even een smsje terug gekregen had.
Eigenlijk lijkt ie wel veel op mij, alleen ben ik way hotter. En armer..
Waarom nou weer een sms terug? Evers had toen ook zwaar ludduvuddu. Ga je ook niet iedereen terug smsen!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:26 schreef Vivi het volgende:
Ik snap Gordon wel hoor. Hij heeft galbakkerige humor maar underneath is het gewoon een heel warm mens met een klein hartje. Dat blijkt ook wel weer uit het feit dat ie gekwetst was omdat ie niet even een smsje terug gekregen had.
Eigenlijk lijkt ie wel veel op mij, alleen ben ik way hotter. En armer..
Nou in die situatie met z'n moeder toen snap ik het wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Waarom nou weer een sms terug? Evers had toen ook zwaar ludduvuddu. Ga je ook niet iedereen terug smsen!
Hij was toen ook al beledigd dat Froger niets had laten horen toen zijn moeder ziek was, terwijl hij Froger enorm gesteund had toen zijn ouders overleden. (volgens eigen zeggen dan he!)
dat gaat ie doen. samen met beau. die wijselijk zijn mond houdt bij dit intens zielige plannetje van joling, maar wel de credits gaat pakken. als er ooit credits komen bij een actie zoals dit. dan houdt ie zich weer lekker afzijdig en wast beau zijn handen in onschuld.quote:
zo'n hoog gilstemmetje, dat bedoeld is voor lichte musak in de supermarkt en lift, gaat de rauwheid van ramses doen. dacht het niet. echte blues kun je niet nadoen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:39 schreef Ole het volgende:
Wat erg zeg!
Je moet wel héééél goed zijn wil je ook maar in de buurt van de schaduw van Ramses komen
quote:Gordon: “Ik heb jullie helemaal niet nodig, jullie draaien nooit een plaat van mij.” Waarop Evers zei: “Maar welk radiostation draait dan wel platen van jou?”
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
Als ze nu Van der Boom er nog even uit schuppen is alles weer bij het oude!
*stil*
*mooi*
*hilarisch*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |