Hola!quote:
Zonder die klanten kan je niet onbetaald fokken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:17 schreef BobbyB het volgende:
kankerklanten die gaan bellen als ik net allemaal wijven aan het zoeken ben.
Welke film?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een ontzettend stomme film is dat trouwens.
Heujquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:19 schreef Japsnars het volgende:
Gers en zijn nieuwe chick
[ afbeelding ]
Race to Witch Mountain, daar komen die screens uit.quote:
quote:
Drieeeeeeequote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heuj
Tien voor half twee al weer
Heb het grootste deel van de dag in bed doorgebracht omdat ik jawel, the Chronicles of Narnia helemaal aan het lezen ben
[ afbeelding ]
Waar gaat die overquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Race to Witch Mountain, daar komen die screens uit.
Nou, die klant zijn we liever kwijt. Dat wijf belt dat ze een blauw scherm krijgt. Ja en? Wat kan ik daar aan doen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder die klanten kan je niet onbetaald fokken.
Nee ik ben lui.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is je google stuk?
http://www.imdb.com/title/tt1075417/
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
Stervende hoeren kankeroven. Ik wilde lekker croissantjes voor mezelf makenbranden ze aan en worden ze zo hard als bakstenen. Wtf. En m'n brood was verschimmeld
en m'n melk was oud
!
En er was geen suiker voor in de thee.
3 times hooray voor het leven in kamersquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
Stervende hoeren kankeroven. Ik wilde lekker croissantjes voor mezelf makenbranden ze aan en worden ze zo hard als bakstenen. Wtf. En m'n brood was verschimmeld
en m'n melk was oud
!
Dat begint al goed zo in je eentjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
en m'n melk was oud
!
als je hier zo slapen zou ik een ontbijtje voor je makenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
en m'n melk was oud
!
Van bier en knakworsten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:31 schreef gers het volgende:
[..]
als je hier zo slapen zou ik een ontbijtje voor je maken
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:31 schreef gers het volgende:
[..]
Ik vind mensen erger die bepaalde muziek/dingen alleen leuk vinden als ze stoned zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:31 schreef Maisnon het volgende:
Waarom zijn er altijd van die falende amerikanen die bij elk youtube filmpje moeten zeggen:
"Dude I'm gonna watch this while high" "You should watch this when you're smoked" etc etc
Mannenpap zeker?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:31 schreef gers het volgende:
[..]
Niceee. Deze wil ik ook zien:quote:
[ afbeelding ]
Oeh, wil ik zien.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:34 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uhuhquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niceee. Deze wil ik ook zien:
kom hier maar een keer slapenquote:
Hij was blind?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
Bwehe. een 29-jarige makelaar heeft me gisteren mee uit eten gevraagd!
hehe slimme kerel toch lekkere jonge pronte tienertietjesquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
Bwehe. een 29-jarige makelaar heeft me gisteren mee uit eten gevraagd!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niceee. Deze wil ik ook zien:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:38 schreef gers het volgende:
[..]
hehe slimme kerel toch lekkere jonge pronte tienertietjes
Waarom?quote:
Ja met Zooey hé maar die durf ik echt niet te kijken want dan wordt ik vast hopeloos verliefd op d'rquote:
Wat is daar op tegen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja met Zooey hé maar die durf ik echt niet te kijken want dan wordt ik vast hopeloos verliefd op d'r
Daar is toch niets mis mee?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja met Zooey hé maar die durf ik echt niet te kijken want dan wordt ik vast hopeloos verliefd op d'r
Hoe moet ik nou weten waarom hij blind is?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
! Ik heb wel ja gezegd, ik mocht 'm wel.
[..]
Waarom?
quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar is toch niets mis mee?
je moet hem wel pijpen anders word je je kamer uitgezetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
[..]
Waarom?
Mijn over is nu aan het voorverwarmen waarna ik over een kwartiertje overheerlijke ham-kaas croissants zal hebbenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
en m'n melk was oud
!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
Sims is kut, ga dan altijd nog een Tycoon spel spelenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga weer fijn sims spelen. Doeeehoei.
De vraag is waarom je de was-hij-blind grap maakt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten waarom hij blind is?
Hihiquote:
Eet smakelijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn over is nu aan het voorverwarmen waarna ik over een kwartiertje overheerlijke ham-kaas croissants zal hebben(Net zoals gisteren
)
Ik zal aan je denken als ik ze opeet
Nietquote:
Sims 3 is fijn hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sims is kut, ga dan altijd nog een Tycoon spel spelen
Komt overeen met 8 inches op de Hermione Chartquote:
Blind een huis verkopen ...quote:
quote:Body: I made him as fat as possible so I wouldn't have to fit him with any kind of tracking collar. As long as I never turn my back to the smell of ham, he can never sneak up on me. Also, if the subject escapes, I can simply follow the trail of objects with bites taken out of them.
Accessories: In prison, a teardrop tattoo under your eye tells people that you've killed someone. Outside of prison, you say the same thing with clown makeup. Science has always wondered if it's clown makeup that causes a person to commit murder, or if it's murder that causes people to wear clown makeup. That's one of the things we're about to discover.
Iig geen druivensap nemenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
Is Ben & Jerry's een goed ontbijt of zou ik daar misselijk van worden?
Omdat het kanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De vraag is waarom je de was-hij-blind grap maakt?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blind een huis verkopen ...
"En hier ziet u... eh... "
Ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blind een huis verkopen ...
"En hier ziet u... eh... "
Wellicht.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
Wat een lief knuffeltjequote:
Het heet muesli.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:48 schreef Maisnon het volgende:
Ohja ik had gisteren cruesli gehaald
Beviel die?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:48 schreef Maisnon het volgende:
Ohja ik had gisteren cruesli gehaald
Uhuh, precies.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA OP WAT!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Briljantquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:47 schreef Maisnon het volgende:
http://www.cracked.com/bl(...)ind-with-the-sims-3/
Experimenten op het menselijk brein... met de Sims 3
Suuupergrappig
[ afbeelding ]
[..]
Je moet ook niet zoveel van dat soort nonsens op FOK! vragen, maar gewoon dóén.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja ik eet nu al dus het kan me ook geen reet meer schelen.
Je brengt me op ideeën:quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:58 schreef Lakitu het volgende:
Ik zag zo'n ziek plaatje gister, even uploaden.
quote:
quote:
Wat een kutspelquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:52 schreef Maisnon het volgende:
http://www.omgpop.com/arc(...)5ae26fc5fd5dbe8d564f
Zullen we gaan tekenen?
NEE HET IS COOKIE DOUGH.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:54 schreef Lakitu het volgende:
Zolang het maar die strawberry cheesecake bak van de Ap is.
OH OK DAT IS OP ZICH OOK WEL TE VRETENquote:
In de AH, 2 bejaarden in gesprek:quote:
Beh, die is niet zo lekker als Caramel Chew Chewquote:
Whehequote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de AH, 2 bejaarden in gesprek:
Bejaarde 1: Zullen we dat ijs nemen?
Bejaarde 2: Ja, lekker dat koekie dogggg
Want de vakantie is toch bijna voorbij of?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoef geen vakantiewerk meer te zoeken
Care to explain?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoef geen vakantiewerk meer te zoeken
Ik vind die uitspraak zo leukquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehebejaarden afluisteren is zo leuk
!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want de vakantie is toch bijna voorbij of?
Ik heb nog 2, 5 week vakantiequote:
What's wrong?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:17 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme, echt alles gaat mis.
Studie, ik weet echt niet wat ik moet doen nu.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
What's wrong?
Ben je al van de lieveheersbeestjes af?
Hier vloog er net een naar binnen
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:26 schreef jordeeh het volgende:
[..]
En dat is prihimaa, viva hollandia.
Dat hadden ze zelf al gedaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom moet Krezip met I would stay hier professioneel verkracht worden?
Welke richting je op wilt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Studie, ik weet echt niet wat ik moet doen nu.![]()
Ja, die zijn weg, heb ze laatst allemaal dood geslagen.
Succes?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:33 schreef BobbyB het volgende:
ben je echt jordeeeh of iemand die weer mee wil liften op andermans succes?
Nee, dat nog geeneens, nou ja nevermind.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke richting je op wilt?
Lieveheersbeestjes-killer![]()
WTFquote:‘Broeder oraal bevredigd in ambulance’
Uitgegeven: 12 augustus 2009 15:13
Laatst gewijzigd: 12 augustus 2009 15:21
AMSTERDAM – Een ambulancebroeder zal het moeilijk krijgen zich te verdedigen tegen de beschuldiging dat hij orale seks had in zijn werkvoertuig.
© ANP
Het hele incident is namelijk vastgelegd op een beveiligingscamera. Zelf houdt hij vol de vrouw in kwestie enkel te troosten, zo meldt het Britse Metro.
De getrouwde David Brammer, werkzaam voor de Yorkshire Ambulance Service, werd door een beveiliger op de camera gespot met het hoofd van een dame bij hem op schoot.
Het voorval zou vorig jaar juni hebben plaatsgevonden op een parkeerplaats bij het ziekenhuis van Rotherham.
De beveiligingsmedewerker meende op de video te kunnen zien dat de vrouw Brammer oraal bevredigde, alvorens hij terugkeerde naar het ambulancestation.
Tijdens de zitting voor de Health Professional Council werd de veertien minuten durende video getoond.
Wel achter gesloten deuren, om de schaamte voor Brammer enigszins te beperken.
hahaquote:
Ik ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hahanou ja, we hebben nog best lang lol gehad om je uitspattingen in de SC toen.
Gewonnen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:06 schreef IQM het volgende:
Ik heb net gebombermand met wolvendagen!
Ah, noemen ze dat zo tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:06 schreef IQM het volgende:
Ik heb net gebombermand met wolvendagen!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, noemen ze dat zo tegenwoordig.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:16 schreef gers het volgende:
Naam: Geert Wilders Telefoon: Mobiel: 06-18305982. Functie: VVD. Bedrijf: Tweede Kamer der Staten-Generaal Adres: Lange Poten 4 Postbus 20018 ...
dit dus
Ik heb d'r net gebeld, ze wil je wel ontmaagden, maar dan moet je wel even je nummer SMSen.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:05 schreef Fascination het volgende:
Ik ga even een voorspelling doen.
Bt: Het was vanavond best leuk.![]()
Nu maar hopen dat hij uitkomt.
HA!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 06:21 schreef Breathtaking het volgende:
Mooie TT. Mweh het was wel gezellig vanavond. En nu lekker naar bed!
Ja hee euhh ik heb 't zelf leuk gemaakt hequote:
FOTO'Squote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi, ik heb m'n ogen heel mooi opgemaakt en ik ga vanavond lekker uit!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hee euhh ik heb 't zelf leuk gemaakt heik ging een film kijken met de vrienden van m'n keileiders ipv met m'n stomme groepje uit
![]()
!
Waar klonk ik precies blij overquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En je klonk er zo blij over toen je aan het zoeken was waar je zou studeren.
IK WIL OOK EEN FILM KIJKEN MET EEN VAN JOUW EILEIDERSquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hee euhh ik heb 't zelf leuk gemaakt heik ging een film kijken met de vrienden van m'n keileiders ipv met m'n stomme groepje uit
![]()
!
Met je KEIgroep of wat?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi, ik heb m'n ogen heel mooi opgemaakt en ik ga vanavond lekker uit!
Whehe.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
!
I like your lips.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, lekker sloom hoofd hier:
[ afbeelding ]
Je linker wenkbrauw is ongelijk!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het studeren en het leven eromheen, en nu klaag je bijna alleen maar.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar klonk ik precies blij over?
Ik lees dat ook steeds.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
IK WIL OOK EEN FILM KIJKEN MET EEN VAN JOUW EILEIDERS
Oh wacht![]()
Ik lees weer eens te snel
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met je KEIgroep of wat?
[..]
Whehe.Nou ja als je het maar leuk hebt gehad.
quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je linker wenkbrauw is ongelijk!!!
Edit: ik ben lekker bezig met spelfouten vandaag![]()
Dat ik tegen jullie zoveel klaag wil niet zeggen dat ik het helemaal niet leuk vind. Maar het is gewoon wennen, dat is toch niet zo raar?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het studeren en het leven eromheen, en nu klaag je bijna alleen maar.
Jawel, maar het kwam klagerig over, laat ik het zo zeggen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja!!
[..]
![]()
[..]
BOEHOEHOE!
[..]
Dat ik tegen jullie zoveel klaag wil niet zeggen dat ik het helemaal niet leuk vind. Maar het is gewoon wennen, dat is toch niet zo raar?
Ja ben ik hier ook wel. Maar dat komt omdat ik dan in m'n eentje achter m'n laptopje zit en me gewoon een beetje eenzaam voelquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jawel, maar het kwam klagerig over, laat ik het zo zeggen.
Vanavond wel met m'n groepjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:34 schreef Maisnon het volgende:
Je bent er weer helemaal klaar voor Bt
Met wie ga je dan vanavond uit? weer niet je groepje
Slumdog Millionaire. En nu echt byebyequote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:39 schreef IQM het volgende:
Welke film heb je gezien, Bt-die-al-weg-is?
quote:
Ah, moet ik ook nog een keer zien.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Slumdog Millionaire. En nu echt byebye!
Hij heeft je gratie verleent.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:42 schreef jordeeh het volgende:
Hoe komt het dat ik nog steeds kan posten?
Ik denk niet dat ik mexicaans eten kan waarderen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:38 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben een keer bij zo'n mexicaans restaurant geweest daar bij de eh, Vismarkt, en het restaurant zelf was heel leuk maar mexicaans eten minder
Mexicaansquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mexicaans eten kan waarderen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:43 schreef jordeeh het volgende:
Oh en BT, heet heeeel toevallig jouw leider Julia?
Vertel me...quote:
..quote:
Griep.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vertel me...
Wat is lekker?
Mexicaans en lekker?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vertel me...
Wat is lekker?
Godverdomme zegquote:
TITTYFUCK FTW!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Godverdomme zeg![]()
Daar kun je gewoon comfortabel op slapen met je dekentje
quote:
Qua eten.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:51 schreef Maisnon het volgende:
Wat een succes, zo'n oven/magnetron/large hadron collider/fietspomp combinatie.
Leuk dat ze alles ineen stoppen maar het heeft de meest niet logische en onduidelijke interface ooit waardoor ik m'n hele eten verkankerd heb
Volgens mij is wat ik eet net iets minder ongezonder dus daar hou ik het vandaag wel bijquote:
Vrouwen en techniekquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:51 schreef Maisnon het volgende:
Wat een succes, zo'n oven/magnetron/large hadron collider/fietspomp combinatie.
Leuk dat ze alles ineen stoppen maar het heeft de meest niet logische en onduidelijke interface ooit waardoor ik m'n hele eten verkankerd heb
Zucht...quote:
Is te merken.quote:
Verveling?quote:
Nee, die is achtergebleven in Amerika met haar Hank.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:59 schreef jordeeh het volgende:
Is de vriendin van Bobby trouwens al een keer terug?
Geil.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, die is achtergebleven in Amerika met haar Hank.
Of de uitgang.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij mis je eerder een ingang van je vriendin.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:08 schreef Japsnars het volgende:
Jordeeh nog steeds niet in het banmeldtopic?
Ik ook. Watskeburt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk wat gemist.
Vertelquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk wat gemist.
kan em weer niet joinenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:40 schreef IQM het volgende:
http://www.omgpop.com/arc(...)32355a684bc7ef3d2dc1
Doe nou een anderequote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Wel.Balloono is tof. [ afbeelding ]
Allemaal prima.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:57 schreef Maisnon het volgende:
Blijft alleen karten over. Of ballracer
Hij was er vandaag weer, vandaarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iedereen is Jordeeeh vergeten?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:06 schreef IQM het volgende:
Niet heel erg leuke aflevering, to be honest.
quote:
Hij bestaat nog echt ookquote:
quote:Old King Clancy
When a man has sex with a woman, gives her a creampie, then pours maple syrup on her vagina and eats her out, thus eating a mixture of cum and syrup.
Ik snap er niks meer van.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iedereen is Jordeeeh vergeten?
Dat is moeilijk met touchpad.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef Allure_ het volgende:
http://www.omgpop.com/#/a(...)7f0394931810f920edc3
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:37 schreef Japsnars het volgende:
http://www.omgpop.com/arc(...)3cb5d655bd90574057fb
golftijd![]()
http://www.omgpop.com/arc(...)5e9ee6455ae26fc1cd79quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik klikte op jou omdat je m'n vriendje bent, maar hij kon je niet vinden!
Haha, Arrested Developmentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |