hij is nu met de directeur aan het praten, maar ik wilde even jullie meningquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lijkt mij niet inderdaad. Volgens mij is dit geen werkweigering oid. Daarnaast is er bij bijvoorbeeld ontevredenheid over haar uitvoering van het werk wel meer nodig om haar te mogen ontslaan. En ik neem aan dat die medewerker van PZ dat ook wel weet...
Oh ik hoop hetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nee sterker nog die baas krijgt dikke problemen als hij aanhoud.
Eerst gewoon eens een rationeel gesprek aangaan met de baas lijkt me simpelweg het slimst eigenlijk. Maar ontslaan alleen om die reden kan iig niet, wat dat betreft staat je collega erg sterkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef Ladylike het volgende:
mooi, dan zorg ik ervoor dat ze morgen alles aanvecht
Ze weet het nieteens omdat ze dus naar huis is...
wat zou nou de beste volgende stap voor haar zijn, als ze het haar gezegd hebben?
Gewoon op haar werk verschijnen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef Ladylike het volgende:
wat zou nou de beste volgende stap voor haar zijn, als ze het haar gezegd hebben?
Gewoon doorgaan met je werkzaamheden zoals je ze altijd al deed. Als dit onmogelijk is dan naar huis gaan maar niets toezeggen en niets tekenen. Thuis gekomen een aangetekende brief sturen met daarin de melding dat je wel wil werken maar dat het niet mogelijk is i.v.m. de situatie.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef Ladylike het volgende:
Dit dus, flink laten bloeden dat soort cowboys die denken dat ze boven wet/CAO staanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gewoon op haar werk verschijnen.
Wanneer ze wordt weggestuurd kan ze naar haar rechtsbijstand bellen voor meer info.
Tenzij haar baas al een ontslagprocedure bij het kantongerecht opgestart heeft.
Dan rustig afwachten en cashen.
Maar ten alle tijden!!!! gewoon naar werk gaan!!!!!
Bij een tijdelijk contract ook niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:25 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer ze een vast contract heeft niet nee.
Uitzendcontract daar in tegen weer wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:41 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Bij een tijdelijk contract ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |