Terechte klachtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef qwertymafkees het volgende:
Klacht: epische plaatjes niet kunnen vinden![]()
Nog een klacht: de staatsloterij is oplichterij
Nog ééntje dan: flash popups die over je hele scherm gaan en waar je het sluitenknopje niet van kunt vinden![]()
Laatste dan: ongesteld zijn![]()
![]()
Dus eigenlijk komt het er op neer dat je iemand anders z'n ava wilt jatten?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef qwertymafkees het volgende:
Kennen jullie dat ook? Je ziet een leuke avatar o.i.d. maar kan het plaatje niet vinden op een fatsoenlijke grootte!
Zie bijvoorbeeld de avatar van Picchia![]()
Nog ééntje dan: flash popups die over je hele scherm gaan en waar je het sluitenknopje niet van kunt vinden![]()
![]()
quote:
quote:
Google is te moeilijk?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef qwertymafkees het volgende:
Kennen jullie dat ook? Je ziet een leuke avatar o.i.d. maar kan het plaatje niet vinden op een fatsoenlijke grootte!
Zie bijvoorbeeld de avatar van Picchia![]()
![]()
Ik werk er.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Google is te moeilijk?![]()
De Staatsloterij is geen oplichting; je had gewoon de voorwaarden moeten lezen![]()
Koop een bril![]()
Zeiksnol![]()
Conclusie; kuttopic.
Zal ik je werkgever eens op de hoogte stellen dat je hier je werk loopt zwart te maken en oplichters noemt.quote:
* jitzzzze popcorn paktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:29 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Zal ik je werkgever eens op de hoogte stellen dat je hier je werk loopt zwart te maken en oplichters noemt.
*pakt de cola er weer bij*
dit, alles is te vinden. Of nouja, bijna allesquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:16 schreef Schokbreker het volgende:
Geen last van.
En waar werk je dan wel niet?quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:38 schreef IJsblock het volgende:
IJsblock (Supportyourlocal81harlingen@gmail.nl)
Verzonden: woensdag 12 augustus 2009 12:34:14
Aan: contact@staatsloterij.nl
Goedenmiddag,
Naar aanleiding van een bepaald topic op Fok, wil ik hierbij aannemen dat U aan oplichterij doet, dit wordt bewerkstelligt en geverifieerd door een bepaalde poster op dit forum.
Ik zal u de de post en het topic doen toezenden.
Hierbij hoop ik U voldoende te hebben geinformeerd,
Met vriendelijke groet,
xxxxxxx vd xxxx
Harlingen.
Bijlage: Leuke afbeeldingen niet kunnen vinden
Je bent zelf een oplichterquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:49 schreef qwertymafkees het volgende:
Kom maar op![]()
Ik werk bij de afdeling Oplichterij.
Er zit een banaan in je oor.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:38 schreef IJsblock het volgende:
IJsblock (Supportyourlocal81harlingen@gmail.nl)
Verzonden: woensdag 12 augustus 2009 12:34:14
Aan: contact@staatsloterij.nl
Goedenmiddag,
Naar aanleiding van een bepaald topic op Fok, wil ik hierbij aannemen dat U aan oplichterij doet, dit wordt bewerkstelligt en geverifieerd door een bepaalde poster op dit forum.
Ik zal u de de post en het topic doen toezenden.
Hierbij hoop ik U voldoende te hebben geinformeerd,
Met vriendelijke groet,
xxxxxxx vd xxxx
Harlingen.
Bijlage: Leuke afbeeldingen niet kunnen vinden
Was dat de allerbeste reactie die je kon geven?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:52 schreef qwertymafkees het volgende:
[..]
Er zit een banaan in je oor.
We zijn al iets verder.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:49 schreef qwertymafkees het volgende:
Kom maar op![]()
Ik werk bij de afdeling Oplichterij.Marketing
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:49 schreef qwertymafkees het volgende:
Kom maar op![]()
Ik werk bij de afdeling Oplichterij.
Niet in dit poeptopicquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:59 schreef qwertymafkees het volgende:
Jitzzzzzzzze wanneer zeg je nou: Je kan er gewoon niet mee omgaan
Serieus? Of heb je dit zelf verzonnen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:35 schreef IJsblock het volgende:
Ah, en ik heb antwoord!:
Van: C.xxxxxx(cxxxxx@staatsloterij.nl)
Verzonden: donderdag 13 augustus 2009 10:24:36
Aan: supportyourlocal81harlingen@gmail.com
Geachte heer vd xxxx,
Naar aanleiding van deze en andere mails die we over deze website met aanhankelijk forum hebben ontvangen en expliciet de link die in uw mail stond, mag ik u kenbaar maken dat we een onderzoek naar dit persoon zijn gestart.
Wij danken voor uw inzet en moeite, de gebruiker "qwertymafkees" en het bijbehorende icoon waarbij er een copyright is geschonden, met name het gebruikte logo in haar zo noemende avatar, wordt uitgezocht.
Er is naar het forum "Fok!" een verzoek tot inzage in IP-adres uitgevaardigd.
Wij houden u op de hoogte,
Hierbij hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd,
Met Vriendelijke Groet,
C.xxxxxx
Assistent Manager Staatsloterij N.V. 's-Gravenhage
Ik kan de mail wel even doorsturen hoor naar je.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Serieus? Of heb je dit zelf verzonnen?
Oh ja, dat is goed.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:39 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik kan de mail wel even doorsturen hoor naar je.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:35 schreef IJsblock het volgende:
Ah, en ik heb antwoord!:
Van: C.xxxxxx(cxxxxx@staatsloterij.nl)
Verzonden: donderdag 13 augustus 2009 10:24:36
Aan: supportyourlocal81harlingen@gmail.com
Geachte heer vd xxxx,
Naar aanleiding van deze en andere mails die we over deze website met aanhankelijk forum hebben ontvangen en expliciet de link die in uw mail stond, mag ik u kenbaar maken dat we een onderzoek naar dit persoon zijn gestart.
Wij danken voor uw inzet en moeite, de gebruiker "qwertymafkees" en het bijbehorende icoon waarbij er een copyright is geschonden, met name het gebruikte logo in haar zo noemende avatar, wordt uitgezocht.
Er is naar het forum "Fok!" een verzoek tot inzage in IP-adres uitgevaardigd.
Wij houden u op de hoogte,
Hierbij hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd,
Met Vriendelijke Groet,
C.xxxxxx
Assistent Manager Staatsloterij N.V. 's-Gravenhage
En TS gaat ook binnenkort ontslagen wordenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:42 schreef Xebber het volgende:
Tvp. Doet me denken aan Kastanova die om zoiets als dit is ontslagen bij Chello.
Wordt weer een legendarisch topic tenzij een mod het weer voortijdig gaat sluiten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En TS gaat ook binnenkort ontslagen worden
Hoewel Kastanova toch wel iets verder ging![]()
Die zit bij haar baas op kantoor....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:44 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Wordt weer een legendarisch topic tenzij een mod het weer voortijdig gaat sluiten.
TS al gesignaleerd?
Stond dit al in de sig van TS?quote:Rot op nerds.
Extra klacht: mensen die geloven dat ik bij de Staats werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |