Terechte klachtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef qwertymafkees het volgende:
Klacht: epische plaatjes niet kunnen vinden![]()
Nog een klacht: de staatsloterij is oplichterij
Nog ééntje dan: flash popups die over je hele scherm gaan en waar je het sluitenknopje niet van kunt vinden![]()
Laatste dan: ongesteld zijn![]()
![]()
Dus eigenlijk komt het er op neer dat je iemand anders z'n ava wilt jatten?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef qwertymafkees het volgende:
Kennen jullie dat ook? Je ziet een leuke avatar o.i.d. maar kan het plaatje niet vinden op een fatsoenlijke grootte!
Zie bijvoorbeeld de avatar van Picchia![]()
Nog ééntje dan: flash popups die over je hele scherm gaan en waar je het sluitenknopje niet van kunt vinden![]()
![]()
quote:
quote:
Google is te moeilijk?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef qwertymafkees het volgende:
Kennen jullie dat ook? Je ziet een leuke avatar o.i.d. maar kan het plaatje niet vinden op een fatsoenlijke grootte!
Zie bijvoorbeeld de avatar van Picchia![]()
![]()
Ik werk er.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Google is te moeilijk?![]()
De Staatsloterij is geen oplichting; je had gewoon de voorwaarden moeten lezen![]()
Koop een bril![]()
Zeiksnol![]()
Conclusie; kuttopic.
Zal ik je werkgever eens op de hoogte stellen dat je hier je werk loopt zwart te maken en oplichters noemt.quote:
* jitzzzze popcorn paktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:29 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Zal ik je werkgever eens op de hoogte stellen dat je hier je werk loopt zwart te maken en oplichters noemt.
*pakt de cola er weer bij*
dit, alles is te vinden. Of nouja, bijna allesquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:16 schreef Schokbreker het volgende:
Geen last van.
En waar werk je dan wel niet?quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:38 schreef IJsblock het volgende:
IJsblock (Supportyourlocal81harlingen@gmail.nl)
Verzonden: woensdag 12 augustus 2009 12:34:14
Aan: contact@staatsloterij.nl
Goedenmiddag,
Naar aanleiding van een bepaald topic op Fok, wil ik hierbij aannemen dat U aan oplichterij doet, dit wordt bewerkstelligt en geverifieerd door een bepaalde poster op dit forum.
Ik zal u de de post en het topic doen toezenden.
Hierbij hoop ik U voldoende te hebben geinformeerd,
Met vriendelijke groet,
xxxxxxx vd xxxx
Harlingen.
Bijlage: Leuke afbeeldingen niet kunnen vinden
Je bent zelf een oplichterquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:49 schreef qwertymafkees het volgende:
Kom maar op![]()
Ik werk bij de afdeling Oplichterij.
Er zit een banaan in je oor.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:38 schreef IJsblock het volgende:
IJsblock (Supportyourlocal81harlingen@gmail.nl)
Verzonden: woensdag 12 augustus 2009 12:34:14
Aan: contact@staatsloterij.nl
Goedenmiddag,
Naar aanleiding van een bepaald topic op Fok, wil ik hierbij aannemen dat U aan oplichterij doet, dit wordt bewerkstelligt en geverifieerd door een bepaalde poster op dit forum.
Ik zal u de de post en het topic doen toezenden.
Hierbij hoop ik U voldoende te hebben geinformeerd,
Met vriendelijke groet,
xxxxxxx vd xxxx
Harlingen.
Bijlage: Leuke afbeeldingen niet kunnen vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |