Omdat dat over het algemeen de leukste zijn om mee te bekvechten. Op een gezellige manier. Uiteraard.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:23 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom gaan jullie serieus in op iemand die niet anderhalve zin kan tikken zonder een overvloed aan spelfouten![]()
haha ja gooi het maar op de spelfoutenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:23 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom gaan jullie serieus in op iemand die niet anderhalve zin kan tikken zonder een overvloed aan spelfouten![]()
Dat zegt al genoeg over het niveau van die persoon, en waarschijnlijk past ze zeer goed in de 'Arnea' tijdens die concerten
Je kan het dus wélquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:53 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
haha ja gooi het maar op de spelfoutenVind de toppers nu wel minder omdat de combinatie Joling/Gordon juist zo leuk was.
Ik denk dat Gordon gewoon vet gepiepeld is door Benno en René. Ik snap dat hij het zat is om zichzelf constant te moeten verdedigen en heeft gezegd 'dan kap ik er mee'.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:24 schreef Miam het volgende:
Gordon z'n ego was te groot voor de toppers.
Ik denk stiekem toch echt dat Gordon van zichzelf een hypocriete lul is.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:36 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk dat Gordon gewoon vet gepiepeld is door Benno en René. Ik snap dat hij het zat is om zichzelf constant te moeten verdedigen en heeft gezegd 'dan kap ik er mee'.
Geer heeft de Toppers helemaal niet nodig die kan het wel alléénquote:Op donderdag 10 september 2009 00:27 schreef forzaudinese het volgende:
Vind het trouwens wel triest hoe Sbs show nieuws zich opgesteld heeft de afgelopen weken!
Zo vaak mogelijk Gordon zwart maken en Joling zoveel mogelijk promoten om hem terug te krijgen in de toppers.
Lag er zo dik boven op.
nou...quote:Op donderdag 10 september 2009 07:32 schreef Armageddon het volgende:
Toppers is dus over nu.
Rene en Jeroen. Leuk hoor.
Ik denk juist dat het bij Gordon nog wel meevalt die heeft zijn hart op de tong.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:42 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik denk stiekem toch echt dat Gordon van zichzelf een hypocriete lul is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |