quote:
Dat kon wel eens de oplossing zijn. Een andere line-up zeg maarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:47 schreef Manono het volgende:
Nou ik heb over de vloer gelegen met Geer en Goor, die Toppers dat was ook ff grappig en an sich heeft hij ook wel kwaliteiten maar ik lijd nu aan een Gordon overkill - hij is gewoon te veel op tv met steeds dezelfde feel. Hij zat ook weer bij dat zangprogramma met Edsillia (de beste zanger van Nederland oid) op de bank en zolang hij zelf niet aan de beurt is blijft ie met zijn gesneer door anderen heengiebelen terwijl hij zichzelf zo fucking serieus neemt als zanger. Dus ik opteer voor een Gordon sabbatical, even er uit frisse neus en terugkomen met een ander dansje aub.
Volgens mij kregen de toppers in 1 jaar een keer 7 keer de Arnea vol!!!!!!!Joling/Gordon/Froger.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
dood aan de toppers!!!!!!
Edit: mét GOORRRRR
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:56 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Volgens mij kregen de toppers in 1 jaar een keer 7 keer de Arnea vol!!!!!!!Joling/Gordon/Froger.
Nu jij weer!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:56 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Volgens mij kregen de toppers in 1 jaar een keer 7 keer de Arnea vol!!!!!!!Joling/Gordon/Froger.
Nu jij weer!
Goede tip, misschien helpt een bom in de Arnea dan ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:56 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Nu jij weer!
Uhmmm, ja, en dus?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:56 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Nu jij weer!
Dus heeft een groot deel van Nederland geen goede smaak. En toen?quote:[b]Op dinsdag 18 augustus 2009 23:56 schreef forzaudinese het volgende:[/b
Nu jij weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |