quote:AMSTERDAM - Het zijn onzekere tijden voor De Toppers. Bronnen dichtbij de populaire groep zeggen dat Gordon op het punt staat om uit De Toppers te worden gezet. Het is zelfs mogelijk dat Gerard Joling terugkeert, zo meldt het AD woensdag.
Oorzaak van alle spanningen zou de slechte relatie tussen Gordon en Toppers-manager Benno de Leeuw zijn, schrijft de krant. De Leeuw zou het gedrag van de zanger zo zat zijn dat hij van de zanger af wil.
Zelfs over Joling, die vorig jaar november uit De Toppers stapte na een hevige ruzie met Gordon, wordt al gesproken. "Of Joling kan terugkeren? Zeg nooit nooit", laat De Leeuw in een reactie weten. "Volgende week praat ik met Jolings manager. Dan kan het ter sprake komen, ja."
De woordvoerder van Gordon laat weten dat het verhaal van geen kanten klopt. "Er is niets aan de hand." Joling laat aan het AD weten dat hij nog niet officieel is gevraagd. "Maar ik hoor het ook gonzen van de geruchten over een eventuele terugkeer."
De zanger sluit niet uit dat hij ooit weer een Topper wordt. "Ik zou zeker niet meteen nee zeggen. Ik heb het razend druk, maar De Toppers hebben mij altijd veel gebracht."
De Toppers bestaan op dit moment behalve Gordon uit Jeroen van der Boom en René Froger.
Dat was het al toen het concept startte. Wat een armoede: drie bombastische glittermannen op het podium met nog bombastischer glitternummers.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:11 schreef pleeborstel het volgende:
Het hele Toppers-concept moet stoppen, het is vergane glorie![]()
En waarom niet?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:25 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Maar dan zijn het d'r 4 en is er een 'vrouw' bij.... Dat kan natuurlijk niet.
Froger en van den Boom zijn geen nichtenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:31 schreef versabommie het volgende:
HELL YEAH! Topper-gate!Die valse nichten hebben geen moeders nodig
Maar die zingt niet, die is er gewoon bij om tijdens de after-party door alledrie de toppers gruwelijk uitgewoond te wordenquote:
Beide zijn kasthomo's, die komen nog wel voor de dag heurquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Froger en van den Boom zijn geen nichten![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beide zijn kasthomo's, die komen nog wel voor de dag heur
Zo kan het dan weer wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar die zingt niet, die is er gewoon bij om tijdens de after-party door alledrie de toppers gruwelijk uitgewoond te worden
quote:
Dat kon wel eens de oplossing zijn. Een andere line-up zeg maarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:47 schreef Manono het volgende:
Nou ik heb over de vloer gelegen met Geer en Goor, die Toppers dat was ook ff grappig en an sich heeft hij ook wel kwaliteiten maar ik lijd nu aan een Gordon overkill - hij is gewoon te veel op tv met steeds dezelfde feel. Hij zat ook weer bij dat zangprogramma met Edsillia (de beste zanger van Nederland oid) op de bank en zolang hij zelf niet aan de beurt is blijft ie met zijn gesneer door anderen heengiebelen terwijl hij zichzelf zo fucking serieus neemt als zanger. Dus ik opteer voor een Gordon sabbatical, even er uit frisse neus en terugkomen met een ander dansje aub.
Volgens mij kregen de toppers in 1 jaar een keer 7 keer de Arnea vol!!!!!!!Joling/Gordon/Froger.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
dood aan de toppers!!!!!!
Edit: mét GOORRRRR
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:56 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Volgens mij kregen de toppers in 1 jaar een keer 7 keer de Arnea vol!!!!!!!Joling/Gordon/Froger.
Nu jij weer!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:56 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Volgens mij kregen de toppers in 1 jaar een keer 7 keer de Arnea vol!!!!!!!Joling/Gordon/Froger.
Nu jij weer!
Goede tip, misschien helpt een bom in de Arnea dan ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:56 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Nu jij weer!
Uhmmm, ja, en dus?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:56 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Nu jij weer!
Dus heeft een groot deel van Nederland geen goede smaak. En toen?quote:[b]Op dinsdag 18 augustus 2009 23:56 schreef forzaudinese het volgende:[/b
Nu jij weer!
Omdat dat over het algemeen de leukste zijn om mee te bekvechten. Op een gezellige manier. Uiteraard.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:23 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom gaan jullie serieus in op iemand die niet anderhalve zin kan tikken zonder een overvloed aan spelfouten![]()
haha ja gooi het maar op de spelfoutenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:23 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom gaan jullie serieus in op iemand die niet anderhalve zin kan tikken zonder een overvloed aan spelfouten![]()
Dat zegt al genoeg over het niveau van die persoon, en waarschijnlijk past ze zeer goed in de 'Arnea' tijdens die concerten
Je kan het dus wélquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:53 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
haha ja gooi het maar op de spelfoutenVind de toppers nu wel minder omdat de combinatie Joling/Gordon juist zo leuk was.
Ik denk dat Gordon gewoon vet gepiepeld is door Benno en René. Ik snap dat hij het zat is om zichzelf constant te moeten verdedigen en heeft gezegd 'dan kap ik er mee'.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:24 schreef Miam het volgende:
Gordon z'n ego was te groot voor de toppers.
Ik denk stiekem toch echt dat Gordon van zichzelf een hypocriete lul is.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:36 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk dat Gordon gewoon vet gepiepeld is door Benno en René. Ik snap dat hij het zat is om zichzelf constant te moeten verdedigen en heeft gezegd 'dan kap ik er mee'.
Geer heeft de Toppers helemaal niet nodig die kan het wel alléénquote:Op donderdag 10 september 2009 00:27 schreef forzaudinese het volgende:
Vind het trouwens wel triest hoe Sbs show nieuws zich opgesteld heeft de afgelopen weken!
Zo vaak mogelijk Gordon zwart maken en Joling zoveel mogelijk promoten om hem terug te krijgen in de toppers.
Lag er zo dik boven op.
nou...quote:Op donderdag 10 september 2009 07:32 schreef Armageddon het volgende:
Toppers is dus over nu.
Rene en Jeroen. Leuk hoor.
Ik denk juist dat het bij Gordon nog wel meevalt die heeft zijn hart op de tong.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:42 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik denk stiekem toch echt dat Gordon van zichzelf een hypocriete lul is.
Goeie analyse... sowieso word ik erg moe van al die tegenstrijdige verklaringen van jan en alleman... daar doet Gordon natuurlijk zelf nog net zo hard aan mee door gisteren te zeggen dat ie vrijwillig opstapt en vervolgens vanmorgen weer zegt dat het de schuld van Froger isquote:Op woensdag 9 september 2009 21:15 schreef marky het volgende:
Boulevard gezien en die Benno de Leeuw en Rene zijn dus redelijk achterbaks. Ik heb nog nooit iemand zo vreselijk zien draaien en keren om maar geen direct antwoord te moeten geven. Rene gooit het dan op dat hij op de camping geen ontvangst had. Ja boeie als jou geesteskindje in de problemen is dan zorg je niet dat je even contact zoekt met bijvoorbeeld een vaste lijn ergens op een kantoor van de camping eigenaar ofzo???
Kortom Gordon is gewoon door Froger en de Leeuw genaaid en de heren willen dat alleen nog niet toegeven.
Zo'n monobrow is inderdaad verschrikkelijk om mee te leven.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:20 schreef SCH het volgende:
Ik heb nog het meest te doen met die Jeroen eigenlijk.
Die had er nooit aan moeten beginnen, past totaal niet in de act. Sowieso hadden ze er na het vertrek van Joling al mee op moeten houden.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:20 schreef SCH het volgende:
Ik heb nog het meest te doen met die Jeroen eigenlijk.
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n monobrow is inderdaad verschrikkelijk om mee te leven.
Ik heb met geen enkele Topper of subTopper te doen.
Off topic: Wat er is toch met jou eigenlijk?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:28 schreef Suko het volgende:
Gordon: "Ik ben gewoon genaaid"IK DEN K 'TOOK, VOORAL fEOGER LUST JE NIET. \DAT HOMOPROTET TOEN IN MOSKOU ZINDE NIEMAND EN DAN GOOIEN ZE HET MAAR OP WANGEDRAG.,DIRTY TRICKS, IMO.
Het redden van een zinkend schip.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Goeie analyse... sowieso word ik erg moe van al die tegenstrijdige verklaringen van jan en alleman... daar doet Gordon natuurlijk zelf nog net zo hard aan mee door gisteren te zeggen dat ie vrijwillig opstapt en vervolgens vanmorgen weer zegt dat het de schuld van Froger is
is het nou zo lastig om gewoon te zeggen dat het niet meer boterde!
Ik denk dat het wel meevalt maar dat een ieder hem graag zo wil zien. Ik denk dat het een heel emotioneel mens is die eruit gooit wat hem dwars zit. Ik moet zeggen dat ik dat liever heb dan het gedraai en gekonkel Benno van de Leeuw en Froger.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:18 schreef SCH het volgende:
Mijn gevoel zegt dat Gordon zelfs ruzie zou krijgen met de kat van de overburen.
Oh ja, dat kan ook nog. Dat je altijd ruzie zoekt en maakt maar dan zegt dat het komt omdat je zo'n emotioneel mens bentquote:Op donderdag 10 september 2009 12:23 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt maar dat een ieder hem graag zo wil zien. Ik denk dat het een heel emotioneel mens is die eruit gooit wat hem dwars zit. Ik moet zeggen dat ik dat liever heb dan het gedraai en gekonkel Benno van de Leeuw en Froger.
Welnee! Het is een doorgesnoven en dronken idoot die er een hobby van maakt om iedereen te beledigen. Als hij dan een weerwoord krijgt of iemand dumpt hem gaat hij vervolgens de vermoorde onschuld uithangen.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:23 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt maar dat een ieder hem graag zo wil zien. Ik denk dat het een heel emotioneel mens is die eruit gooit wat hem dwars zit. Ik moet zeggen dat ik dat liever heb dan het gedraai en gekonkel Benno van de Leeuw en Froger.
Mmmm jij hebt liever een beetje achterbaks gedrag zoals Froger en De Leeuw. Zgn nergens van weten maar ondertussen zorgen dat er allerlij shit de media in wordt geholpen.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook nog. Dat je altijd ruzie zoekt en maakt maar dan zegt dat het komt omdat je zo'n emotioneel mens bent
Misschien moet je er niet altijd uitgooien wat je dwars zit maar eerst eens even nadenken Gordon.
Als je dat van dichtbij ziet kan je er ook lastig om heen.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:36 schreef marky het volgende:
Mwahhh vind dat nogal wat om dat zo neer te pennen.
Nope. Ik heb ze liever allebeide niet. Ik denk dan ook dat de schuld aan alle kanten ligt. Maar jij voert wel erg een beeld op van de lieve slachtofferige Gordon en daar geloof ik geen zak van. Ik denk dat al die lui ego's hebben tot op de Mount Everest, en Gordon nog net iets hoger. Hoe zou het anders kunnen dat hij met de halve wereld ruzie heeft? En zo eerlijk is hij volgens mij niet, hij zegt a en doet b en vertelt aan c dat d de schuldige is.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:39 schreef marky het volgende:
[..]
Mmmm jij hebt liever een beetje achterbaks gedrag zoals Froger en De Leeuw. Zgn nergens van weten maar ondertussen zorgen dat er allerlij shit de media in wordt geholpen.
Ik kan ook niet zingen iddquote:Op donderdag 10 september 2009 13:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat SCH prima bij de toppers past.
Maar is er nog voor eer voor SCH daar te behalenquote:Op donderdag 10 september 2009 13:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat SCH prima bij de toppers past.
Ik denk idd dat Gordon hier slachtoffer is. Het is geen lieverdje maar hij wordt mi nu wel heel erg hard de aangepakt terwijl dit denk ik iets is wat buiten hem omgaat waarbij er over hem heel veel roddel en achterklap naar buiten wordt gebracht waartegen hij zich niet kan weren. Wat eenmaal gezegd en geschreven is krijg je niet meer terug gedraaid. Ze hebben misbruik gemaakt van zijn directe manier van cummuniceren en dat is gewoon laag. Ik vind dat in deze wel duidelijk moet zijn dat dit een spelletje is dat gepeeld is door Rene en Benno. Gordon staat hierbuiten dat kan niet anders.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Nope. Ik heb ze liever allebeide niet. Ik denk dan ook dat de schuld aan alle kanten ligt. Maar jij voert wel erg een beeld op van de lieve slachtofferige Gordon en daar geloof ik geen zak van. Ik denk dat al die lui ego's hebben tot op de Mount Everest, en Gordon nog net iets hoger. Hoe zou het anders kunnen dat hij met de halve wereld ruzie heeft? En zo eerlijk is hij volgens mij niet, hij zegt a en doet b en vertelt aan c dat d de schuldige is.
Wederom helemaal mee eens... en ik blijf zeggen dat ik de rol van Gerard Joling ook niet helemaal fris vind... die is eerst niet gepolst, dan weer wel en nu weer niet... het is zo'n schimmig spel allemaal...quote:Op donderdag 10 september 2009 13:25 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk idd dat Gordon hier slachtoffer is. Het is geen lieverdje maar hij wordt mi nu wel heel erg hard de aangepakt terwijl dit denk ik iets is wat buiten hem omgaat waarbij er over hem heel veel roddel en achterklap naar buiten wordt gebracht waartegen hij zich niet kan weren. Wat eenmaal gezegd en geschreven is krijg je niet meer terug gedraaid. Ze hebben misbruik gemaakt van zijn directe manier van cummuniceren en dat is gewoon laag. Ik vind dat in deze wel duidelijk moet zijn dat dit een spelletje is dat gepeeld is door Rene en Benno. Gordon staat hierbuiten dat kan niet anders.
Bij Benno zijn de druiven zuur omdat Gordon zijn boekingen bij Benno heeft weggehaald. Rene en Benno zijn twee handen op een buik. Gordon kon vorig jaar nog mooi op lopen draven in het TV programma van gordon voor de voedselbanken. Hij krijgt er stank voor dank voor terug. Hoe mooi sprak Gordon niet over Rene en Natasja toen de ouders van Rene overleden. Gordon had alleen maar lieve woorden tijdens zijn boulevard uitzendingen. Terwijl toen al speelden dat hij weg moest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |