Nee dit probleem heb ik niet met mijn 5800.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:25 schreef ManAtWork het volgende:
Ervaringsvraagje: ik ben tot nu toe een tevreden gebruiken van de 5800XM maar het begint me nu op te vallen dat ik bij langere gesprekken last van ruis krijg. Zo erg dat ik de gesprekspartner niet meer hoor.
Als ik dan opnieuw bel, is er niets aan de hand.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben en zo ja, heeft iemand misschien ook een oplossing?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:34 schreef Klonk het volgende:
schopje
ik zie dat er een firmware update is, maar ik krijg als ik het check geen updates te zien...
http://techie-buzz.com/mo(...)reenshots-video.html
Geef dan op z'n minst aan waarom? Ik vind het één van de fijnste telefoons die ik gehad heb, vlak achter de 3210 eigenlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:01 schreef Haunter het volgende:
Bah. Wat heb ik een spijt dat ik destijds deze foon heb genomen...Ik moet nog een tijdje.
Lees dit topic maar ff doorquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geef dan op z'n minst aan waarom? Ik vind het één van de fijnste telefoons die ik gehad heb, vlak achter de 3210 eigenlijkHet enige minpunt vind ik de dikte van de telefoon, maar dat is ook wel te overzien
van alles wat je noemt geen last van, de fijnste foon die ik heb gehadquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:55 schreef Haunter het volgende:
[..]
Lees dit topic maar ff door
Nouja, hij is buggy, na een tijd begint hij traag te worden, hij begon spontaan smsjes te verwijderen en hij is op dit moment niet eens in staat om een applicatie te verwijderen, omdat hij stil blijft staan en voor de rest niets meer doet. Hij is gewoon te instabiel.
Dit dus. Als zijn er wel een paar handigheidjes van de 6233 die ik mis. Al is dat ook snel gewend.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
van alles wat je noemt geen last van, de fijnste foon die ik heb gehad
Een reboot is vaak wel een oplossing. Ook bij bijv. de uninstall van een applicatie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
En hoe lang heb je 'm? Ik heb dat ding nu sinds mei en nog geen van die problemen gehad gelukkig. De wekker werkt inmiddels ook weer hier (even rebooten helpt).
Dat is met Windows ook zo en doen we eigenlijk al 20 jaar ofzoquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:06 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Een reboot is vaak wel een oplossing. Ook bij bijv. de uninstall van een applicatie.
Even na een verse herstart proberen werkt vaak het beste.
Die gebruik ik (6230) nog steeds voor mijn buitenlands telefoonkaartje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
de 6230i was ook een heel fijn telefoontje.
[ afbeelding ]
Nog een goeie reden om van Nokia te houdenquote:AMSTERDAM - Telefoonfabrikant Nokia gaat in navolging van Google gratis navigatie aanbieden op zijn mobiele telefoons. Dat kondigde het Finse bedrijf donderdag aan.
De gratis wandel- en autonavigatie is onderdeel van een nieuwe versie van Ovi Maps, de kaartensoftware van Nokia. De software bevat enkele functies die betaalde diensten ook bieden, zoals stembegeleiding voor 74 landen in 46 talen, verkeersinformatie en kaarten voor meer dan 180 landen.
“Nokia is het enige bedrijf met een mobiele navigatiedienst voor voetgangers en chauffeurs die werkt over de hele wereld en niet enkel in één regio,” zegt Anssi Vanjoki, executive vice president van Nokia. “In tegenstelling tot andere spelers op de navigatiemarkt, verplichten wij u niet om kaarten te kopen van landen waar u slechts enkele dagen verblijft. Wij bieden u gratis een navigatiesysteem en kaarten aan, met alle hoogstaande functies die mensen nu verwachten.”
Voor het gebruik van de gps-functie is een netwerkverbinding tijdens het rijden niet vereist. Kaarten kunnen op voorhand opgeladen worden zodat Ovi Maps in de offline modus gebruikt kan worden. bespaart u batterijverbruik en blijft het navigatiesysteem toch werken. Dit is bijzonder handig voor gebruikers die vrezen voor hoge verbindingskosten in het buitenland of zij die reizen in gebieden met slecht netwerkbereik.
De nieuwe versie van Ovi Maps is nu beschikbaar op 10 Nokia toestellen, waaronder de populaire Nokia N97 mini, de Nokia 5800 XpressMusic en de Nokia E72. De software kan gedownload worden via www.nokia.com/maps. In de komende weken verwacht Nokia deze service nog uit te breiden naar andere smartphones.
Vanaf maart 2010 zullen alle nieuwe Nokia smartphones met GPS de nieuwe versie van Ovi Maps bevatten met vooraf opgeladen lokale kaartgegevens met wandel- en autonavigatie en toegang tot Lonely Planet en Michelin reisgidsen zonder bijkomende kosten.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:34 schreef BOKA het volgende:
Tof! Komend weekend maar eens gaan installeren.
Top.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nog een goeie reden om van Nokia te houden
Haha!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:50 schreef Klonk het volgende:
Echt makkelijk maken ze het niet, dacht dat het rechtstreeks via de telefoon kon, maar dat gaat niet, je moet naar www.nokia.com/maps gaan, dan staat er rechtsbovenin, bijna in de banner een download dingetje, telefoonnummer invoeren en dan krijg je een sms-je.
En pas dan krijg je afgezien van een sms-je ook de rechtstreekse downloadlink te zien en die is: www.nokia.mobi/maps/download
Bij mij heeft ie hem netjes geïnstalleerd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:00 schreef Klonk het volgende:
bij mij verrekt ie het gewoon en ik ben afhankelijk van de telefoonupdate, loop even tegen de beperkingen van Linux aan, die pc suite heb ik geen fuck aan
Nee. Alleen de update van Nokia Maps.quote:
Welke firmware?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef Winegum123 het volgende:
Hoi,
De trilfunctie van mijn nokia 5800 werkt niet meer volledig. Als ik gebeld wordt dan trilt de telefoon nog wel, maar zodra ik een SMS krijg, dan trilt de telefoon niet meer. Ook krijg ik niet meer op het homescreen te zien "1 nieuw bericht". Tot slot krijg ik ook geen envelopje bovenin mijn beeld meer te zien, wanneer ik een nieuw bericht binnen krijg. Dit probleem kreeg ik plots, zonder enige aanleiding of wijzigingen, toen mijn telefoon uitviel (batterij was leeg) en ik hem in de oplader stopte.
Iemand die het probleem herkent en evt. een oplossing heeft?
Alvast bedankt!
Is firmware een ander woord voor software?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Welke firmware?
Al eens geprobeerd opnieuw op te starten? Afsluiten, batterij eruit?
Laatste mogelijkheid is een harde reset.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan FM4 nog niet installeren, hij is er nog niet volgens PC SuiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als reactie op de spolier
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Ik vind de Nokia Maps 3x niks als ik eerlijk ben. De kaart blijft steeds naar het noorden wijzen. Als ik naar het oosten rij, moet ik steeds opletten welke kant ik me op de kaart verplaats.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:30 schreef Klonk het volgende:
ik moet trouwens wel zeggen dat ik weinig merk van de update, zelfs de gratis navigatie was nog een gedoe.
als je je telefoon aansluit kun je maps updaten, maar om de gratis navigatie te krijgen moet je op het toestel zelf nog een software update doen, pas dan krijg je de gratis navigatie, ik kwam per ongeluk achter omdat de plaatjes van telefoons met de nieuwe navigatie niet leken op wat ik op mijn beeldscherm zag...
wa´s da nou weer, ik merk echt geen verschil met scrollenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die gratis navigatie had ik al, maar ik wil kinetic scrolling
Klopt, maar zelfs als ik een zender handmatig op zoek dan stoort ie vrij snel. Terwijl mensen met bv een sony ericsson totaal geen last hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:49 schreef Klonk het volgende:
automatisch scannen kan het idd beter maar handmatig ff invoeren dan gaat het prima
quote:Current version: 1.0 Release date: February 15th, 2010
Dat werkte al jaren op je PC, hoor.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:00 schreef Barcaconia het volgende:
Hij is aan het installeren
Eindelijk goedkoop internationaal bellen via Skype... Daar wachtte ik al lang op...
Als je een soort schuivende beweging naar opzij maakt op het schermpje terwijl 'ie navigeert, dan verandert het scherm. Dan kan je 'm net als tomtom maken, of alleen de (k)ms en de afslag laten aangeven, etc.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:50 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik vind de Nokia Maps 3x niks als ik eerlijk ben. De kaart blijft steeds naar het noorden wijzen. Als ik naar het oosten rij, moet ik steeds opletten welke kant ik me op de kaart verplaats.
Er staat geen snelheid vermeld. En de invoer van een adres vind ik (persoonlijk) ook niet echt handig.
Ik blijf dus mooi bij Sygic.
Ja, slimmerik, dat doe ik ook al jaren op mijn PC, maar ik reis veel dus ik zit niet altijd op mijn PCquote:Op maandag 15 februari 2010 20:03 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat werkte al jaren op je PC, hoor.
Ik vind het geluid momenteel al veel te hardquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:10 schreef NokiaOwner het volgende:
Zijn er ook codes voor de Nokia 5800 xpressmusic om het geluid van je MP3 harder te laten klinken?
Alvast bedankt!
WAAHAAAT?!?!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:17 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik vind het geluid momenteel al veel te hard![]()
Woon je in een discotheek?
Ik bel al een week alleen maar via wifi.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:08 schreef Klonk het volgende:
Weer iets leuks, skype staat sinds gisteren in de ovi store, leuk en aardig en ze roepen ook dat je vooral via wifi moet bellen, en niet via 3G alleen krijg ik die keuze niet
ook bij de instellingen kan ik alleen maar voor internet of wap diensten
Skype installeren, opstarten, keuze maken en aanmelden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:27 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat een welgemeend wut en een blik in de handleiding nu op de plaats is
had jij zeg maar out of the box de keuze voor wifi ? of moest je er nog iets voor instellen ?
Haha. Tsja, soms kan de oplossing heel simpel zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:33 schreef Klonk het volgende:
ik heb nu volgens mij ook voor elkaar, via de bekende nokia 5800 manier als iets niet werk, toestel opnieuw opstarten, het 3g icoontje werd niet actief tijdens een kort gesprekje, morgen eens kijken of ik rond deze tijd iets aan internet verbruikt heb (mijn provider loopt wat achter)
Jawel. Maar dan moet je wel een Skype-tegoed hebben. Vervolgens tik je in Skype het nummer in en bellen maar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef Klonk het volgende:
je kunt zeker geen mobieltjes bellen via skype (ja, ik ben een skype noob)
Mijn vent heeft hem hier in de VS gekocht, maar dat leek me voor mij niet zo handig, want dan doet mobiel internet het in Nederland niet. Nu doet mobiel internet het niet in de VS, maar da's toch schijtduur dus internetten hier doe ik lekker via wifiquote:
Vodafone toevallig? Je zou de productcode kunnen veranderen, de firmware updaten, en dan weer terugzetten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:19 schreef Jahr00n het volgende:
Weet iemand wanneer die firmware V4xxx een keer voor iedereen uitkomt? Ik zit nog steeds met V31.0.101.
Ja, sowieso. Mac gebruikers zoals ik moeten eerst Windows virtueel draaien om te connecten met je Nokiaquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is die PC Suite ook eigenlijk een brak stuk software he... Zowel PC als GSM opnieuw opgestart, maar ze weigeren elkaar te vinden
Hyven geen idee. GMail werkt zonder problemen bij mij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:22 schreef Dionysiou het volgende:
Nokia 5730 XpressMusic lijkt me ook wel vet.
Is het Hyven / GMail een beetje te doen op de 5800?
Ik gebruik de Gmail applicatie, fullscreen (aanpassen in Java-instellingen). Die werkt snel, met 1 druk op de knop.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef Barcaconia het volgende:
Ik gebruik altijd Gmail in de browser. Dat werkt perfect. Ik heb de mail nooit goed werkend gekregen in de berichtenbox, maar dat ligt niet aan de telefoon
Waar kun je die halen? Ik zoek nog een snellere manier om in mijn gmailbox te komen. Dit klinkt wel goed!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:32 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik gebruik de Gmail applicatie, fullscreen (aanpassen in Java-instellingen). Die werkt snel, met 1 druk op de knop.
Als je Skype tegoed koopt wel. Als je 3G internet hebt op je telefoon kun je volgens mij goedkoper met Skype bellen dan met je abonnement. Ik gebruik het hier in de US om altijd naar NL en DE te bellen voor mijn werk. Kost naar vaste nrs 2ct en mobiel 20ct per minuut. Daar kan ik iig geen telefoonabo voor vinden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef Klonk het volgende:
je kunt zeker geen mobieltjes bellen via skype (ja, ik ben een skype noob)
Het ligt er ook aan hoeveel applicaties je (op de achtergrond) laat draaien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:45 schreef Dionysiou het volgende:
Mensen zeggen dat de Symbian (5800) sloom is en snel hapert? Is dat zo of is dat allang verholpen etc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |