Haha!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:50 schreef Klonk het volgende:
Echt makkelijk maken ze het niet, dacht dat het rechtstreeks via de telefoon kon, maar dat gaat niet, je moet naar www.nokia.com/maps gaan, dan staat er rechtsbovenin, bijna in de banner een download dingetje, telefoonnummer invoeren en dan krijg je een sms-je.
En pas dan krijg je afgezien van een sms-je ook de rechtstreekse downloadlink te zien en die is: www.nokia.mobi/maps/download
Bij mij heeft ie hem netjes geïnstalleerd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:00 schreef Klonk het volgende:
bij mij verrekt ie het gewoon en ik ben afhankelijk van de telefoonupdate, loop even tegen de beperkingen van Linux aan, die pc suite heb ik geen fuck aan
Nee. Alleen de update van Nokia Maps.quote:
Welke firmware?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef Winegum123 het volgende:
Hoi,
De trilfunctie van mijn nokia 5800 werkt niet meer volledig. Als ik gebeld wordt dan trilt de telefoon nog wel, maar zodra ik een SMS krijg, dan trilt de telefoon niet meer. Ook krijg ik niet meer op het homescreen te zien "1 nieuw bericht". Tot slot krijg ik ook geen envelopje bovenin mijn beeld meer te zien, wanneer ik een nieuw bericht binnen krijg. Dit probleem kreeg ik plots, zonder enige aanleiding of wijzigingen, toen mijn telefoon uitviel (batterij was leeg) en ik hem in de oplader stopte.
Iemand die het probleem herkent en evt. een oplossing heeft?
Alvast bedankt!
Is firmware een ander woord voor software?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Welke firmware?
Al eens geprobeerd opnieuw op te starten? Afsluiten, batterij eruit?
Laatste mogelijkheid is een harde reset.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan FM4 nog niet installeren, hij is er nog niet volgens PC SuiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als reactie op de spolier
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |