Vet. Dank je wel!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:33 schreef ManAtWork het volgende:
Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij heb ik hem hier vandaan: http://www.tube5800.com/n(...)ated-for-nokia-5800/
Kan ook zijn dat ik hem wel van de Nokia-site heb geplukt maar volgens mij staat daar de 5800 niet tussen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef Klonk het volgende:
wauw, een puber van 16 en een stagerie op mijn werk vonden het een gaaf toestel, mooier dan de iPhone, ben ik verdomme op mijn ouwe dag nog een keer hip ook
Nu niet ineens je stropdas af gaan doen en alleen een t-shirt op kantoor gaan komen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef Klonk het volgende:
wauw, een puber van 16 en een stagerie op mijn werk vonden het een gaaf toestel, mooier dan de iPhone, ben ik verdomme op mijn ouwe dag nog een keer hip ook
ik werk met zwaar verstandelijk gehandicapten en andere lieverds, als ik een stopdas om zou doen ken ik een paar clienten die me binnen een paar seconden de strot dicht zouden trekken met die dasquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:06 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nu niet ineens je stropdas af gaan doen en alleen een t-shirt op kantoor gaan komen.
Dan hou je ze je stoere telefoon voor en zijn ze vast en zeker direct weer lief.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik werk met zwaar verstandelijk gehandicapten en andere lieverds, als ik een stopdas om zou doen ken ik een paar clienten die me binnen een paar seconden de strot dicht zouden trekken met die das
nog niet geprobeerd eigenlijk, zou het helpen ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:11 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dan hou je ze je stoere telefoon voor en zijn ze vast en zeker direct weer lief.
Geen last van.quote:Op maandag 9 november 2009 16:56 schreef BOKA het volgende:
Hmz, mijn telefoon begint de laatste dagen erg traag te worden, hebben meer mensen daar last van?
Of hou de middelste (witte) knop ingedrukt. Dan worden alle openstaande apps getoond.quote:Op maandag 9 november 2009 17:18 schreef remlof het volgende:
Je kan applicaties altijd sluiten door uit het main menu "Options" te kiezen en dan "Show open applications".
Ja, ik zet de taal van m'n telefoons (net als van het OS op m'n pc's) altijd op engels.
Dan kom ik in "taskman" terecht, een 3rd party applicatie die ik zelf heb geïnstalleerd:quote:Op maandag 9 november 2009 17:21 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Of hou de middelste (witte) knop ingedrukt. Dan worden alle openstaande apps getoond.
Menu / Settings / Phone / Phone Management / Device updates.quote:Op maandag 9 november 2009 18:09 schreef Fogel het volgende:
Ik heb net een paar albums op mijn telefoon geslingerd, maar vind ze niet terug in de music library (en de files die ik weggehaald heb, staan nog wel in de lijst). Waar zit de "update" (oid) knop zodat de music library de veranderingen meekrijgt?
Lijkt erop dat hij de nieuwe firmware wil downloaden daar... heb dat maar even niet gedaan want ik ben ook wat kaarten aan het installeren, lijkt me geen goede combinatie om dat tegelijk te doen. En het gaat me alleen om de music library, ik wil de albums die ik op de telefoon gezet heb zien, en de albums die ik weggehaald heb moeten weg uit de lijst (maar wie weet gebeurt dat ook bij een firmware update, al is dat relatief slecht geregeld als dat de enige manier is om een verandering door te voeren).quote:Op maandag 9 november 2009 18:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Menu / Settings / Phone / Phone Management / Device updates.
Die optie zit er om de een of andere vage reden niet in als ik via de shortcut erheen ga (in de Noorse versie)! Maar via het menu zat er inderdaad een update optie bijquote:Op maandag 9 november 2009 18:14 schreef ManAtWork het volgende:
Of kies in de Muziekbibliotheek bij Opties voor Biblioth. vernieuwen.
Ikquote:Op maandag 9 november 2009 18:22 schreef ManAtWork het volgende:
Wie gebruikt er dan ook een Noorse versie?
Just listen to the music.
Is dat een gratis programma ? Ziet er wel gaaf uit.quote:Op maandag 9 november 2009 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kom ik in "taskman" terecht, een 3rd party applicatie die ik zelf heb geïnstalleerd:
[ afbeelding ]
Klinkt leukquote:Op maandag 16 november 2009 14:47 schreef Klonk het volgende:
Ik heb iets voor een Nokia 5800 eigenaar die geen muziek luistert via de koptelefoon, had een beschermtasje gekocht via Ebay alleen de ontwerper (en ik ook niet) hebben geen rekening gehouden met de koptelefoonaansluiting bovenop.
Verder past ie prima en heeft ie openingen voor alle antennes, geef maar een gil als je hem wilt hebben, verzendkosten is alles wat ie op moet brengen
Gewoon even de batterij eruit en de sim even goed op z'n plek doen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:50 schreef Jahr00n het volgende:
Ik krijg sinds vandaag de volgende melding: Kan opgeslagen contacten in SIM-geheugen niet openen.
Weet iemand wat hier aan te doen is? Verder niets met de telefoon gedaan ofzo.
Wat bij mij wel eens wil helpen, is een keer opnieuw opstarten.quote:Op maandag 23 november 2009 09:15 schreef NoBoNo het volgende:
Op mijn nokia 5800 heb ik Garmin geinstalleerd, maar de laatste tijd is ie ontzettend slecht met GPS ontvangst en heb ik er eigenlijk helemaal niks aan, iemand een idee waar dat aan kan liggen.
Wat voor houder heb je dan? Ik heb zelf één van Nokia. Geen probleem dat de cameraknop aangedrukt wordt. Heb eerlijk gezegd geen idee (ook nooit geprobeerd) of de knop uitgezet kan worden,...quote:Daarnaast heb ik een houder voor de telefoon gekocht voor in de auto, zodat ik de telefoon horizontaal kan plaatsen voor het navigeren, nadeel daarbij is dat de camera knop dan elke keer geactiveerd wordt als er een hobbel in de weg zit, want die knop komt tegen de zuikant van de houder aan. Weet iemand of het mogelijk is om die knop automatisch tijdens het navigeren uit te zetten?
Handmatig mag ook trouwens.
Is inderdaad goedkoper. Al snap ik niet helemaal waar de cameraknop dan door wordt ingedrukt. Die zit toch verder naar beneden en er zit toch niet tegenaan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:27 schreef NoBoNo het volgende:
Dit is ehm.
http://www.pdashop.nl/pro(...)essmusic-hi-028.html
Nogal wat goedkoper dan de officiële nokia houder.
Wat ik trouwens raar en niet over nagedacht vind, de GPS antenne zit onderop, als je het scherm draait, dat is toch niet handig??
Stukje uitvijlen geen optie?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef NoBoNo het volgende:
De knop komt tegen de rand van het plastic...op het plaatje dus de zijkant van het onderste deel van de houder.
Inderdaad, netjes geregeld. Zouden meer bedrijven moeten doen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:06 schreef Klonk het volgende:
mijn probleem is opgelost, de smartphoneshop heeft me een nieuw geheugenkaartje opgestuurd, zonder moeilijk doen, klantenservice zoals het hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |