Ik vind de Nokia Maps 3x niks als ik eerlijk ben. De kaart blijft steeds naar het noorden wijzen. Als ik naar het oosten rij, moet ik steeds opletten welke kant ik me op de kaart verplaats.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:30 schreef Klonk het volgende:
ik moet trouwens wel zeggen dat ik weinig merk van de update, zelfs de gratis navigatie was nog een gedoe.
als je je telefoon aansluit kun je maps updaten, maar om de gratis navigatie te krijgen moet je op het toestel zelf nog een software update doen, pas dan krijg je de gratis navigatie, ik kwam per ongeluk achter omdat de plaatjes van telefoons met de nieuwe navigatie niet leken op wat ik op mijn beeldscherm zag...
wa´s da nou weer, ik merk echt geen verschil met scrollenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die gratis navigatie had ik al, maar ik wil kinetic scrolling
Klopt, maar zelfs als ik een zender handmatig op zoek dan stoort ie vrij snel. Terwijl mensen met bv een sony ericsson totaal geen last hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:49 schreef Klonk het volgende:
automatisch scannen kan het idd beter maar handmatig ff invoeren dan gaat het prima
quote:Current version: 1.0 Release date: February 15th, 2010
Dat werkte al jaren op je PC, hoor.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:00 schreef Barcaconia het volgende:
Hij is aan het installeren
Eindelijk goedkoop internationaal bellen via Skype... Daar wachtte ik al lang op...
Als je een soort schuivende beweging naar opzij maakt op het schermpje terwijl 'ie navigeert, dan verandert het scherm. Dan kan je 'm net als tomtom maken, of alleen de (k)ms en de afslag laten aangeven, etc.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:50 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik vind de Nokia Maps 3x niks als ik eerlijk ben. De kaart blijft steeds naar het noorden wijzen. Als ik naar het oosten rij, moet ik steeds opletten welke kant ik me op de kaart verplaats.
Er staat geen snelheid vermeld. En de invoer van een adres vind ik (persoonlijk) ook niet echt handig.
Ik blijf dus mooi bij Sygic.
Ja, slimmerik, dat doe ik ook al jaren op mijn PC, maar ik reis veel dus ik zit niet altijd op mijn PCquote:Op maandag 15 februari 2010 20:03 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat werkte al jaren op je PC, hoor.
Ik vind het geluid momenteel al veel te hardquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:10 schreef NokiaOwner het volgende:
Zijn er ook codes voor de Nokia 5800 xpressmusic om het geluid van je MP3 harder te laten klinken?
Alvast bedankt!
WAAHAAAT?!?!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:17 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik vind het geluid momenteel al veel te hard![]()
Woon je in een discotheek?
Ik bel al een week alleen maar via wifi.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:08 schreef Klonk het volgende:
Weer iets leuks, skype staat sinds gisteren in de ovi store, leuk en aardig en ze roepen ook dat je vooral via wifi moet bellen, en niet via 3G alleen krijg ik die keuze niet
ook bij de instellingen kan ik alleen maar voor internet of wap diensten
Skype installeren, opstarten, keuze maken en aanmelden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:27 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat een welgemeend wut en een blik in de handleiding nu op de plaats is
had jij zeg maar out of the box de keuze voor wifi ? of moest je er nog iets voor instellen ?
Haha. Tsja, soms kan de oplossing heel simpel zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:33 schreef Klonk het volgende:
ik heb nu volgens mij ook voor elkaar, via de bekende nokia 5800 manier als iets niet werk, toestel opnieuw opstarten, het 3g icoontje werd niet actief tijdens een kort gesprekje, morgen eens kijken of ik rond deze tijd iets aan internet verbruikt heb (mijn provider loopt wat achter)
Jawel. Maar dan moet je wel een Skype-tegoed hebben. Vervolgens tik je in Skype het nummer in en bellen maar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef Klonk het volgende:
je kunt zeker geen mobieltjes bellen via skype (ja, ik ben een skype noob)
Mijn vent heeft hem hier in de VS gekocht, maar dat leek me voor mij niet zo handig, want dan doet mobiel internet het in Nederland niet. Nu doet mobiel internet het niet in de VS, maar da's toch schijtduur dus internetten hier doe ik lekker via wifiquote:
Vodafone toevallig? Je zou de productcode kunnen veranderen, de firmware updaten, en dan weer terugzetten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:19 schreef Jahr00n het volgende:
Weet iemand wanneer die firmware V4xxx een keer voor iedereen uitkomt? Ik zit nog steeds met V31.0.101.
Ja, sowieso. Mac gebruikers zoals ik moeten eerst Windows virtueel draaien om te connecten met je Nokiaquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is die PC Suite ook eigenlijk een brak stuk software he... Zowel PC als GSM opnieuw opgestart, maar ze weigeren elkaar te vinden
Hyven geen idee. GMail werkt zonder problemen bij mij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:22 schreef Dionysiou het volgende:
Nokia 5730 XpressMusic lijkt me ook wel vet.
Is het Hyven / GMail een beetje te doen op de 5800?
Ik gebruik de Gmail applicatie, fullscreen (aanpassen in Java-instellingen). Die werkt snel, met 1 druk op de knop.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef Barcaconia het volgende:
Ik gebruik altijd Gmail in de browser. Dat werkt perfect. Ik heb de mail nooit goed werkend gekregen in de berichtenbox, maar dat ligt niet aan de telefoon
Waar kun je die halen? Ik zoek nog een snellere manier om in mijn gmailbox te komen. Dit klinkt wel goed!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:32 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik gebruik de Gmail applicatie, fullscreen (aanpassen in Java-instellingen). Die werkt snel, met 1 druk op de knop.
Als je Skype tegoed koopt wel. Als je 3G internet hebt op je telefoon kun je volgens mij goedkoper met Skype bellen dan met je abonnement. Ik gebruik het hier in de US om altijd naar NL en DE te bellen voor mijn werk. Kost naar vaste nrs 2ct en mobiel 20ct per minuut. Daar kan ik iig geen telefoonabo voor vinden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef Klonk het volgende:
je kunt zeker geen mobieltjes bellen via skype (ja, ik ben een skype noob)
Het ligt er ook aan hoeveel applicaties je (op de achtergrond) laat draaien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:45 schreef Dionysiou het volgende:
Mensen zeggen dat de Symbian (5800) sloom is en snel hapert? Is dat zo of is dat allang verholpen etc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |