Als je maar genoeg oefeningen draait betaalt het zeker niet slecht. En uitzendingen leveren een boel op.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:52 schreef Lightning_NL het volgende:
Het geld? Bij Defensie verdien je toch helemaal niet zo super? Ik heb zeker niet voor het geld gekozen, maar alleen voor de actie en avontuur.
Dat is helemaal waar.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:56 schreef thesystem het volgende:
Het weg zijn, speciale dingen uitvoeren, het werken met techniek & procedures.
Het is gewoon niet zo saai en standaard als het burger leven.
Mooie redenatiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:25 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ga bij defensie om te ervaren waar ik al jaren een fascinatie mee heb. Ik wil niet alleen maar boeken lezen, films kijken en wetenschappelijke teksten bestuderen waarin oorlog wordt gereduceerd tot cijfers, maar ik wil het voor mezelf meemaken.
Verder speelt de actie en het avontuur ook mee, en het feit dat ik nog helemaal neit toe ben aan een 9 to 5 kantoorbaan (hoewel ik weet dat ik in de functie waar ik voor ga solliciteren ALS ik volgend jaar paraat ga ook veel tijd achter een bureau ga doorbrengen).
Amen to thatquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:25 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ga bij defensie om te ervaren waar ik al jaren een fascinatie mee heb. Ik wil niet alleen maar boeken lezen, films kijken en wetenschappelijke teksten bestuderen waarin oorlog wordt gereduceerd tot cijfers, maar ik wil het voor mezelf meemaken.
Verder speelt de actie en het avontuur ook mee, en het feit dat ik nog helemaal neit toe ben aan een 9 to 5 kantoorbaan (hoewel ik weet dat ik in de functie waar ik voor ga solliciteren ALS ik volgend jaar paraat ga ook veel tijd achter een bureau ga doorbrengen).
WHOA!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Precies.
Goed onderschrift trouwens, Raptor
RASCZAK'S RUFFNECKS!
CoD4 IS ook heel vet, daar niet vanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:33 schreef Arkaneor het volgende:
Call of Duty 4 vond ik zo vet, ik wou zoiets wel 's in het echt gaan doen. En lekker schreeuwen tegen mensen![]()
Om constructief iets bij te dragen aan een leefbare wereld en vanwege de persoonlijke training van karakter/conditie (zowel mentaal als fysiek).
Dan hebben die gastjes zeker niet zoveel hersencellen, bwahahaha!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:41 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik word alleen wel moe van die gastjes (en soms zijn het hele goede vrienden van mij) die erover na zitten te denken om het leger in te gaan en als reden "Ja CoD4 is zo vet, dat wil ik in het echt doen!" geven... Maar goed, dat de realiteit net even wat anders is dan een spelletje, daar komen ze volgens mij snel genoeg achter.
Zo is het maar net. Die ervaringen pakt niemand meer van je af. Groeten van deze pleunquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:29 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben altijd al erg geintresseerd geweest in alles wat met defensie of krijgsgeschiedenis te maken heeft, en nadat ik met mijn studie gekapt was zat ik nog te twijfelen tussen de KMA en het Korps, maar aangezien ik er toen niet meteen voor de rest van mijn leven aan vast wou zitten heb ik voor de normale opleiding tot marinier gekozen. Om te kijken wat ik nu eigenlijk waard was om het zo maar te zeggen. De opleiding was zwaar maar zo'n voldaan gevoel als toen ik eindelijk na 6 maanden mijn baret op mocht zetten heb ik tot toen en vanaf toen niet meer gevoeld..
Ik zit nu voor 4 jaar aan mijn contract gebonden, heb dingen gedaan en plaatsen gezien die ik in mijn stoutste dromen niet kon voorstellen. Want des te beter je onderdeel is, des te mooiere dingen ga je doen. Want ipv een bivakje op de hei zo nu en dan, ben je eigenlijk alleen maar toffe dingen aan het doen, jungletraining suriname of belize, bergtraining schotland/canada/californië/noorwegen, koudweertraining in scandinavië, para-opleidingen in duitsland, frankrijk of amerika, en daarnaast nog de 'reguliere' trainingen zoals binnenkort voor mij dan weer 8 weken amerika om samen met amerikaanse mariniers je truukje te doen...
De sfeer onderling, met alleen maar mannen, het werk, het leven, ik kan me het niet anders meer voorstellen eigenlijk.
En dan na de 2,5 jaar die ik nog moet uitdienen voor officier gaan, of weer naar de uni om een andere studie op te pakken, maar wel met een flinke tas vol ervaring en verhalen, die ze nooit meer van me af kunnen pakken.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:29 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben altijd al erg geintresseerd geweest in alles wat met defensie of krijgsgeschiedenis te maken heeft, en nadat ik met mijn studie gekapt was zat ik nog te twijfelen tussen de KMA en het Korps, maar aangezien ik er toen niet meteen voor de rest van mijn leven aan vast wou zitten heb ik voor de normale opleiding tot marinier gekozen. Om te kijken wat ik nu eigenlijk waard was om het zo maar te zeggen. De opleiding was zwaar maar zo'n voldaan gevoel als toen ik eindelijk na 6 maanden mijn baret op mocht zetten heb ik tot toen en vanaf toen niet meer gevoeld..
Ik zit nu voor 4 jaar aan mijn contract gebonden, heb dingen gedaan en plaatsen gezien die ik in mijn stoutste dromen niet kon voorstellen. Want des te beter je onderdeel is, des te mooiere dingen ga je doen. Want ipv een bivakje op de hei zo nu en dan, ben je eigenlijk alleen maar toffe dingen aan het doen, jungletraining suriname of belize, bergtraining schotland/canada/californië/noorwegen, koudweertraining in scandinavië, para-opleidingen in duitsland, frankrijk of amerika, en daarnaast nog de 'reguliere' trainingen zoals binnenkort voor mij dan weer 8 weken amerika om samen met amerikaanse mariniers je truukje te doen...
De sfeer onderling, met alleen maar mannen, het werk, het leven, ik kan me het niet anders meer voorstellen eigenlijk.
En dan na de 2,5 jaar die ik nog moet uitdienen voor officier gaan, of weer naar de uni om een andere studie op te pakken, maar wel met een flinke tas vol ervaring en verhalen, die ze nooit meer van me af kunnen pakken.
Mooi betoog, alleen je kon het weer niet laten hé. Is bij de mariniers het paarse idee nog niet doorgelekt (ik bedoel, jullie vervangen nu 15 jaar later de laro's voor de MB, dus wellicht lopen jullie nog wat achter in de bedrijfsvoering, dat kan hoor)?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:29 schreef Rave_NL het volgende:
Want des te beter je onderdeel is, des te mooiere dingen ga je doen. Want ipv een bivakje op de hei zo nu en dan,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |