Anders zet je jezelf ff flink voor lul met je "eisje"quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
Tief nou eens een eind op met je kuteisje, losert![]()
Zo lekker waren die nou ook weer niet
Typte ik dat echtquote:
Kan gebeuren. Vind het wel frappant dat jij mij erop aanspreekt omdat ik me 'voor lul' zet in jouw meningquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:14 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Anders zet je jezelf ff flink voor lul met je "eisje"
hahahahahahahahaa
Gauw aanpassen en nooit meer over pratenquote:
Dat doe jij ook, waar je keer op keer mee faalt. Getuige onderstaande quote bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:45 schreef Winner_Taco het volgende:
Jij bent een meelopende naprater die slap meelult en grappig probeert te zijn . Een soort spuit 11 dus .
Vervolgens kom je alweer met het volgende verwijt :quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:40 schreef Winner_Taco het volgende:
Als je iets tegen me hebt , heb ik liever dat je dit via PM doet ja!!!!!!!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:02 schreef Winner_Taco het volgende:
Iemand die dergelijke dingen roept als HAHAHAHA LEKKER VOOR JE!!! is iemand die duidelijk bezig is met provoceren denk je niet?
Je moet nog wat aan je "disussie" techiek schaven. Nu kom je over als een krampachtig proberende Beauregard of Opa.Bakkebaard imitator.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:54 schreef Winner_Taco het volgende:
Als die fucking NS medewerkers er niet eens iets aan kunnen doen wat wil TS dan precies gaan doen? Hem wegjagen? In elkaar slaan? Wtf man met je grote smoel en je tokkie achtige retard logica.
Wie faalt er nou met zijn fabrieks-ijs en stukjes productie afvalkoekquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Faal.
Dit is het ultieme ijs:
[ afbeelding ]
Hoe diep wil je in z'n aars zitten??quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wie faalt er nou met zijn fabrieks-ijs en stukjes productie afvalkoek![]()
Doe mij dan maar een Winner taco
quote:
Niet, maar B&J het lekkerste ijs noemen gaat me gewoon te verquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe diep wil je in z'n aars zitten??
Nee ei .De beste man heeft gewoon smaak.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe diep wil je in z'n aars zitten??
Hoe heb jij het voor elkaar gekregen om op zo'n jonge leeftijd al je smaakpapillen verkut te hebben?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:22 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Niet, maar B&J het lekkerste ijs noemen gaat me gewoon te ver![]()
Dat ijs (zonder die stukjes erin) smaakt gewoon precies hetzelfde als de goedkoopste prut die je bij de Lidl ofzo kan krijgen
Ik kan ook wel roepen dat het ijs bij Beaard het lekkerst is of bij van Bokhoven hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:22 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat ijs (zonder die stukjes erin) smaakt gewoon precies hetzelfde als de goedkoopste prut die je bij de Lidl ofzo kan krijgen
Over jou aars??quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:23 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nee ei .De beste man heeft gewoon smaak.
Het gaat om het totaalplaatje en daar is B&J met Cookie Dough, wat mij betreft, erg goed in geslaagd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:22 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
eerder 2 pubers die elkaar belachelijk maken met kinderachtige opmerkingen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:31 schreef Core2 het volgende:
jitzzze en winner_taco zijn beide vieze oude mannen.
Ja, want jij bent zo volwassenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:25 schreef wise het volgende:
[..]
eerder 2 pubers die elkaar belachelijk maken met kinderachtige opmerkingen.
Dat klinkt in elk geval beter als dat overated ijs van die 2 Amerikanenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik kan ook wel roepen dat het ijs bij Beaard het lekkerst is of bij van Bokhoven hoor.
Je sexuele verlangens zijn relevant in dit topic aubquote:
quote:
Niet die van mij hoor, maar die van Herrer.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:27 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je sexuele verlangens zijn relevant in dit topic aub
Wanneer je 'ns in Delft bent moet je zeker daar langs gaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:27 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat klinkt in elk geval beter als dat overated ijs van die 2 Amerikanen
Die is nu een foto aan het makenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:28 schreef Winner_Taco het volgende:
Het is trouwens wel erg gezellig hier op de woensdagmorgen. TS is zeker maar gewoon gevlucht ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |