abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71810922
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:29 schreef Cybey het volgende:

[..]

Jouw naam is Winner Taco die als logo een grote vuige ijsbeer heeft. Dus jij geilt daarop ofzo?
Volgens jouw redenatie dan.
Jij bent een meelopende naprater die slap meelult en grappig probeert te zijn . Een soort spuit 11 dus .

Winner Taco is een bazenijsje , iets dat jij nooit zal kunnen bevatten helaas,
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 augustus 2009 @ 09:47:34 #102
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71810949
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:45 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Faal.
Dit is het ultieme ijs:

OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71810970
Als we het dan toch over ijsjes hebben:

Einde discussie.
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_71811001
Het ligt er natuurlijk wel ff aan of je UFO-piloot of Boze Surinamer aantreft he.

Volgens mij neigt het verhaal van TS eerder naar de boze surinamer . Logisch dat je daar ff geen zin in hebt als je onderweg bent naar school /werk...
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 augustus 2009 @ 09:51:00 #105
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71811026
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:50 schreef Winner_Taco het volgende:
Het ligt er natuurlijk wel ff aan of je UFO-piloot of Boze Surinamer aantreft he.

Volgens mij neigt het verhaal van TS eerder naar de boze surinamer . Logisch dat je daar ff geen zin in hebt als je onderweg bent naar school /werk...
Wat is er mis met een Surinamer?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71811032
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:47 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Faal.
Dit is het ultieme ijs:

[ afbeelding ]
Een goede tweede ja.
pi_71811046
quote:

[..]

Jij bent een meelopende naprater die slap meelult en grappig probeert te zijn . Een soort spuit 11 dus .

Elke post weer daal je in mijn achting

Je zit zelf continu allerlei onderwerpen aan te halen om je ongelijk of je eigen falen niet te hoeven toegeven. Het begon met het verhaal van TS, maar toen bleek dat je het gewoon niet kon winnen ging je het maar over je eigen homoseksualiteit hebben en die proberen te projecteren op anderen. Vervolgens gooi ik er een aantal posts tussen waar je op geen enkele hebt durven reageren.

Faalventje
  Moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 09:52:41 #108
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71811066
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:38 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ik heb niets tegen homo's nogmaals. Wat ik in alle oprechtheid alleenniet kan bevatten , is dat een hetero kerel met enig zelfrespect vindt dat een meisje op een station die vervelend benaderd wordt door een of andere kansarme en toch wel agressieve man , vind dat het meisje dat maar moet oplossen door de dialoog aan te gaan.

Ik vraag me af welke dame hier op FOK in een dergelijke situatie op die gast zou afstappen? Maar misschien moeten we dan dan maar aan de dames overlaten om die vraag te beantwoorden?
Ik heb het ook niet over een volledige dialoog; dat is jouw interpretatie. Een simpele opmerking om te laten blijken dat je het vervelend vindt wat hij zegt kan ook.
pi_71811147
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:51 schreef Cybey het volgende:

[..]

Elke post weer daal je in mijn achting

Je zit zelf continu allerlei onderwerpen aan te halen om je ongelijk of je eigen falen niet te hoeven toegeven. Het begon met het verhaal van TS, maar toen bleek dat je het gewoon niet kon winnen ging je het maar over je eigen homoseksualiteit hebben en die proberen te projecteren op anderen. Vervolgens gooi ik er een aantal posts tussen waar je op geen enkele hebt durven reageren.

Faalventje
Hmmmmmm okay , Ik vind jitzzzze ergens nog wel interessant om mee in discussie te gaan . Bij jou heb ik dat gevoel geen moment gehad. Teveel een naprater en tevens volkomen oninteressant en dan ook nog eens gewoon totaal niet grappig . Tja
pi_71811181
Kap eens met die discussie en kom eens met foto's ik ben wel benieuwd wie TS bedoeld, kwam regelmatig daar.
It's you my love, you who are the stranger
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:00:02 #111
192481 Core2
Happiness is the road
pi_71811210
quote:
Hmmmmmm okay , Ik vind jitzzzze ergens nog wel interessant om mee in discussie te gaan
Iemands geaardheid is zeker ook relevant in die "discussie" ?
  Moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 10:00:36 #112
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71811223
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:58 schreef Inverted_World het volgende:
Kap eens met die discussie en kom eens met foto's ik ben wel benieuwd wie TS bedoeld, kwam regelmatig daar.
Volgens mij is het bewuste heerschap niet te missen.
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:00 schreef Core2 het volgende:

[..]

Iemands geaardheid is zeker ook relevant in die "discussie" ?
_!
pi_71811258
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:56 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Hmmmmmm okay , Ik vind jitzzzze ergens nog wel interessant om mee in discussie te gaan . Bij jou heb ik dat gevoel geen moment gehad. Teveel een naprater en tevens volkomen oninteressant en dan ook nog eens gewoon totaal niet grappig . Tja
Gelukkig heb ik jou ook nog nooit op enig gevoel van humor kunnen betrappen.
pi_71811283
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:52 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over een volledige dialoog; dat is jouw interpretatie. Een simpele opmerking om te laten blijken dat je het vervelend vindt wat hij zegt kan ook.
Iemand die dergelijke dingen roept als HAHAHAHA LEKKER VOOR JE!!! is iemand die duidelijk bezig is met provoceren denk je niet?

Door te reageren doe je precies wat deze man bedoeld .

De NS moet dergelijke personen gewoon weren van hun stations klaar . Er is nog niet eens zo heel lang geleden toch ook een jongen met een bijl vermoord op een NS station?
Dan de zaak op Vlaardingen Oost waar jaren geleden een jongen werd doodgeslagen , het incident met die agent waar op ingestoken is en ga zo maar door.

Ik kan me prima voorstellen dat je als meissie op weg bent naar je werk of school je gewoon ff geen zin hebt in een confrontatie met een dergelijk instabiel persoon.
pi_71811339
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:02 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik jou ook nog nooit op enig gevoel van humor kunnen betrappen.

En toch moest je lachen!
  Moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 10:05:49 #116
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71811342
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:02 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Iemand die dergelijke dingen roept als HAHAHAHA LEKKER VOOR JE!!! is iemand die duidelijk bezig is met provoceren denk je niet?

Die man zit daar lekker dronken te wezen, door iets terug te roepen als dat jij lekker naar je werk toe mag en niet in een koud en tochtig station je dagen hoeft te slijten maak je m.i. wel duidelijk dat hij z'n mond moet houden.
quote:
De NS moet dergelijke personen gewoon weren van hun stations klaar .
dat klopt ja. Al jaren mag je zonder een kaartje niet meer op het perron komen.
quote:
Er is nog niet eens zo heel lang geleden toch ook een jongen met een bijl vermoord op een NS station?
Dan de zaak op Vlaardingen Oost waar jaren geleden een jongen werd doodgeslagen , het incident met die agent waar op ingestoken is en ga zo maar door.
Dat is allemaal alweer even geleden, en heeft niets te maken met dit topic.
quote:
Ik kan me prima voorstellen dat je als meissie op weg bent naar je werk of school je gewoon ff geen zin hebt in een confrontatie met een dergelijk instabiel persoon.
Ook best, maar ga dan niet achteraf huilen op een forum
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:07:08 #117
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_71811359
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 augustus 2009 @ 10:07:17 #118
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71811364
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:02 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

De NS moet dergelijke personen gewoon weren van hun stations klaar . Er is nog niet eens zo heel lang geleden toch ook een jongen met een bijl vermoord op een NS station?

Ze is 24.
Met je meissie.
Je klinkt als een ouwe lul die z'n spreekwoordelijke oude lul er wel ff in wil douwen.....
pi_71811383
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:05 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

En toch moest je lachen!
Dus dit is jouw humor?
  Moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 10:08:00 #120
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:08:03 #121
168255 J.Herrer
pi_71811386
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:38 schreef Acyrus het volgende:
Op spoor 6/7 zit altijd op het bankje voor de kiosk rond 11.00 uur een vieze ouwe vent. Veel te kort overhemd, daardoor komt z'n vette buik eronder vandaan. Ook zit hij te schreeuwen tegen sommige mensen. Zo ook tegen mij toen ik net mijn trein miste: HAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAA...............LEKKER VOOR JE!!!!!!!!!!!!!

Omdat ik hem regelmatig zie zitten daar en ik toch een half uur moest wachten ben ik naar een Service & Veiligheid medewerker gegaan. Helaas kunnen ze er niks tegen doen......

Dan zal ik hem maar belachelijk maken op fok!!!!! As vrijdag ben ik weer in Amersfoort, dus dan zal ik een foto van hem maken :-P

Kennen meer mensen deze vetklep?

TS = een spoorknor
Hij zit hier op fok onder de naam HSG-BOMBER
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_71811485
quote:

[..]

Tief nou eens een eind op met je kutijsje, losert

Zo lekker waren die nou ook weer niet
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 augustus 2009 @ 10:13:00 #123
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71811500
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:12 schreef Ezio het volgende:

[..]

Tief nou eens een eind op met je kuteisje, losert

Die moet ik gequote hebben.
pi_71811502
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:07 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ze is 24.
Met je meissie.
Je klinkt als een ouwe lul die z'n spreekwoordelijke oude lul er wel ff in wil douwen.....
Man you got a dirty mind
  Moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 10:14:17 #125
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71811524
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:12 schreef Ezio het volgende:

[..]

Tief nou eens een eind op met je kuteisje, losert

Wat is dat, een kuteisje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties