Gast, je bent nu slechts jezelf belachelijk aan het makenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:10 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ja weet je he..
Misschien moet jij gewoon de stront uit je ogen vegen en eerst even rustig lezen alvorens je op invoeren drukt....
O en kom niet over mijn naam lullen he .Winner Taco is het ultieme bazenijsje . Dat jij dat niet weet komt waarschijnlijk omdat je een banaan in je oor hebt zitten .
Maar niet iedereen die uit een ei komt is per definitie een uilskuiken .quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Iedereen komt uit een ei lutser.
Waarom schrijf je vrouwen met een hoofdletter?
Is dat een psychisch iets?
Daarbij haal jij nu de homo scene erbij.
Komt iets je bekend voor dan dat je ze er bij haalt?
Ja, tuurlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:12 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Maar niet iedereen die uit een ei komt is per definitie een uilskuiken .
Ik vermoed dat Ernie homo is , anders zou ik ook zo snel geen reden weten voor zijn vreemde houdingen ten opzichte van vrouwen....
Euh, het ultieme ijs wordt gemaakt door Ben&Jerry.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:10 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ja weet je he..
Misschien moet jij gewoon de stront uit je ogen vegen en eerst even rustig lezen alvorens je op invoeren drukt....
O en kom niet over mijn naam lullen he .Winner Taco is het ultieme bazenijsje . Dat jij dat niet weet komt waarschijnlijk omdat je een banaan in je oor hebt zitten .
Waar denk je dat ik mee bezig ben Ernie?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga je dan nu weer braaf met je poppen spelen?
Met je pik spelen en fantaseren hoe je ondertussen door een grote neger in je kontje genomen word?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:13 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik mee bezig ben Ernie?
Betwijfel of we het willen weten wat je aan het doen bent...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:13 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik mee bezig ben Ernie?
Misschien is jouw mening waarin jij vrouwen met lastige kerels wilt laten afrekenen wel ontzettend gay .quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, tuurlijkOmdat ik even duidelijk mijn mening verkondig ben ik direct homo? Jij praat echt alleen maar poep
Wie heeft het nou weer over laten afrekenen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:15 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Misschien is jouw mening waarin jij vrouwen met lastige kerels wilt laten afrekenen wel ontzettend gay .
En dan ga je straks weer vragen waarom ik je gay vind zeker??quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met je pik spelen en fantaseren hoe je ondertussen door een grote neger in je kontje genomen word?
Takes one to know one.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:18 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
En dan ga je straks weer vragen waarom ik je gay vind zeker??
Nogmaals niks tegen je maar kom er dan fatsoenlijk voor uit....
Ik vul slechts jouw gedachten in. Maar wil je er nu mee ophouden om je eigen verstoorde geest op mij te projecteren?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:18 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dus jij fantaseert over negers die je in je kontje nemen en dan maak je jitzzze uit voor homo?!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:18 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Jij vindt dus dat een vrouwelijk persoon die op een vervelende manier benaderd wordt door een of andere mafkees op een station ( waar ze regelmatig komt ook nog ) een fatsoenlijke dialoog zou moeten aangaan met een agressieve zwerver of iets dergelijks?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie heeft het nou weer over laten afrekenen?Leer lezen ofzo
Ik zeg dat ik vind dat als TS deze meneer zo vervelend is, ze daar zelf iets van moet zeggen. In plaats van huilend naar de service medewerkers gaan en vervolgens een topic openen.
Ja, dat vind ik ja. Zo'n gek idee is het volgens mij niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Jij vindt dus dat een vrouwelijk persoon die op een vervelende manier benaderd wordt door een of andere mafkees op een station ( waar ze regelmatig komt ook nog ) een fatsoenlijke dialoog zou moeten aangaan met een agressieve zwerver of iets dergelijks?
Even alleen antwoord op die vraag nu en geen gay fantasien posten van je posten . Dan weet ik namelijk of het nog zinvol is om verder tijd aan jouw reacties te besteden....
De enige die een fixatie heeft op het gay gebeuren ben jij.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Jij vindt dus dat een vrouwelijk persoon die op een vervelende manier benaderd wordt door een of andere mafkees op een station ( waar ze regelmatig komt ook nog ) een fatsoenlijke dialoog zou moeten aangaan met een agressieve zwerver of iets dergelijks?
Even alleen antwoord op die vraag nu en geen gay fantasien posten van je posten . Dan weet ik namelijk of het nog zinvol is om verder tijd aan jouw reacties te besteden....
Dat is wel zo ja, hij begint er steeds weer over.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De enige die een fixatie heeft op het gay gebeuren ben jij.
Is daar wat mis mee dan? De leukste mannen zijn homo's, altijd gezellig en niet zo machoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, hij begint er steeds weer over.
Hahaha jaja . Nee zo makkelijk kom je er niet mee weg vriend!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vul slechts jouw gedachten in.
Daar is helemaal niets mis mee, laat daar geen misverstand over bestaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:26 schreef Acyrus het volgende:
[..]
Is daar wat mis mee dan? De leukste mannen zijn homo's, altijd gezellig en niet zo macho
Okay , dan houdt de discussie hier op wat mij betreft .quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ja. Zo'n gek idee is het volgens mij niet.
Vrouw-onvriendelijke ideeën? Alleen omdat ik vind dat je er eerst zelf iets van moet zeggen en dan pas jan en allemaal erbij halen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:26 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Hahaha jaja . Nee zo makkelijk kom je er niet mee weg vriend!
Bert en Ernie wonen al 40 jaar samen in een huis en nog steeds geen chickies niks he. En dan heb je ook nog eens een banaan in je oor en houd je er vrouw-onvriendelijke ideeen op na!
Hé, wat volwassenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:28 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Okay , dan houdt de discussie hier op wat mij betreft .
Maar ben je het nou?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets mis mee, laat daar geen misverstand over bestaan.
Wat er wel mis mee is, is dat hij mij er steeds van beticht homo te zijn omdat ik duidelijk mijn mening verkondig. Daar stoor ik mij aan. Ongeacht of ik nu wel of geen homo ben.
Jouw naam is Winner Taco die als logo een grote vuige ijsbeer heeft. Dus jij geilt daarop ofzo?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:26 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Hahaha jaja . Nee zo makkelijk kom je er niet mee weg vriend!
Bert en Ernie wonen al 40 jaar samen in een huis en nog steeds geen chickies niks he. En dan heb je ook nog eens een banaan in je oor en houd je er vrouw-onvriendelijke ideeen op na!
En dat vind je niet te makkelijk?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:28 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Okay , dan houdt de discussie hier op wat mij betreft .
Je eerdere post over masturbatie en een kontneukende neger hebben daar wellicht ook aan bijgedragen hoor maar dat geheel terzijde....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets mis mee, laat daar geen misverstand over bestaan.
Wat er wel mis mee is, is dat hij mij er steeds van beticht homo te zijn omdat ik duidelijk mijn mening verkondig. Daar stoor ik mij aan. Ongeacht of ik nu wel of geen homo ben.
Nee, ik ben geen homo. Ik strooi slechts met die smiley omdat heel veel mensen zo homofoob zijn als maar zijn kan. En ik probeer ze te overtuigen dat er niets mis mee is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:29 schreef Acyrus het volgende:
[..]
Maar ben je het nou?
Trouwens, heb trek in een winner tacohelaas zijn die dingen nergens meer te koop....
Zoals ik toen al zei: jij vroeg waar je mee bezig was, ik vul dat voor je in, is het weer niet goedquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:30 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je eerdere post over masturbatie en een kontneukende neger hebben daar wellicht ook aan bijgedragen hoor maar dat geheel terzijde....
Sssstquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:31 schreef Core2 het volgende:
jitzzze en winner_taco zijn beide vieze oude mannen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:33 schreef HugoBaas het volgende:
Whaha wat een zeer, maar dan ook zeer vermakelijk topic.![]()
Wanneer kunnen we die foto van Winner_Taco verwachten dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:35 schreef Acyrus het volgende:
@hugobaas Dit topic zal nog vermakelijker worden met een foto van die smeerlap
Ik heb niets tegen homo's nogmaals. Wat ik in alle oprechtheid alleenniet kan bevatten , is dat een hetero kerel met enig zelfrespect vindt dat een meisje op een station die vervelend benaderd wordt door een of andere kansarme en toch wel agressieve man , vind dat het meisje dat maar moet oplossen door de dialoog aan te gaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen homo. Ik strooi slechts met die smiley omdat heel veel mensen zo homofoob zijn als maar zijn kan. En ik probeer ze te overtuigen dat er niets mis mee is.
Ik zal kijken of ik hem zie als ik pauze heb en een broodje ga scoren.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:37 schreef Yggie het volgende:
Oh man :s nog 2/3 dagen wachten voor die picskun je er vandaag niet nog even langsgaan
Dude, die gast is echt zo smerig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:38 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen homo's nogmaals. Wat ik in alle oprechtheid alleenniet kan bevatten , is dat een hetero kerel met enig zelfrespect vindt dat een meisje op een station die vervelend benaderd wordt door een of andere kansarme en toch wel agressieve man , vind dat het meisje dat maar moet oplossen door de dialoog aan te gaan.
Ik vraag me af welke dame hier op FOK in een dergelijke situatie op die gast zou afstappen? Maar misschien moeten we dan dan maar aan de dames overlaten om die vraag te beantwoorden?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:37 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we die foto van Winner_Taco verwachten dan?
Dat verbaast me nietsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Eerste hit op google.
Je moet opschieten, TS.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:43 schreef Acyrus het volgende:
@netsplitter die ziet er nog netjes uit vergeleken met die smeerlap op Amersfoort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |