Zou je eigenlijk ook de Armeense genocide kunnen/mogen aanvoeren als vergelijking?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:37 schreef Gellius het volgende:
Er zijn ergere dingen, Z. Darfur, bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:32 schreef Frollo het volgende:
TS heeft gelijk, het zuigt gewoon dat de leukere dingen in het leven altijd slecht voor je zijn [ afbeelding ]
Welk boek?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:40 schreef Z het volgende:
Ik word een keer (ongevraagd) bij naam genoemd in een boek, in het dankwoord. In principe wel aardig natuurlijk totdat je ziet welk boek.
Het is ook maar een simpel boekje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:42 schreef Frollo het volgende:
Overigens, Rik Schutz begrijpt toch wel dat die uitdrukking ook toen al veel langer gangbaar was?
Nee, maar als ik ergens 'TS' lees, denk ik wel meteen aan FOK!.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hoe wist je dan dat die quote hiervandaan kwam? Is de term 'TS' exclusief voor FOK!?
Zoiets dacht ik al.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar als ik ergens 'TS' lees, denk ik wel meteen aan FOK!.Dus toen ik het citaat ging googlen, kwam ik jouw uitspraak tegen.
Nou, of het een leenvertaling is, waar het voor het eerst gebruikt werd en wanneer, door welke leeftijdsgroep het 't vaakst gebruikt wordt, dat soort dingen. Anders blijft het zo'n opsomming van voorbeelden. Een website bezoeken kan ik zelf ook wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:57 schreef IQM het volgende:
Wat voor duiding zou je precies willen zien bij dat soort woorden dan?
quote:
Mooi toch?quote:Leuk, verhelderend boek dat duidelijk uitlegd waarom vrouwen zijn zoals ze zijn.
True, true. Maar zoiets lijkt me ook lastig op te zoeken, toch? Wanneer het voor het eerst gebruikt werd bijvoorbeeld. Ach ja, 't was een goedkoop boekje en ik vind het wel een leuk overzicht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:03 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nou, of het een leenvertaling is, waar het voor het eerst gebruikt werd en wanneer, door welke leeftijdsgroep het 't vaakst gebruikt wordt, dat soort dingen. Anders blijft het zo'n opsomming van voorbeelden. Een website bezoeken kan ik zelf ook wel.
Max Tailleur?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:20 schreef Wouter1989 het volgende:
Staat een Jood tegen de klaagmuur zijn gebeden op te zeggen. Komt zijn oude buurman langs en vraagt 'Hoe gaat het?'. Zegt ie terug 'Ik heb niet te klagen.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |