Nee, die kan ik echt niet hebben. Het enige wat ik mee had was mijn taille, en die is verdwenen.quote:
jij hebt seksbroertjes bij de posterijen???quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:04 schreef JAM het volgende:
Zo, ik heb weer eens wat briefpapier laten drukken. Wil iemand een briefje van me, gratis en voor niets uit Belgie? Laat het me maar weten.
ik denk dat jij daar te jong voor bent wouter. moet jij niet naar bed???quote:
wil jij soms bij mij thuis iets komen drinken? het mag gerust hoor! ik heb ook nog een leeg bed over mocht je willen blijven slapen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:48 schreef Wouter1989 het volgende:
Nee, mijn paps en mams zijn er niet, dus ik blijf zo lang op als ík wil! En ik heb ook al op het bed gesprongen!
Toen ik trouwde dronk ik Yebisu.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:03 schreef herzberg het volgende:
ik heb zojuist besloten dat als ik ooit ga trouwen ik wit bier ga drinken !
maar nu eerst een siee-gaa-ret !
Inkt is inkt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:21 schreef Gellius het volgende:
Geprint of gedrukt? Dat maakt wel verschil natuurlijk.
Vertel eens? Wat voor instructies? Ik kan zelf niet veel meer bedenken dan:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:41 schreef Z het volgende:
Er hangen hier in het bedrijf opeens allerlei instructies te preventie van de Mexicaanse griep. Moet ik mijn G_E nu verhogen?
Dat zijn ze dan ook wel. En objecten die veel aangeraakt worden schoonhouden en uitsluitend papieren zakdoekjes gebruiken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vertel eens? Wat voor instructies? Ik kan zelf niet veel meer bedenken dan:
- gezond eten
- handen wassen
- mensen mijden
Ik ben dan ook van plan om de maand oktober het huis niet uit te komen.
Dan lijkt dit me handiger:quote:
Anders moet je straks in de trein, voordat je een coupé betreedt, eerst even vragen of er iemand aanwezig is met griepverschijnselen, zodat je die persoon kan mijden.quote:
Neen, maar doordat ik op veldonderzoek ging, ben ik er achter gekomen dat de wereld door de ruiten van de universitaire bibliotheek bewolkter lijkt dan deze daadwerkelijk is. En zelfs vanuit mijn huidige locatie in de UB is het wellicht een beetje bewolkt, maar verre van noodweer. Moet je nagaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:25 schreef Gellius het volgende:
Dat vraag ik me ook af, MeneerTim. Heb jij zicht op de einder?
Hij moet er ook nog uit hè.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
Met deze termijn is 74% van de baby's kleiner dan de mijne.
Hmf.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:58 schreef Z het volgende:
Neem ziekteverschijnselen serieus!
Ventileer ruimten binnenshuis veelvuldig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:24 schreef Gellius het volgende:
Potverdorie, als er in Den Háág al geen donderkoppen te zien zijn, hoe moet dat dan? Ik wil in ieder geval graag een onwedertje voor ik slapen ga, dan kunnen de ramen even open.
Hmm, ik had hier even alle deuren en ramen open, zodat 't kon doorwaaien maar het waaien is al opgehouden. Wel zijn er donkere wolken gekomen. Met zo'n weeralarm maken ze je blij met een dooie mus.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:34 schreef Gellius het volgende:
Hoe ontstem je de weergoden ook alweer, bij Toutatis?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:53 schreef JAM het volgende:
Adres per PM en hij komt eraan. Ik heb nog twee postzegels.
Zeus als occult bestempelen, is volgens mij een belediging. We hebben het hier wel over de vader aller vaders, de oergod. Hij was wel een eikel trouwens. Maar dat zijn alle goden, nietwaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
1. Mag het aub wat minder met die occulte grapjes? Weergoden
2. Ik heb verdorie welgeteld één bliksem en één donder mogen waarnemen
3. Sinds wanneer heeft mane een vriend?
4. JAM is een lul
http://www.hollanddoc.nl/dossiers/39221631/quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef Gellius het volgende:
Ik ben van niemand fan, Lou Reed uitgezonderd. En ik moet bekennen dat ik geen van zijn grote werken heb gelezen, maar ik heb een boekje over Kunstzaken van hem, wat ik geloof ik met veel plezier gelezen heb. Waar kijk je die afleveringen?
Heb je Schorske nu al eens gelezen?
Oh ja, Nauwgezet en Wanhopig, daar heb ik een hele tijd geleden weer eens een stukje van gezien. Die reeks heeft wel veel induk op mij gemaakt indertijd. Hm. Misschien iets voor in de trein.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:44 schreef mane het volgende:
[..]
http://www.hollanddoc.nl/dossiers/39221631/
Niet alle afleveringen zijn daar terug te kijken, maar wel die met Schama.
Ik wou dat ik zulke heldere zinnen kon schrijven. Ik wil het nu ook lezen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:32 schreef mane het volgende:
Het is leuk omdat het een compact boekje is, maar op zeer grappige wijze precies uit de doeken doet waarom zoveel mensen zich ongelukkig voelen. En in plaats van uit te leggen wat je moet doen om dat te verhelpen, vertelt hij juist wat je moet doen om vooral ongelukkig te zijn en te blijven. Teveel geluk is niet goed voor de mens, zo is het uitgangspunt. Ook de welvaartsstaat heeft er baat bij dat mensen hulpeloos en ongelukkig blijven. Het is humoristisch maar erg to the point en ontzettend waar. Wat mij betreft maakt dit boekje uit 1983 alle ingewikkelde zelfhulpboeken die nu op de markt verschijnen irrelevant en overbodig. Het getuigt van veel inzicht in de mens en zijn denkpatronen (dat kan ook wel kloppen want de man werkte als psychotherapeut). Hij geeft veel hilarische voorbeelden en 'oefeningen'.
Dat doet een beetje denken uit Mme. Verdurin uit À la Recherche du Temps Perdu, de burgerdame met sociale aspiraties, die op haar soirées altijd zo uitbundig om de grapjes van de aanwezigen lachte, dat haar kaak op een goede dag uit de kom schoot. Later veinsde ze alleen maar zo hard te lachen door haar gezicht in haar handen te verbergen en te schokschouderen, als ik het wel heb.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:39 schreef Z het volgende:
[..]
Wel oppassen met het woord 'hilarisch',
Of met een dramatisch gebaar de hele kaft er ruw van af rijten. Heeft iets symbolisch en scheelt ook weer wat gewicht tijdens het meetorsen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |