De baby?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:34 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Claudia, sweety, ik zou dit ook aan B. laten zien, want dan kan hij het uit je slaan.

Ik zie Claudia liever niet op hoge hakken als ze zwanger is. Dat heeft een bepaalde tragiek.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:46 schreef Gellius het volgende:
je ziet Claudia liever op verstandige schoenen, zoodje?
[ afbeelding ].
Maar wél zo'n tube dress?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou nooit een legging aan doen, hoor. En ook niet zulke schoenen.

Nee, die kan ik echt niet hebben. Het enige wat ik mee had was mijn taille, en die is verdwenen.quote:

jij hebt seksbroertjes bij de posterijen???quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:04 schreef JAM het volgende:
Zo, ik heb weer eens wat briefpapier laten drukken. Wil iemand een briefje van me, gratis en voor niets uit Belgie? Laat het me maar weten.

ik denk dat jij daar te jong voor bent wouter. moet jij niet naar bed???quote:

wil jij soms bij mij thuis iets komen drinken? het mag gerust hoor! ik heb ook nog een leeg bed over mocht je willen blijven slapen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:48 schreef Wouter1989 het volgende:
Nee, mijn paps en mams zijn er niet, dus ik blijf zo lang op als ík wil! En ik heb ook al op het bed gesprongen!

Toen ik trouwde dronk ik Yebisu.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:03 schreef herzberg het volgende:
ik heb zojuist besloten dat als ik ooit ga trouwen ik wit bier ga drinken !
maar nu eerst een siee-gaa-ret !

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |