Ventileer ruimten binnenshuis veelvuldig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:24 schreef Gellius het volgende:
Potverdorie, als er in Den Háág al geen donderkoppen te zien zijn, hoe moet dat dan? Ik wil in ieder geval graag een onwedertje voor ik slapen ga, dan kunnen de ramen even open.
Hmm, ik had hier even alle deuren en ramen open, zodat 't kon doorwaaien maar het waaien is al opgehouden. Wel zijn er donkere wolken gekomen. Met zo'n weeralarm maken ze je blij met een dooie mus.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:34 schreef Gellius het volgende:
Hoe ontstem je de weergoden ook alweer, bij Toutatis?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:53 schreef JAM het volgende:
Adres per PM en hij komt eraan. Ik heb nog twee postzegels.
Zeus als occult bestempelen, is volgens mij een belediging. We hebben het hier wel over de vader aller vaders, de oergod. Hij was wel een eikel trouwens. Maar dat zijn alle goden, nietwaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
1. Mag het aub wat minder met die occulte grapjes? Weergoden
2. Ik heb verdorie welgeteld één bliksem en één donder mogen waarnemen
3. Sinds wanneer heeft mane een vriend?
4. JAM is een lul
http://www.hollanddoc.nl/dossiers/39221631/quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef Gellius het volgende:
Ik ben van niemand fan, Lou Reed uitgezonderd. En ik moet bekennen dat ik geen van zijn grote werken heb gelezen, maar ik heb een boekje over Kunstzaken van hem, wat ik geloof ik met veel plezier gelezen heb. Waar kijk je die afleveringen?
Heb je Schorske nu al eens gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |