En als de week al doormidden kon zou dat donderdag 12 uur zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 05:54 schreef Mr-Coffee het volgende:
Sowieso de week is doormidden.![]()
Hoe kan je nou iets wat je niet fysiek aan kan tasten door midden zagen?
Grow up people.
dan zou ik maar snel open doenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 06:08 schreef Mr-Coffee het volgende:
Dan nog.
Ik vind het een van de meest stupide opmerkingen ooit.
Net zoiets als, het weekend staat weer voor de deur.
Bedoel je radio, of bedoel je stoorzender 538?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 05:33 schreef One_conundrum het volgende:
Mongolen op de radio die dat om kwart over 5 's ochtends al beweren.
Mijn werkweek is rond 12u pas doormidden en mijn normale week zelfs precies om 12u.
Een gewone week begint bij zondag.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 05:56 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
En als de week al doormidden kon zou dat donderdag 12 uur zijn.
Ik moest even lachenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:27 schreef Frollo het volgende:
Afgelopen maandag wou ik naar mijn werk gaan, wat denk je, moest ik naast mijn fiets lopen.
Het weekend zat er weer op.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:27 schreef Frollo het volgende:
Afgelopen maandag wou ik naar mijn werk gaan, wat denk je, moest ik naast mijn fiets lopen.
Ja, en vrijdag moest ik via de achterdeur m'n huis binnen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:27 schreef Frollo het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:47 schreef Adidah het volgende:
Mensen die werken_! Dan moet je echt plezier in je leven hebben.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:19 schreef Mr-Z het volgende:
Nog een half weekje en de vakantie is voorbij
quote:
Ik kan natuurlijk ook niet werken. Maar dan gaan mensen weer zeuren dat je een uitkeringstrekker bentquote:
Ligt eraan of je zondag of maandag als eerste dag van de week noemt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 05:56 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
En als de week al doormidden kon zou dat donderdag 12 uur zijn.
Wie noemt zondag nou de eerste dag van de week?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:14 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je zondag of maandag als eerste dag van de week noemt.
Als je het over de werkweek hebt, is dat normaal gesproken dus half op de woensdag.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:40 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Wie noemt zondag nou de eerste dag van de week?
quote:Als eerste dag van de week geldt in de christelijke en islamitische kalender de zondag, in andere systemen (zoals ISO 8601 en NEN 2772) de maandag.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Week
http://nl.wikipedia.org/wiki/ISO_8601quote:
quote:ISO 8601 is een internationale standaard voor de aanduiding van termen betreffende kalender, datum en tijd.
Balen zeg!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja, en vrijdag moest ik via de achterdeur m'n huis binnen.
Het weekend stond voor de deur.
quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Bullshit!!
Het is ZONDAG patatdag!
GEHAKTdag !quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een moment geduld. Het gemiddelde IQ in dit topic wordt berekend.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het gemiddelde IQ bedraagt 83.
Da's nog best hoog. Geloof er geen zak van.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het gemiddelde IQ bedraagt 83.
Uuhh, nee.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 06:58 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Een gewone week begint bij zondag.
Dat klinkt toch nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:40 schreef TommyGun het volgende:
Frietdag.
3AMquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:35 schreef One_conundrum het volgende:
Het was op 3fm. Er was een muts aan de lijn en die had de eer de week doormidden te zagen met behulp van een kettingzaaggeluidje. Goed trekken aan het touwtje, zei hij nog en toen ging ze tekker
Bijna maandag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 05:35 schreef One_conundrum het volgende:
Bijna weekend ...
Ik werd vandaag op m'n rug geklopt, stond daar ineens een leuke week achter de rug....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:38 schreef TheKC het volgende:
Ik moest vandaag door de achterdeur, het weekend stond namelijk voor de voordeur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |