dan moet je stemmen op de partij van de semantische interpunctie. maar die zit er met opzet niet bij.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:26 schreef Bakkerbier het volgende:
Je gebruikt de haakjes verkeerd in de TT
Helemaal juist, weg met die gore uitkeringstrekkers!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:30 schreef Bakkerbier het volgende:
PVV omdat buitenlanders het land uit moeten
Op wie?quote:
Boequote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:30 schreef Bakkerbier het volgende:
PVV omdat buitenlanders het land uit moeten
Mensen die later serieus om dit soort redenen gaan stemmen moeten ze hun stemrecht afnemen. Echt hoor, wat een goede reden om ons land naar de klote te helpen. Stemmen op een partij om te kijken hoe de formatie gaat verlopen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:15 schreef IndridKoud het volgende:
Ik persoonlijk heb gestemd op PVV omdat ik wel eens wil zien welke partij er voor zwicht met Wilders in 1 kabinet te zitten.
Dit is dan nog een betere argumentatiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:28 schreef SpiekerJozef het volgende:
PVDD omdat ik vind dat ik recht heb op subsidie voor het onderhouden van de poes van mijn vrouwtje.
Sneu figuur.quote:Ik persoonlijk heb gestemd op PVV omdat ik wel eens wil zien welke partij er voor zwicht met Wilders in 1 kabinet te zitten.
Jammere poging om je xenofobie te maskeren met een flinterdun zweempje van politieke kennis......quote:Ik persoonlijk heb gestemd op PVV omdat ik wel eens wil zien welke partij er voor zwicht met Wilders in 1 kabinet te zitten.
Dames en heren! Het woord van het jaar 2009: Xenofobie!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:16 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Jammere poging om je xenofobie te maskeren met een flinterdun zweempje van politieke kennis......
Als je op een partij zou stemmen, niet om zijn standpunten, maar om de reactie van anderen heb je zelfs zoveel kennis niet. Dan verdien je je stemrecht gewoonweg nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:16 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Jammere poging om je xenofobie te maskeren met een flinterdun zweempje van politieke kennis......
PVV ook al is het alleen al om al die (quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:05 schreef Uro het volgende:
Groenlinks (of misschien de SP).
Ook al is het alleen al om al die PVV-stemmers tegen te zitten.
En ik ben voorstander van één Europa. Zowel op bestuurlijk als economisch gebied. Echter vind ik de ecologie belangrijker dan de economie.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:05 schreef Uro het volgende:
Groenlinks (of misschien de SP).
Ook al is het alleen al om al die PVV-stemmers tegen te zitten.
En ik ben voorstander van één Europa. Zowel op bestuurlijk als economisch gebied. Echter vind ik de ecologie belangrijker dan de economie.
Ah, nog een troll.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:38 schreef pisnicht het volgende:
[..]
PVV ook al is het alleen al om al die () GL stemmers tegen te zitten
Volgens mij zit je moeder gewoon de woonkamer?quote:
Huh??quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:03 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Volgens mij zit je moeder gewoon de woonkamer?
Waarom zou ik misschien SP zeggen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |