Iets met progressie.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:12 schreef APK het volgende:
Vooralsnog niet echt productief als ik dat lijstje bekijk, of stond hij in japan op goal?
Inderdaad niet slecht voor een japanse keeper.quote:
Gaat die weg dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als vervanger voor Suarez?
Uitstekende keuze . Zou met zijn aanvallende creativiteit prima passen tussen het stelletje eenheidsworsten die er nu staan. Of Groningen natuurlijk . Twente kan ook nog. Al die clubs hebben nog wel een aardig centje liggen door de recent verkochte spelers,quote:
Omdat hij geen spits is misschien?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:03 schreef Catch22- het volgende:
sorry, maar hoe komt hij met zijn kunde maar tot 16 goals in 36 Jupilerleague wedstrijden?
hey Johan!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:04 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Uitstekende keuze . Zou met zijn aanvallende creativiteit prima passen tussen het stelletje eenheidsworsten die er nu staan. Of Groningen natuurlijk . Twente kan ook nog. Al die clubs hebben nog wel een aardig centje liggen door de recent verkochte spelers,
Haha inderdaad een uitspraak van Derksen bij VI maandag geloof ik..quote:
Hij speelde zijn eerste wedstrijden bij VVV in ieder geval als controlerende middenvelder. Later in de Jupiler League is hij doorgeschoven naar "10".quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:12 schreef APK het volgende:
Vooralsnog niet echt productief als ik dat lijstje bekijk, of stond hij in japan op goal?
Ik zat meer aan iemand te denken die er een stuk of 15 in knalt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:41 schreef FP128 het volgende:
Honda naar Ajax, komop zeg! Overdrijven is ook een kunst. Reden? Er lopen genoeg van dat soort voetballers bij Ajax rond die (helaas) het rendement achterwege laten. Wat Ajax nodig heeft (en dat weet Jol ook) zijn keiharde bikkels op het middenveld ala Wouters.
Heeft Nakata jaren later wel een leuke opvolger.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:03 schreef ASroma het volgende:
Als het buitenland wordt, wordt het Roma.
Neh , Man Utd . Asian exposure . Park doet het daar ook goed en ze kunnen wel een vervanger voor c Ronaldo gebruiken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:03 schreef ASroma het volgende:
Als het buitenland wordt, wordt het Roma.
Ze hebben toch wel ergens 5 miljoen liggen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:49 schreef TheJanitor het volgende:
Helaas heeft Ajax weer eens te lang gewacht, van mij mag hij alsnog naar Ajax komen maar dat zit er denk ik niet meer in..
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:46 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Neh , Man Utd . Asian exposure . Park doet het daar ook goed en ze kunnen wel een vervanger voor c Ronaldo gebruiken.
Kan die makkelijk aan , deze man is een fenomeen.
Geloof me ik ben een kennerquote:
beperkt lijstje ga nog even door.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:35 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Geloof me ik ben een kenner
Arnautovic keert aan het einde van het seizoen terug naar Twente , V Nistelrooy keert na dit seizoen terug bij PSV , Nederland gaat 4e worden op het WK , Sollied gaat de eerste trainer worden de ontslagen wordt en Maaskant volgt hem op (voor de kerst) Koeman maakt het seizoen gewoon af bij AZ maar Ajax wordt wel met meer dan 10 punten verschil kampioen , Makaay stopt aan het einde van het seizoen en gaat aan de slag als spitsentrainer bij Feyenoord , Darley wordt de verassing van dit seizoen en gaat aan het einde van het seizoen naar een subtopper in Spanje , Huntelaar scoort meer goals dan Ibrahimovitch en Ron Jans vertrekt naar het buitenland en Utrecht eindigt hoger dan Feyenoord waar Been afscheid heeft genomen van alle oude spelers op v Brockhorst en Tomasson na.
Je mag me afrekenen of adoreren aan het einde van het seizoen!
Hoop dat je gelijk krijgt. Maar mensen die Honda met C.Ronaldo vergelijken neem ik eigenlijk niet echt serieus.quote:
Hij is langzamer en minder een show-bink . Hij is wel ontzettend goed.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hoop dat je gelijk krijgt. Maar mensen die Honda met C.Ronaldo vergelijken neem ik eigenlijk niet echt serieus.
Dat is alles? Honda is langzamer dan Ronaldo. Sorry maar ik vind deze hele Honda hype een beetje stuitend.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:57 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Hij is langzamer en minder een show-bink . Hij is wel ontzettend goed.
Natuurlijk , laat het hem eerst maar bewijzen . Al vind ik de klasse er nu al vanaf druipen je weet niet hoe hij in de discipline gaat spelen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat is alles? Honda is langzamer dan Ronaldo. Sorry maar ik vind deze hele Honda hype een beetje stuitend.
Tuurlijk de man kan goed voetballen,leuke techniek goed inzicht maar hij heeft net 2 wedstrijden gespeeld in de eredivisie. En een paar jaar terug nog een paar maar die tel ik dan voor het gemak niet mee. Laat hem maar naar Heerenveen gaan kan hij zich daar weer verder ontwikkelen.
is hij nu al een fenomeen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:46 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Neh , Man Utd . Asian exposure . Park doet het daar ook goed en ze kunnen wel een vervanger voor c Ronaldo gebruiken.
Kan die makkelijk aan , deze man is een fenomeen.
Dat zie je toch?quote:
Dus een voetballer van VVV die net 2 wedstrijden in de eredivisie heeft gespeeld is een fenomeen?quote:
feitelijk gezien zijn het 16 duels waarin hij 5 maal scoorde. Best een aardig voor een middenvelder..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dus een voetballer van VVV die net 2 wedstrijden in de eredivisie heeft gespeeld is een fenomeen?
Kom je toevallig zelf uit Venlo.
De internationale scouts hebben zowat een eigen tribune daar in Venlo . Zie de beelden , de techniek , de snelheid. Je hoeft echt geen kenner te zijn om zijn klasse te kunnen herkennen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dus een voetballer van VVV die net 2 wedstrijden in de eredivisie heeft gespeeld is een fenomeen?
Kom je toevallig zelf uit Venlo.
Dan is hij 2x zoveel waard, als hij dan al niet bij een Europese topclub speeltquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:02 schreef MynameisJoost het volgende:
Die vent moet nog helemaal niet naar Ajax. Laat hem eerst maar eens minimaal een half seizoen spelen in de eredivisie. Heeft hij er dan een stuk of 12 gemaakt en speelt hij nog steeds zo goed dan zou je het eventueel kunnen overwegen.
Hij kan ook wel goed voetballen. En zou ook wel de stap naar een subtopper aan kunnen maar al die geruchten over Liverpool slaan echt nergens op.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:07 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
De internationale scouts hebben zowat een eigen tribune daar in Venlo . Zie de beelden , de techniek , de snelheid. Je hoeft echt geen kenner te zijn om zijn klasse te kunnen herkennen.
Sulejmani was ook een revelatie en dat was na een seizoen. Spelen bij vvv is heel wat anders dan bij ajax. En met sulejmani hebben we hopelijk geleerd dat niet iedereen die in de provincie presteert meteen een dragende speler bij ajax wordt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dan is hij 2x zoveel waard, als hij dan al niet bij een Europese topclub speelt![]()
Denk nou eens ff na, heb je liever dat hij zich bij Ajax ontwikkeld of dat Ajax zoals altijd weer eens achter het net vist? En idd, iedereen kan zien dat hij gewoon een klassespeler is
Met Honda en Aissati als spelmakers, de Zeeuw of Enoh erachter maken Suarez en Sulejmani/Cvitanich minimaal 60 goalsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:11 schreef MynameisJoost het volgende:
Ik wilde alleen maar zeggen dat het niet het moment is om zo's soort speler te kopen. Ajax heeft nu behoefte aan een afmaker, een huntelaar. Iemand die het voorbereidende werk van jongens als suarez afmaakt. Ik zie Honda er geen 30 inleggen. Dus beter investeren in een echte spits dan in meer van hetzelfde.
Als dat Oostenrijkse broekie op basis van zijn prestaties naar Inter gaat kan Honda prima naar een club als Villareal , Everton , Olympique Lyon of HSV. Wel is het zo dat er nu een elftal om hem heen is gebouwd . Hij heeft een volledig vrije rol bij VVV . Als die straks in de discipline moet gaan spelen en mee verdedigen of opbouwen weet ik niet of hij door de mand valt . Ik denk van niet maar we zullen zienquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij kan ook wel goed voetballen. En zou ook wel de stap naar een subtopper aan kunnen maar al die geruchten over Liverpool slaan echt nergens op.
Sulejmani heeft vorig seizoen (10 goals en 10 assists, ondanks dat hij aan alles en iedereen nog moest wennen en nooit echt helemaal fit was) toch laten zien dat hij potentieel heeft. Dit seizoen gaan we zeker de echte Sulejmani aan het werk zienquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:14 schreef MynameisJoost het volgende:
[..]
Sulejmani was ook een revelatie en dat was na een seizoen. Spelen bij vvv is heel wat anders dan bij ajax. En met sulejmani hebben we hopelijk geleerd dat niet iedereen die in de provincie presteert meteen een dragende speler bij ajax wordt.
En wat als suarez wegvalt?? wie maakt dan de doelpunten? De urgentie van een doelpuntenmaker lijkt me stukken groter dan die van een creatieveling.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Met Honda en Aissati als spelmakers, de Zeeuw of Enoh erachter maken Suarez en Sulejmani/Cvitanich minimaal 60 goals
Precies. Dat v Basten hem op de verkeerde plek inzet en toen het minder ging zijn zelfvertrouwen heeft afgenomen doet niets af aan het feit dat het een geweldige speler is die echt wel weer komt bovendrijven als hij zijn zelfvertrouwen herwonnen heeft.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Sulejmani heeft vorig seizoen (10 goals en 10 assists, ondanks dat hij aan alles en iedereen nog moest wennen en nooit echt helemaal fit was) toch laten zien dat hij potentieel heeft. Dit seizoen gaan we zeker de echte Sulejmani aan het werk zien
Dan heb je Cvitanich en eventueel Bodul nog achter de handquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:18 schreef MynameisJoost het volgende:
[..]
En wat als suarez wegvalt?? wie maakt dan de doelpunten? De urgentie van een doelpuntenmaker lijkt me stukken groter dan die van een creatieveling.
Dat zijn toch geen topspitsen! Ajax is nu nog veel te veel afhankelijk van Suarez. Je zag het tegen RKC hij maakte het verschil. Ajax had gewoon een spits als berg moeten kopen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:21 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dan heb je Cvitanich en eventueel Bodul nog achter de hand
Berg wilde niet naar Ajax . Andere spitsen bleken of te duur of ze kozen voor het grote geld. Ze kunnen beter zelf weer wat spitsen gaan opleiden en dan na 5 jaar voor veel knaken doorverkopen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:24 schreef MynameisJoost het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen topspitsen! Ajax is nu nog veel te veel afhankelijk van Suarez. Je zag het tegen RKC hij maakte het verschil. Ajax had gewoon een spits als berg moeten kopen.
Geleuter. Berg stond wel degelijk open voor Ajax. Probleem was echter dat Ajax in eerste instantie niet wou voldoen aan de vraagprijs waardoor het enige tijd stil bleef en HSV opeens voor de deur stond. Ja dan is het kansloze missie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:37 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Berg wilde niet naar Ajax. Andere spitsen bleken of te duur of ze kozen voor het grote geld. Ze kunnen beter zelf weer wat spitsen gaan opleiden en dan na 5 jaar voor veel knaken doorverkopen.
Laatste was Kluivert toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:37 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Berg wilde niet naar Ajax . Andere spitsen bleken of te duur of ze kozen voor het grote geld. Ze kunnen beter zelf weer wat spitsen gaan opleiden en dan na 5 jaar voor veel knaken doorverkopen.
Hij heeft gekozen voor HSV terwijl Ajax ook een optie was. Hoe dat allemaal tot stand gekomen is zal allemaal best wel maar uiteindelijk heeft hij zelf gekozen om dus NIET naar Ajax te gaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geleuter. Berg stond wel degelijk open voor Ajax. Probleem was echter dat Ajax in eerste instantie niet wou voldoen aan de vraagprijs waardoor het enige tijd stil bleef en HSV opeens voor de deur stond. Ja dan is het kansloze missie.
Babel kan ook in de spitsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Laatste was Kluivert toch?
Yep. Triest feit voor een club die bekend staat (stond) om z'n gerenommeerde jeugdopleiding.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Laatste was Kluivert toch?
Nee dat zeg ik dus. HSV of Ajax, dan sta je inderdaad voor de keuze van je leven.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:20 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Hij heeft gekozen voor HSV terwijl Ajax ook een optie was. Hoe dat allemaal tot stand gekomen is zal allemaal best wel maar uiteindelijk heeft hij zelf gekozen om dus NIET naar Ajax te gaan.
quote:
Gewoon bij River in de keuken gaan kijken, daar breken de nummer 9's bij bosjes doorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Yep. Triest feit voor een club die bekend staat (stond) om z'n gerenommeerde jeugdopleiding.
Wat doorgebroken?quote:
Babel en doorgebroken? Die is dadelijk net als Urby 25 en nog steeds een talentquote:
Het ging toch over jonge spelers in eigen jeugd opleiden en dan voor veel geld aan een topclub verkopen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Babel en doorgebroken? Die is dadelijk net als Urby 25 en nog steeds een talent
quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij knalt er weer een bal in van een meter of 25 in de kruising.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Als Honda vertrekt zal dat naar of PSV of Ajax zijn. Overstap naar het buitenland geniet niet zijn voorkeur met de WK volgend jaar in het vooruitzicht.
Verder verwacht de voorzitter deze week met een van beide partijen om tafel te gaan. Van de twee clubs is Ajax de enige die zich recent heeft gemeld voor een bevestiging op de vraagprijs.
quote:Keisuke Honda blijft in ieder geval behouden voor de Eredivisie. De 23-jarige Japanner was tegen FC Utrecht wederom van grote waarde voor zijn ploeg VVV-Venlo. Met een verwoestende knal zette hij de 2-2 uitslag op het scorebord.
'Ik heb het erg naar mijn zin in Nederland', verklaarde Honda na het duel in de Galgenwaard aan Eredivisie Live. 'De mensen zijn vriendelijk, het is hier rustig en ik wil daarom gewoon in Nederland blijven voorlopig.'
VVV-Venlo wil meewerken aan een transfer, maar niet zakken in de verlangde transfersom van tien miljoen euro. 'We hebben nog geen aanbieding gehad die aan dat bedrag voldoet', verklaart Hai Berden, voorzitter in Venlo. 'Ajax en PSV hebben zich wel gemeld bij ons om te vragen wat Honda moet kosten. Maar we hebben van beide clubs nog geen voorstel ontvangen.
haha, alsof Urby naar VVV wil (Urby)quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:58 schreef _Mike_ het volgende:
Kom maar naar Ajax, dan kan Urby naar VVV
7 miljoen en Berden gaat overstag.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:57 schreef neilpad het volgende:
Honda: Ajax, PSV of blijven bij VVV-Venlo
[..]
Dat wordt het in de Arena wel, 6x Suarez en 6 assists van hondaquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:32 schreef Ritmo het volgende:
Met Honda was het vandaag 6-1 voor Ajax geworden.
Eindhoven heeft de kans twee jaar geleden gehad, daar zou ik als ik Honda was sowieso niet naar toe gaan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:25 schreef RijstNatie het volgende:
Honda naar PSV Eindhoven natuurlijk, lekker dichtbij Venlo blijven
Iemand uit Osaka wil na 3 jaar best wel van het platteland weg dus gaat gewoon naar Amsterdamquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:25 schreef RijstNatie het volgende:
Honda naar PSV Eindhoven natuurlijk, lekker dichtbij Venlo blijven
Waar woont ie dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:52 schreef JLSB het volgende:
Als ik verhuiswagens in de straat zie staan zal ik het wel melden...
Nee, Eindhoven inderdaad niet. Maar naar PSV mag hij wel gaanquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:47 schreef JLSB het volgende:
[..]
Eindhoven heeft de kans twee jaar geleden gehad, daar zou ik als ik Honda was sowieso niet naar toe gaan.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:46 schreef Tallie1982 het volgende:
Koevermans verkopen aan Groningen voor 6-7 miljoen.
Koevermans verkopen aan Groningen voor 6-7 miljoen. Dat geld uitbesteden aan VVV en Nijland erbij doen.
Koevermans verkopen aan Groningen voor 6-7 miljoen. Dat geld uitbesteden aan VVV en Nijland erbij doen.
Oh oké, goed dat je dat ook doet dan. Stappen jullie ook altijd samen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:52 schreef JLSB het volgende:
Als ik verhuiswagens in de straat zie staan zal ik het wel melden...
Bel Jan Reker even. Dan kunnen we de deals deze week nog even afronden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:46 schreef Tallie1982 het volgende:
Was transfervrij toch?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat hebben we eigenlijk betaald toen voor Koevermans ? Toch ook iets van 6 miljoen?
Ow daar!quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:32 schreef JLSB het volgende:
[..]
Bij mij in de straat...
Bertha Soreestraat, in het Groenveld...
Dat huis is het niet. Honda denkt namelijk dat het heel mooi is als je voortuin vol staat met onkruid. Verder hoorde ik laatst dat hij de bbq binnen had gebruikt, moest er opnieuw geverfd worden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:40 schreef Wooldoor het volgende:
hmm?
http://www.huizenzoeker.n(...)raat-41/details.html
Haha wat een heldquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:46 schreef JLSB het volgende:
[..]
Dat huis is het niet. Honda denkt namelijk dat het heel mooi is als je voortuin vol staat met onkruid. Verder hoorde ik laatst dat hij de bbq binnen had gebruikt, moest er opnieuw geverfd worden.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:46 schreef JLSB het volgende:
[..]
Dat huis is het niet. Honda denkt namelijk dat het heel mooi is als je voortuin vol staat met onkruid. Verder hoorde ik laatst dat hij de bbq binnen had gebruikt, moest er opnieuw geverfd worden.
Ah oke dus betere spelers mogen daar wonen, ik weet dat een aantal speler in de harry meyer flat woont. met post bezorgen kom ik er in het weekend wel vaker langsquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:32 schreef JLSB het volgende:
[..]
Bij mij in de straat...
Bertha Soreestraat, in het Groenveld...
oke grappig om te wetenquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:16 schreef JLSB het volgende:
Calabro woont in de Gulikhoven, bij het sparveldje...
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:46 schreef JLSB het volgende:
[..]
Hij wil het WK spelen, dus denk het welquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:48 schreef Ytereo het volgende:
Als de grote zak met geld van een buitenlandse club komt, Gaat hij echt niet meer naar PSV of Ajax
Ja en dan blijkt ie na dit jaar niet goed genoeg te zijn, maar dan heb je hem al wel gekocht. Lijkt me ook niet zo handigquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:50 schreef Barca het volgende:
Honda kopen en op huurbasis bij VVV laten spelen is misschien ook een optie? Kijken hoe hij zich over een heel seizoen staande houdt in de eredivisie. Al denk ik dat hij wel aantoont een eredivisewaardige speler te zijn. Misschien volgt er een kleine terugslag maar dat hij kan voetballen, daar mag geen twijfel over bestaan.
Liverpoolquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:55 schreef Weaut het volgende:
Is hij eigenlijk al een keer in verband gebracht met een buitenlandse (top)club?
Wolfsburg, Galatasaray, Liverpoolquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:55 schreef Weaut het volgende:
Is hij eigenlijk al een keer in verband gebracht met een buitenlandse (top)club?
quote:FC Twente heeft zich in de strijd om Keisuke Honda gemengd. De ambitieuze club uit Enschede biedt VVV-Venlo een bedrag van drie miljoen euro voor de Japanner, plus de diensten van Romano Denneboom en Youssef Hersi. Het duo, dat weg mag, heeft zich echter nog niet uitgesproken over een vertrek naar Noord-Limburg. Ajax en PSV zijn eveneens in de markt voor Honda, die tien miljoen moet kosten. (Voetbalzone.nl)
Perez is 34, in de huidige vorm van beiden is de keuze voor Honda denk ik ook heel snel gemaakt trouwens. Maar of Twente het geld voor zo'n speler heeft betwijfel ik. McClaren wil er graag een linksback bij, en d'r is wel wat geld binnengekomen voor Arnautovic en over van andere transfers, maar of dat richting een voor VVV acceptabel bedrag loopt betwijfel ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:44 schreef Vale17 het volgende:
Probleem is dat iedere (top)club al een redelijk alternatief op de 10 heeft:
Ajax - Aisatti
Psv - Affelay / Bakkal
Twente - Perez
Hij kan misschien ook wel op de linksbuiten in een vrije rol bij Ajax.. Maar daar staat Sulejmani al.. Ik denk dat Ajax deze diamant aan zich voorbij moet laten gaan, zeker voor deze prijs!
Vergeet niet dat Perez een teamspeler is die past in het combinatievoetbal van Twente. Bovendien heb je een specialist, met zijn rechter krult hij er een stuk of 5/6 vrije trappen per jaar in. Voor de toekomst is het zeker een aanwinst voor Twente..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:55 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Perez is 34, in de huidige vorm van beiden is de keuze voor Honda denk ik ook heel snel gemaakt trouwens. Maar of Twente het geld voor zo'n speler heeft betwijfel ik. McClaren wil er graag een linksback bij, en d'r is wel wat geld binnengekomen voor Arnautovic en over van andere transfers, maar of dat richting een voor VVV acceptabel bedrag loopt betwijfel ik.
Alsof Denneboom en Hersi een waarde hebben van 7 miljoen. Hier zal Hai Berden nooit mee akkoord gaan...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:49 schreef Prosac het volgende:
Twente wil hem nu ook.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=84265
[..]
Heb ook niet gezegd dat je 10 miljoen moet betalen. VVV wil hem dit seizoen niet meer laten gaan. Dus als je hem koopt en vervolgens verhuurt, dan behouden zij hun speler alleen is hij dan al van ons. Zijn we van hem verzekerd voor het volgende seizoen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:48 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Ja en dan blijkt ie na dit jaar niet goed genoeg te zijn, maar dan heb je hem al wel gekocht. Lijkt me ook niet zo handig. Maar goed, hijs wel goed genoeg voor achter de spitsen dat heeft ie wel bewezen. Alleen is hij geen 10 miljoen waard.
Denk dat ze bij Heerenveen hun kansen goed inschatten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:18 schreef Vale17 het volgende:
Hij zou trouwens prima bij Heerenveen passen, beetje apart dat Heerenveen zich nog niet heeft gemeld. Heerenveen houdt immers ook de Jupiler-leage in de gaten (o.a. Lopes)
Bron : www.l1.nlquote:'PSV nog enige optie Honda'
PSV lijkt nog de enige optie voor Keizuke Honda. De speler van VVV-Venlo wil alleen nog naar Ajax of PSV. Bij een buitenlandse club vreest Honda dat hij op de bank terecht komt. Omdat Ajax lijkt afgehaakt blijft PSV als enige nog over.
VVV-voorzitter Hay Berden denkt dat de Eindhovenaren de Japanner alleen kopen als Afellay nog wordt verkocht. De Venlonaren willen twee dagen voor het sluiten van de transfermarkt (31 augustus) duidelijkheid. “We hebben twee spelers achter de hand, die we kopen als Honda vertrekt," aldus Berden. VVV-Venlo wil 10 miljoen voor Honda, die in de eerste drie competitieduels al vier keer scoorde.
quote:
Hij plaatst gewoon een bericht hoor?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:45 schreef Dvm86 het volgende:
[..]en jij denkt dat Ajax werkelijk is afgehaakt? Voor 10 miljoen misschien, maar PSV heeft dat geld niet eens noch heeft PSV Honda nodig. Reker gaat hem niet halen, ik weet het zeker.
Ik geloof ook wel dat die site betrouwbaar is, maar zij speculeren ook maar gewoon. Als VVV morgen een telefoontje van PSV krijgt waarin Reker meldt dat 10 miljoen teveel is, dan meldt L1 dat Honda bij VVV lijkt te blijven op basis van het feit dat Ajax en PSV, de enige clubs waar hij naar toe wilt, 10 miljoen te duur vinden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Die site is 100% betrouwbaar. Let maar op, Honda gaat gewoon naar PSV. Hoe ze het gaan doen weet ik niet, maar denk dat ze wel tot een overeenkomst komen. Misschien geld + spelersruil ? En waarom heeft PSV Honda niet nodig ? Zo goed draait het nou ook weer niet. Honda zou echt een geweldige aanwinst zijn
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:58 schreef sjimz het volgende:
Maar voor 10 miljoen zal PSV hem niet halen denk ik.
Welke speler zou er naar VVV willen gaan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
Natuurlijk haalt PSV hem niet voor 10mil, er gaan gewoon een aantal spelers naar VVV.
Mwah, waarom zou Wuytens geen zin hebben om wekelijks te spelen? Verder Nijland, Ojo, Reis misschien?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke speler zou er naar VVV willen gaan?
Ik denk niet dat een Koevermans of een Wuytens op VVV zitten te wachten.
En een flink percentage van de eventuele doorverkoop zal ook naar Venlo gaan denk ik.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
Natuurlijk haalt PSV hem niet voor 10mil, er gaan gewoon een aantal spelers naar VVV.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, waarom zou Wuytens geen zin hebben om wekelijks te spelen? Verder Nijland, Ojo, Reis misschien?
Ik denk dat dat lood om oud ijzer is. Het zal toch echt op het geld gaan aankomen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:21 schreef Dvm86 het volgende:
Geef me een reden waarom Ajax niet in die positie zou zijn. Ik denk dat VVV liever Bodul en De Jong ziet komen dan Wuytens en Nijland. Daarnaast heeft Ajax nog wel een miljoentje of 7 over.
Denneboom , daar wordt geen één club vrolijk vanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:32 schreef DirkZz het volgende:Twente, zou fantastisch zijn als ze Honda kopen voor 3mil + Hershi en Denneboom.
Alleen ben bang dat VVV er niet intrapt, wss is het loon van Hershi en Denneboom nog hoger dan dat van Honda ook.
Eigenlijk niet netjes om te zeggen over een eigen speler, maar ik ben dit met je eens.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:33 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Denneboom , daar wordt geen één club vrolijk van
Och, samen zijn ze 3mil waard denk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:36 schreef msnk het volgende:
Hershi + Denneboom moet dan 7mil overbruggen? Dus...
Die spelers moeten zelf ten eerste willen, en al die spelers moeten ook een salaris verdienen. In het gerucht over Twente was er trouwens sprake van een doorverkoopclausule van 15-25%. Maar geruchten in onze richting lijken me eerlijk gezegd zware onzin.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:12 schreef Barca het volgende:
Ach ... VVV is toch wel blij te maken met Kennedy, Sno, De Jong, Rommedahl en Bodul + 3 miljoen en evt. 2 miljoen aan bonus als Ajax dankzij Honda een prijs pakt?
Anders een paar jonge spelers. Minimum jeugdloontje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:45 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Die spelers moeten zelf ten eerste willen, en al die spelers moeten ook een salaris verdienen. In het gerucht over Twente was er trouwens sprake van een doorverkoopclausule van 15-25%. Maar geruchten in onze richting lijken me eerlijk gezegd zware onzin.
Jij bent nog redelijk positiefquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:36 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Eigenlijk niet netjes om te zeggen over een eigen speler, maar ik ben dit met je eens.
Hij zit nog steeds op het niveau NEC.
Tegen ado toen hij er in kwam voor Stoch hield ik me hart vast.
Wat moet het geweldig zijn om in een simpel wereldje als die van jou te leven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:57 schreef Barca het volgende:
[..]
Anders een paar jonge spelers. Minimum jeugdloontje.
Landzaat gaat ook echt bij VVV voetballen , laat staan dat ze zijn salaris kunnen betalenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:29 schreef Thunder0x het volgende:
Landzaat en een bedrag van 4 miljoen mede mogelijk gemaakt door een investeerder. Feyenoord it is!
Kunnen ze het Transfergeld direct gebruiken als zijn jaarsalarisquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Landzaat gaat ook echt bij VVV voetballen , laat staan dat ze zijn salaris kunnen betalen
TT-change.quote:Keisuke Honda vertrekt mogelijk naar Feyenoord. Volgens Johan Derksen heeft een investeerder zich bij de Rotterdamse club gemeld om de speler van VVV Venlo naar De Kuip te halen. Het zou gaan om een supporter van Feyenoord die woonzaam is in Tokyo en in Japan te boeken staat als een groot investeerder.
Als dit klopt (en doorgaat) gaat er een krat bier naar 3 vaste Feyenoord-fokkers.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als dit klopt (en doorgaat) gaat er een krat bier naar 3 vaste Feyenoord-fokkers.
Wie zijn dat dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als dit klopt (en doorgaat) gaat er een krat bier naar 3 vaste Feyenoord-fokkers.
Voor de 2e keer op rij een speler bij Ajax voor de neus wegkapen en dan Suarez die alsnog vertrekt.![]()
Wakker schrikt.
Gaat toch niet door, Toyota verzorgd de auto's van Feijenoord...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:56 schreef Ritmo het volgende:
Mijn grote vriend Happel, Kopbal en jij dan maar omdat jullie nog het meeste op me ingaan.
En we kunnen misschien wat Honda-speelgoedautootjes inkopen voor onze Ajax-vrienden.![]()
Maar goed, wake-up check, de kans dat ie naar Feyenoord komt schat ik minder dan 5 % zelfs al is er echt een investeerder.
Maar blijft het ook zo wanneer er een mindere serie neergezet wordt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:17 schreef Ritmo het volgende:
@ Stickvis: Feyenoord is momenteel erg rustig hoor.
momenteel wel maar als je als topclub een paar wedstrijden verlies is er meteen heibel in de tent.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:17 schreef Ritmo het volgende:
@ Stickvis: Feyenoord is momenteel erg rustig hoor.
Hertog Jan graag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:56 schreef Ritmo het volgende:
Mijn grote vriend Happel, Kopbal en jij dan maar omdat jullie nog het meeste op me ingaan.
En we kunnen misschien wat Honda-speelgoedautootjes inkopen voor onze Ajax-vrienden.![]()
Maar goed, wake-up check, de kans dat ie naar Feyenoord komt schat ik minder dan 5 % zelfs al is er echt een investeerder.Heeft alleen kans als die investeerder Honda persoonlijk kent ofzo, maar die kiest niet zomaar voor Feyenoord.
neem aan dat Suarez morgen er 2 intikt minimaal.quote:
Ik denk dat hij die stage al voorbij is. Misschien zelfs al Ajax of PSV.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:08 schreef DarKZeN het volgende:
Goede voetballer maar of ineens naar ajax gaan goed is voor hem betwijfel ik. Misschien kopen en verhuren aan een subtopper?
Wel slecht gekeept, maar goed geplaatst inderdaad.quote:
Eerder slecht werk van de muur.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wel slecht gekeept, maar goed geplaatst inderdaad.
En voorafgaand aan het seizoen hoor ik iedereen nog zeggen dat hij het niveau niet aankonquote:
Nou ook weer niet gaan overdrijven hè.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die stage al voorbij is. Misschien zelfs al Ajax of PSV.
Totdat Groningen volgens van Dijk de sleutel had gevonden hem onschadelijk te maken. Femi hem laten dekken en bij aanvallen er steeds overheen gaan.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:19 schreef Dynastic het volgende:
En wat was die weer belangrijk voor VVV.
Aziaten bij Ajax?? In het G-Elftal zeker?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:28 schreef jpg97 het volgende:
Ik denk dat Honda het beste bij Ajax past. Daar spelen immers al een heleboel Aziaten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Ja die investeerders kennen we inmiddelsquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:31 schreef fuckbuddy het volgende:
Inversteerder wilt hem zelf naar F'noord halen las ik in de telegraaf
quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]Ik vond hem goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
quote:Feyenoord gaat gesprek aan met Japanners
AMSTERDAM - Een groep Japanse investeerders heeft Feyenoord benaderd met het plan Keisuke Honda van VVV-Venlo naar de Kuip te halen. De club ziet het initatief wel zitten.
"Het klopt dat iemand zich bij ons heeft gemeld", zegt Feyenoord-woordvoerder Raymond Salomon tegenover het AD.
"Het gaat om iemand uit Japan die zegt dat hij geïnteresseerd is om Honda naar Feyenoord te halen. We moeten kijken hoe serieus we dit moeten nemen, maar gaan zeker goed luisteren."
Honda staat ook in de belangstelling van een aantal buitenlandse clubs, maar gaf zelf reeds aan in Nederland te willen blijven. Ajax en PSV vonden de door VVV-Venlo verlangde afkoopsom van tien miljoen euro vooralsnog te hoog.
De middenvelder kende een sterke competitiestart bij de Limburgse club. Honda scoorde vijf keer in de eerste vier eredivisieduels.
Been = held.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:13 schreef Gratau het volgende:
als Honda naar Feyenoord gaat komt het echt wel goed daarzo.
Idd, wij moeten nog tegen geweldige teams als Ajax en Sparta.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Jullie moeten niet denken dat feijenoord nu een kampioenskandidaat is, ook niet met Honda. Ze hebben nog geen 1 echte tegenstander gehad. Wacht maar af tot na Twente ! Kijken hoever ze zijn
Ja eerst maar eens naar twente en 20 september moeten jullie tegen psv.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, wij moeten nog tegen geweldige teams als Ajax en Sparta.
Feyenoord is samen met PSV en Ajax elk jaar kampioenskandidaat.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Jullie moeten niet denken dat feijenoord nu een kampioenskandidaat is, ook niet met Honda. Ze hebben nog geen 1 echte tegenstander gehad. Wacht maar af tot na Twente ! Kijken hoever ze zijn
Omg, dat je dit nog durft te zeggenquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:26 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Feyenoord is samen met PSV en Ajax elk jaar kampioenskandidaat.
Ik kan me ook niet herinneren dat iemand dat gezegd heeft hier...quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Jullie moeten niet denken dat feijenoord nu een kampioenskandidaat is, ook niet met Honda.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:28 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren dat iemand dat gezegd heeft hier...
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:26 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Feyenoord is samen met PSV en Ajax elk jaar kampioenskandidaat.
http://www.nu.nl/sport/20(...)len-over-honda-.htmlquote:VVV wil voor vrijdag handelen over Honda
Uitgegeven: 25 augustus 2009 12:02
Laatst gewijzigd: 25 augustus 2009 12:02
VENLO - VVV Venlo wil voor vrijdag duidelijkheid over een eventueel vertrek van smaakmaker Keisuke Honda.
© ANP''Er zijn voldoende momenten geweest dat clubs zich konden melden, we willen niet gaan wachten tot de laatste dag'', zei voorzitter Hai Berden van de Venlose club dinsdag.
De nummer tien van de eredivisie heeft al een aantal concrete aanbiedingen gehad voor de gewilde aanvallende middenvelder.
Berden: ''We hebben aanbiedingen ontvangen die voldoen aan de vraagprijs, maar dat zijn clubs waar Honda niet naartoe wil.'' VVV vraagt 10 miljoen euro voor de 23-jarige Japanner, die al vijf keer scoorde in de competitie.
Zakenman
Maandag werd bekend dat een Nederlandse zakenman die woont en werkt in Japan de technisch vaardige linkspoot naar Feyenoord wil halen. ''Feyenoord heeft zich nog niet gemeld. In ieder geval doen wij geen zaken met investeerders, alleen met andere voetbalclubs'', luidt de reactie van Berden.
De preses geeft aan dat VVV zich al heeft georiënteerd op mogelijke vervangers. ''We hebben een aantal spelers op het oog, maar ook daar is tijd voor nodig. Te snel handelen is niet verstandig'', besluit de VVV-voorzitter.
Berden wil hem het liefst behouden (tot de winterstop). Maar als hij verkocht wordt dan liever zo snel mogelijk zodat ze zelf nog de tijd hebben om eventueel een vervanger te regelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:29 schreef LudoSanders het volgende:
Berden wil wel heel graag verkopen naar mijn idee.
Inderdaad, hij heeft er ook baat bij als Honda nog bij VVV blijft.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Berden wil hem het liefst behouden (tot de winterstop). Maar als hij verkocht wordt dan liever zo snel mogelijk zodat ze zelf nog de tijd hebben om eventueel een vervanger te regelen.
quote:''We hebben aanbiedingen ontvangen die voldoen aan de vraagprijs, maar dat zijn clubs waar Honda niet naartoe wil.''
Hij zegt dat hij hem wil behouden om de prijs op te drijven. Als je zegt "Och laat maar lopen", dan ga je heel anders de onderhandelingen in.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Berden wil hem het liefst behouden (tot de winterstop). Maar als hij verkocht wordt dan liever zo snel mogelijk zodat ze zelf nog de tijd hebben om eventueel een vervanger te regelen.
En de salariskosten niet te vergeten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:56 schreef methodmich het volgende:
De uitslag van de Honda-poll is duidelijk:
FOK!: \"Honda moet naar topclub\"
Maandag is er wel gesproken over een overgang naar Feyenoord, maar het is idd de vraag of hij dat zelf ziet zitten.
Zo is het helemaal niet gegaan. Maar dat kunnen we nog 5x zeggenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:17 schreef BeamofLight het volgende:
" Ey PSV, nou heb ik iets!"
" Wa dan, Sjefke?"
" Honda, van VVV, voor 1 miljoen is ie van jullie"
" Neuh"
- 6 maanden later -
- Teletekst pagina 832 -
" Eeeey, die Honda. Doe mij die voor 1 miljoen!"
" Neeje, kost 10 miljoen, "witsewel"
" 1 toch, pik"
" Nee lul. 10"
" Oh kut. Iets te laat"
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:17 schreef BeamofLight het volgende:
" Wa dan, Sjefke?"
" Neuh"
- 6 maanden later -
- Teletekst pagina 832 -
" 1 toch, pik"
" Nee lul. 10"
" Oh kut. Iets te laat"
klopt als een bus. Ik stond naast je!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:46 schreef BeamofLight het volgende:
Wel waar. Ik was er zelf bij trouwens.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:17 schreef BeamofLight het volgende:
" Wa dan, Sjefke?"
" Neuh"
- 6 maanden later -
- Teletekst pagina 832 -
" 1 toch, pik"
" Nee lul. 10"
" Oh kut. Iets te laat"
Joah Woahquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:17 schreef BeamofLight het volgende:
" Wa dan, Sjefke?"
" Neuh"
- 6 maanden later -
- Teletekst pagina 832 -
" 1 toch, pik"
" Nee lul. 10"
" Oh kut. Iets te laat"
Echt hequote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:46 schreef BeamofLight het volgende:
Wel waar. Ik was er zelf bij trouwens.
Lukt je niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:33 schreef fratsman het volgende:
Blijven tot de winterstop. Solide in het linkerrijtje staan en dan verkopen voor 12.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bronquote:Honda blijft bij VVV
Keisuke Honda blijft de komende tijd spelen voor VVV-Venlo. Gisteren liep de deadline af die voorzitter Hai Berden zelf had gesteld. Bovendien wezen de Venlonaren nog een bod van een buitenlandse club af.
"Ons heeft geen enkele concrete offerte bereikt binnen de kaders die we gesteld hebben", aldus Berden tegen De Limburger. "Er zat niks tussen wat Keisuke interessant vindt." De Japanner gaf eerder aan alleen naar een Nederlandse club te willen.
Berden verwacht dat 'het hele circus' in de winterstop weer gaat draaien. De club had de deadline gesteld op vrijdag. Aangezien er geen interessant bod in Venlo is binnengekomen, is een transfer van Honda van de baan.
Wellicht de betere oplossingquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Honda gaat definitief nergens heen. Haske goei voor de competitie zeg ik
[..]
Bron
Idd, Hij zit in een flow maar hij is zeker geen 10 mil waard.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Honda viel tegen vandaag. Blijf erbij dat hij die 10 miljoen niet waard is, nog niet iig
quote:Op woensdag 2 september 2009 08:34 schreef Damzkieee het volgende:
Mooi zo, die man is (nog) geen 10.000.000 waard.
Laat hem eerst maar eens een seizoen presteren in de Eredivisie.
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:07 schreef neilpad het volgende:
En in de volgende zomer 40, ze moeten hem gewoon een paar jaar laten rijpen in Venlo dan kan hij straks voor 320 miljoen de deur uit.
Ik ga dit niet zeggen omdat VVV dat kut cluppie van mij is. Maar als Honda tot de winter nu zijn spel van de eerste paar wedstrijden laat zien dan gaat hij voor 80% zeker al naar Chelsea. En word die misschien wel voor de rest van het seizoen nog aan VVV verhuurd. Maar hij kan ook naar Porto gaan alsnog, daar is nu een samenwerkingsverband mee. Hij wil gewoon voor het WK zoveel mogelijk spelen om het WK ook met Japan te kunnen spelen. Daarna wil die gewoon een stuk hogerop. Anders had hij de aanbieding van nabij de 8 miljoen van CSKA toch wel graag willen aannemen. Hij weet precies wat die wil hoor hij voetbal met liefde en plezier, en totaal niet voor het geld. Dit is een topper in spé.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:34 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
![]()
Spijker op de kop. Overdreven gedoe. Honda gaat echt nooit meer dan 10 miljoen opleveren. Clubs zijn echt niet zo gek om 20 miljoen voor een speler van VVV te betalen. En die Limbo's zullen toch ooit moeten cashen voordat z'n contract voorbij is.
quote:VVV-vedette: "PSV is enige optie"
DE LUTTE - Keisuke Honda wil in Nederland alleen nog voor PSV voetballen. "Als ik VVV verlaat voor een andere Nederlandse club is dat PSV. Dat is voor mij de eerste optie", zegt Honda. "Ik weet dat ze me willen, maar ik heb ook opties in andere landen. Voorlopig concentreer ik me op VVV, maar ik wil wel op een hoger niveau gaan spelen. Daar ben ik aan toe."
PSV weet inmiddels dat de salariseisen van Honda geen enkel probleem zullen vormen. Hoewel de transfermarkt pas in januari weer opengaat, zijn ze in Eindhoven al begonnen met het voorbereiden van de transfer van de Japanner. Honda: "Ik heb zelf nog niet met PSV gesproken, maar mijn zaakwaarnemer (Honda en PSV-coach Rutten laten zich beiden begeleiden door het bedrijf van Kees Ploegsma, red.) heeft wel contact gehad met hen."
Omdat PSV ook in januari naar alle waarschijnlijkheid niet aan de vraagprijs van zo'n tien miljoen euro kan voldoen, zal de club op meerdere manieren wisselgeld bij VVV aanbieden. Te denken valt aan het uitlenen van enkele talenten en een percentage van de transfersom als de Eindhovenaren Honda later doorverkopen. Directeur Reker heeft dergelijke constructies inmiddels met VVV-preses Hai Berden besproken.
telegraaf
Invalbeurtje op niet eens zijn eigen positie. Als je op basis van die minuten iemand gaat uitlachen, dan vind je de spelers van NL elftal ook maar bagger zeker? Die hebben ook nauwelijks wat laten zien vandaag. Behalve Elia en van der Wiel.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Vandaag niks van gezien tegen Nederland. De man van 10 miljoen, haha.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat wil je met zo'n kutelftal om je heen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Is Japan slechter dan VVV?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n kutelftal om je heen?
quote:
Precies, en dan is Nederland nog wel het team dat het spel moet maken. Niet zo gek dus inderdaad.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
dan vind je de spelers van NL elftal ook maar bagger zeker? Die hebben ook nauwelijks wat laten zien vandaag. Behalve Elia en van der Wiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |