Hij speelde zijn eerste wedstrijden bij VVV in ieder geval als controlerende middenvelder. Later in de Jupiler League is hij doorgeschoven naar "10".quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:12 schreef APK het volgende:
Vooralsnog niet echt productief als ik dat lijstje bekijk, of stond hij in japan op goal?
Ik zat meer aan iemand te denken die er een stuk of 15 in knalt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:41 schreef FP128 het volgende:
Honda naar Ajax, komop zeg! Overdrijven is ook een kunst. Reden? Er lopen genoeg van dat soort voetballers bij Ajax rond die (helaas) het rendement achterwege laten. Wat Ajax nodig heeft (en dat weet Jol ook) zijn keiharde bikkels op het middenveld ala Wouters.
Heeft Nakata jaren later wel een leuke opvolger.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:03 schreef ASroma het volgende:
Als het buitenland wordt, wordt het Roma.
Neh , Man Utd . Asian exposure . Park doet het daar ook goed en ze kunnen wel een vervanger voor c Ronaldo gebruiken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:03 schreef ASroma het volgende:
Als het buitenland wordt, wordt het Roma.
Ze hebben toch wel ergens 5 miljoen liggen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:49 schreef TheJanitor het volgende:
Helaas heeft Ajax weer eens te lang gewacht, van mij mag hij alsnog naar Ajax komen maar dat zit er denk ik niet meer in..
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:46 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Neh , Man Utd . Asian exposure . Park doet het daar ook goed en ze kunnen wel een vervanger voor c Ronaldo gebruiken.
Kan die makkelijk aan , deze man is een fenomeen.
Geloof me ik ben een kennerquote:
beperkt lijstje ga nog even door.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:35 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Geloof me ik ben een kenner
Arnautovic keert aan het einde van het seizoen terug naar Twente , V Nistelrooy keert na dit seizoen terug bij PSV , Nederland gaat 4e worden op het WK , Sollied gaat de eerste trainer worden de ontslagen wordt en Maaskant volgt hem op (voor de kerst) Koeman maakt het seizoen gewoon af bij AZ maar Ajax wordt wel met meer dan 10 punten verschil kampioen , Makaay stopt aan het einde van het seizoen en gaat aan de slag als spitsentrainer bij Feyenoord , Darley wordt de verassing van dit seizoen en gaat aan het einde van het seizoen naar een subtopper in Spanje , Huntelaar scoort meer goals dan Ibrahimovitch en Ron Jans vertrekt naar het buitenland en Utrecht eindigt hoger dan Feyenoord waar Been afscheid heeft genomen van alle oude spelers op v Brockhorst en Tomasson na.
Je mag me afrekenen of adoreren aan het einde van het seizoen!
Hoop dat je gelijk krijgt. Maar mensen die Honda met C.Ronaldo vergelijken neem ik eigenlijk niet echt serieus.quote:
Hij is langzamer en minder een show-bink . Hij is wel ontzettend goed.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hoop dat je gelijk krijgt. Maar mensen die Honda met C.Ronaldo vergelijken neem ik eigenlijk niet echt serieus.
Dat is alles? Honda is langzamer dan Ronaldo. Sorry maar ik vind deze hele Honda hype een beetje stuitend.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:57 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Hij is langzamer en minder een show-bink . Hij is wel ontzettend goed.
Natuurlijk , laat het hem eerst maar bewijzen . Al vind ik de klasse er nu al vanaf druipen je weet niet hoe hij in de discipline gaat spelen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat is alles? Honda is langzamer dan Ronaldo. Sorry maar ik vind deze hele Honda hype een beetje stuitend.
Tuurlijk de man kan goed voetballen,leuke techniek goed inzicht maar hij heeft net 2 wedstrijden gespeeld in de eredivisie. En een paar jaar terug nog een paar maar die tel ik dan voor het gemak niet mee. Laat hem maar naar Heerenveen gaan kan hij zich daar weer verder ontwikkelen.
is hij nu al een fenomeen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:46 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Neh , Man Utd . Asian exposure . Park doet het daar ook goed en ze kunnen wel een vervanger voor c Ronaldo gebruiken.
Kan die makkelijk aan , deze man is een fenomeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |