vandaar zijn nickquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:42 schreef Pedroso het volgende:
Zit er niets anders op om dan maar mee te doen.
ik ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:43 schreef Nobu het volgende:
Jij hebt een camping met WiFi uitgezocht zodat je Fok niet hoeft te missen?
Nee, ik kwam er pas achter toen ik hier al stond. Had toevallig laptop bij me met WiFi zendertje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:43 schreef Nobu het volgende:
Jij hebt een camping met WiFi uitgezocht zodat je Fok niet hoeft te missen?
Inderdaad. Daarna grijp je een buttplug die je in z'n kont steekt terwijl je schreeuwt: 'THE ROOF IS ON FIRE'.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Spring al krijsend op hun tent zodat hij helemaal op het stelletje in elkaar valt.
Zullen we?quote:
Een laptop heb je niet toevallig bij je op een camping, die neem je namelijk expres meequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:45 schreef Fappie het volgende:
[..]
Nee, ik kwam er pas achter toen ik hier al stond. Had toevallig laptop bij me met WiFi zendertje.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:06 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Zullen we?. Gaan we naast TS staan. 'YA SLA ME GODVER... AAARG NEE NIET DIE TEPELKLEM'
uiteraard neptekst
meestal ontvang je een WiFi signaal, maar het zal aan mij liggenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:45 schreef Fappie het volgende:
[..]
Nee, ik kwam er pas achter toen ik hier al stond. Had toevallig laptop bij me met WiFi zendertje.
Wel het wieltje van de dissel indraaienquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:07 schreef Mikkie het volgende:
... of de poten van de caravan indraaien en de handrem eraf.
en dan vlak voor je op het hoogtepunt bent is de tijd op en als je dan een nieuw muntje erin moet doen is kun je weer van voren af aan beginnenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:13 schreef Ireyon het volgende:
TS is jaloers omdat hij het moet doen met zichzelf rukken in de douchehokjes![]()
Ik denk niet dat een camping met wifi nog met muntjes werktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:14 schreef daniman het volgende:
[..]
en dan vlak voor je op het hoogtepunt bent is de tijd op en als je dan een nieuw muntje erin moet doen is kun je weer van voren af aan beginnen
Of als het warme water halverwege op is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:14 schreef daniman het volgende:
[..]
en dan vlak voor je op het hoogtepunt bent is de tijd op en als je dan een nieuw muntje erin moet doen is kun je weer van voren af aan beginnen
werken die douches dan ook op wifi oid?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een camping met wifi nog met muntjes werkt.
Zonder laptop kan je niet rukken douchen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:26 schreef daniman het volgende:
[..]
werken die douches dan ook op wifi oid?
geen wonder dat je alleen in je tentje ligtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:45 schreef Fappie het volgende:
[..]
jij gaat 3 dagen luisteren naar geneuk uit andere tentjes>quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:38 schreef Inverted_World het volgende:
VAN DIT TOPIQUE KRIJG IK ZIN IN LOWLANDS![]()
![]()
nee 3 nachten/4 dagen seks hebben in tentjes, hequote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:09 schreef wise het volgende:
[..]
jij gaat 3 dagen luisteren naar geneuk uit andere tentjes>
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:10 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
nee 3 nachten/4 dagen seks hebben in tentjes, he![]()
WiFi is tweerichtingverkeer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:52 schreef raaavi het volgende:
[..]
meestal ontvang je een WiFi signaal, maar het zal aan mij liggen
klinkt als de mooiste vakantie die je ooit gehad hebtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:53 schreef Lamon het volgende:
Ik weet niet of ie nog bestaat, maar er was een camping in Mooi Bemelen in Limburg, waar ik ooit geweest ben en het leek wel zwakzinnigenland.
De campingbewaarder was iedere avond bezopen en ging achter kleine meisjes aan, we hadden een pannekoekenavond voor onze tent georganiseerd, en rond 04.00 uur lag de helft gewoon op het grasveld te neuken, tegen tenten aan te pissen, en de wc's leken wel alsof ze een brandblusapparaat met strond hadden leeggespoten.
...en iemand had verteld, dat ze bij mij drugs konden scoren, dus ik kreeg 18 keer per dag de vraag of ik nog wat had, terwijl ik zelf niet eens een blowtje bij me had..
De zelfkant van de samenleving.
Zo ongeveer als jij bent als je over een paar uur nog achter je scherm zit?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:03 schreef zhe-devilll het volgende:
Campings zijn zo goor en primitief
Heey talk to the hands dude!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zo ongeveer als jij bent als je over een paar uur nog achter je scherm zit?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heey talk to the hands dude!
Kijk naar je eigen kop aub
Na aanleiding van een topic over jou kan ik me niet voorstellen dat jij wel neukt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:31 schreef ThaOMG het volgende:
TS is jaloers op mensen die wel neuken
Je bent te arrogant jij, ga terug in je hok kssjtsssssssquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:17 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]![]()
Het gevoellige punt is gevonden!
Camping 'De Geile Beer'?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:53 schreef Lamon het volgende:
Ik weet niet of ie nog bestaat, maar er was een camping in Mooi Bemelen in Limburg, waar ik ooit geweest ben en het leek wel zwakzinnigenland.
De campingbewaarder was iedere avond bezopen en ging achter kleine meisjes aan, we hadden een pannekoekenavond voor onze tent georganiseerd, en rond 04.00 uur lag de helft gewoon op het grasveld te neuken, tegen tenten aan te pissen, en de wc's leken wel alsof ze een brandblusapparaat met strond hadden leeggespoten.
...en iemand had verteld, dat ze bij mij drugs konden scoren, dus ik kreeg 18 keer per dag de vraag of ik nog wat had, terwijl ik zelf niet eens een blowtje bij me had..
De zelfkant van de samenleving.
En dan zien dat het hele tentje alle kanten op beweegt (zag ik vorig jaarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef dribbel79 het volgende:
beetje neuken op de camping is hip man...in zo'n gare tent, als het veuls te warm is...en op een luchtbed uiteraard!
Goed zo, jij komt er welquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:19 schreef flipsen het volgende:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/WKkzfzhWWGs&hl=es&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/WKkzfzhWWGs&hl=es&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Nu is het me volledig duidelijk jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:19 schreef flipsen het volgende:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/WKkzfzhWWGs&hl=es&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/WKkzfzhWWGs&hl=es&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Ik ben er al... en het is hier nog vroegquote:
Je bent er nog lang nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik ben er al... en het is hier nog vroeg
En als je klaar bent en ligt na te hijgen hoor je "ja Sander, nu kan je de bal wel gaan pakken bij de buren"quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:29 schreef JediMasterLucia het volgende:
En dan zien dat het hele tentje alle kanten op beweegt (zag ik vorig jaar)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |