Saabje.quote:
Dat is mij zelfs nog nooit overkomen: afgewezen worden terwijl ik iemand niet eens uit vraag.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:18 schreef player-boy het volgende:
vorig topic werd gesloten om niet![]()
nu gaan we verder omdat ik net een gevraagde foto wilde plaatsen zodat mensen geloven dat ik niet met haar uit wilde
ik ben gezellig op msn met een meisje aan het praten.
nou verveel ik me wel veel dus vraag ik aan haar : weet je nog een leuke film die nu in de bios is?
zegt ze : nee ik kan niet ik heb al veel afgesproken.
dus ik van : huh? wat bedoel je
zei d8 dus dat ik haar mee uitvroeg wat dus totaal niet zo was.
klacht : mensen die denken dat je ze uitvraagt terwijl het niet zo is ! schijt irritant!!!
Rustig, jeweetz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Je faalt alweer! Plaats die fucking foto dan, kan het slot er meteen ook weer op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:18 schreef player-boy het volgende:
vorig topic werd gesloten om niet![]()
nu gaan we verder omdat ik net een gevraagde foto wilde plaatsen zodat mensen geloven dat ik niet met haar uit wilde
Dit topic is toch niet meer te redden, homiequote:
Haha, dat vijvertje is toch niet meer te redden, laten we er dan maar kernafval bij mikken!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:30 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Dit topic is toch niet meer te redden, homie
Oh da's voor jou prima neukvoer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:30 schreef player-boy het volgende:
http://xxjesjexx88.hyves.nl/fotos/590467088/0/mcB0/
FUCKING LEKKER WIJF!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:30 schreef player-boy het volgende:
Leuk meisje toch.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:30 schreef player-boy het volgende:
Nee, ik vind: als een topic dan toch al naar de klote is, verkloot 'm dan meteen goed en neem geen genoegen met minder!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:31 schreef Quir het volgende:
[..]
Haha, dat vijvertje is toch niet meer te redden, laten we er dan maar kernafval bij mikken!
In dat geval maak ik dat ik hier wegkom, dan mag jij hier Jan Smit neergooien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:34 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nee, ik vind: als een topic dan toch al naar de klote is, verkloot 'm dan meteen goed en neem geen genoegen met minder!
Zelfs ik heb m'n grenzen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:35 schreef Quir het volgende:
[..]
In dat geval maak ik dat ik hier wegkom, dan mag jij hier Jan Smit neergooien.
Je verwoede pogingen om dit topic te redden zijn helaas vergeefs.quote:
En met bierfoto's? of jailbaitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:48 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Je verwoede pogingen om dit topic te redden zijn helaas vergeefs.
Waarom is deze poep nog open?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat begreep je niet aan het slotje?
Omdat dit fantastische inhoud heeft en heul veel discussiewaarde!quote:
WTF maakt dat uit. Ik zou haar geven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:28 schreef Kaasstengel het volgende:
gatver dat wijf heeft rimpels
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:30 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
WTF maakt dat uit. Ik zou haar geven.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:28 schreef Kaasstengel het volgende:
gatver dat wijf heeft rimpels
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |