quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef shmoopy het volgende:
Ze wilde oud met hem worden, nou, da's allang gelukt, toch?
NU op Ned. 3! Debbie Jenner dus.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
En bedoel je Doris D., van The Pins, -sabine-?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je kent hem ? Heeft ie jou ook misbruikt ?
Ja, we wisten het toen ook al.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:17 schreef Ole het volgende:
zou het dan toch waar zijn?
Hans Breukhoven betrapt op vreemdgaan.
ook toen was het een gate
[..]
quote:Zoon verraadt Connie en Hans !
Dit bericht is geplaatst op 14-08-2009 om 09:22:00
Hans en Connie hebben dus wel terdege gelogen over hun huwelijk. Nee, alles was koek en ei.....
De roddelpers wist al langer dat het huwelijk over uit en sluiten was. Hun zoon Jordy vertelde dat nu bijna 2 jaar geleden aan weekblad Story. Hij vertelde toen al dat zijn vader en moeder gescheiden waren en dat zijn vader Hans Connie een maandelijkse toelage betaalde! Hij verraadde toen al de situatie waarin zijn ouders leefden.
Het kan dus absoluut geen verrassing zijn dat de twee ineens vertellen gescheiden te zijn. Dat Connie en Hans het nu pas bekendmaken heeft te maken met de afwikkeling van de scheiding.
Tot die tijd hebben ze weleens gesjoemeld zoals ze zelf nu erkennen. Maar wie de bladen leest wist dit allemaal al bijna 2 jaar geleden. En de rest: welterusten!
Ja hoe oud is die conny nu ....toch al een jaar of 108?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef shmoopy het volgende:
Ze wilde oud met hem worden, nou, da's allang gelukt, toch?
hier was ze vast 16 of zoquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, andersom gaat het net zo triest.... vanmorgen een kassabon ontvangen omdat een artikel uitverkocht was en het besteld moest worden.... staat er groot "Reservatie" op
quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
De van Dale kent het woord simpelweg niet, en het was een bedrijf wat onder de Free Record Shop valt, maar misschien heeft Hans Breukhoven inmiddels belastingasiel in België aangevraagd
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:53 schreef Leandra het volgende:
Duidelijk, ik ga er dan ook vanuit dat we binnenkort een Asielgate hebben in SHO.....
Vanessa Conny die het Wassenaarse niet wil verlaten, en Hans die z'n economische crisis probeert te beperken met een verhuizing naar België, het is iig overduidelijk dat hij al met een inburgeringscursus bezig is.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
.......
Is Hans al gesignaleerd met keukenrollen onder zijn arme en een busje vol gastendoekjes?
............
volgens 'de bladen 'wonen ze al jaren apartquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
Team Connie meldt!
Is Hans al gesignaleerd met keukenrollen onder zijn arm en een busje vol gastendoekjes?
En wie houdt de kerstspullen?
ging die dochter dr niet met haar ex vandoor?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Connie kan bij mij niet veel fout doen: Ze heeft eerst voor haar doodzieke zus gezorgd en toen die overleden was voor het achtergebleven kind, dus: Team vanessa
Yeps met haar ex Peter, ging haar nichtje vandoor. Connie heeft geen contact met haar nichtje de dochter van haar overleden zus Lia.. En begrijpelijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ging die dochter dr niet met haar ex vandoor?
Hé jammer. Ik mis het keukenrollengeleuter in deze gate een beetje...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:41 schreef Ole het volgende:
[..]
volgens 'de bladen 'wonen ze al jaren apart
hoe oud.........kom vertel alle dirty detailsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
Wel in het park met jongetjes achter een bosje
![]()
Geduld Greys! Ook al hebben ze het nog zo sjiek en netjes geregeld, er komt heus nog wel dirtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé jammer. Ik mis het keukenrollengeleuter in deze gate een beetje...
is het niet via hun, dan komen die kinderen dr op termijn wel meequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Geduld Greys! Ook al hebben ze het nog zo sjiek en netjes geregeld, er komt heus nog wel dirt
quote:Breukhovens nodigen tijdens diner de pers uit!
Dit bericht is geplaatst op 15-08-2009 om 10:05:00
Hans en Connie staan sinds het bekendmaken van hun scheiding weer volop in de belangstelling en daar helpen zij een handje mee....
Hans en Connie maakten dinsdag bekend dat zij defintief zijn gescheiden. Een paar jaar lang hebben zij het afwikkelen geheim kunnen houden, maar afgelopen dinsdag kwam het hoge woord eruit.
Nou ja hoge woord? Over de werkelijke aanleiding reppen zij met geen woord., Zo hebben Hans en Connie het samen afgesproken . De speculaties over de werkelijke reden zal de komende tijd dan ook flink de kop opsteken.
Gevolg van dit alles is wel dat zij weer zijn teruggekeerd in de publiciteit. En daar kun je zelf natuurlijk een handje mee helpen. Zoals gisteravond. Drie paparazzi fotografen kregen op de dag een telefoontje met de naam van het restaurant waar Hans en Connie zouden gaan dineren.
Uiteraard dacht iedere fotograaf deze informatie exclusief te hebben. Maar eenmaal aangekomen bij het restaurant rond het tijdstip dat Hans en Connie zou gaan eten, stonden er nog twee collega's die hetzelfde hadden gedacht.
Het telefoontje was afkomstig geweest van het restaurant zelf en wie zou hiertoe opdracht hebben gegeven? Juist....
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:39 schreef Leandra het volgende:
Een paar jaar hebben ze het afwikkelen geheim kunnen houden??
Ja natuurlijk, als je het in materieel opzicht goed hebt, heb je verder nooit reden tot klagen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:38 schreef fratsman het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ze een stel ondankbare kutkinderen hebben geadopteerd hoor!Men haalt je uit een straatarm land, je groeit op in weelde, en dan vind je het nog nodig om je adoptieouders een trap na te geven.
nee tuurlijk niet maar publiekelijk mensen zo afbranden is wel weer wat anders toch?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:54 schreef plieneminie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, als je het in materieel opzicht goed hebt, heb je verder nooit reden tot klagen...
quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:07 schreef Leandra het volgende:
Maar stel dat het nou verschrikkelijke kutouders waren?
Moet je dan als kind nog steeds dankbaar zijn omdat je van de straat geplukt bent en in weelde opgegroeid bent, of heb je recht op hetzelfde beetje nuance als kinderen die niet geadopteerd zijn?
Al heb je het niet goed in materieel opzicht en ben je overgoten met liefde, ALLE kinderen hebben wel wat te klagen. Geen enkele ouder is namelijk perfect. En dat zou je na je puberteit moeten beseffen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:54 schreef plieneminie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, als je het in materieel opzicht goed hebt, heb je verder nooit reden tot klagen...
Hans ziet er tijdens die lunch maar slecht uit, zo magertjesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:21 schreef Ole het volgende:
En die lunch was natuurlijk één grote komedie![]()
En ik zag ze inderdaad wel eens rijden door de stad, op de scooter en in een cabrio.
YWquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:01 schreef beequeen het volgende:
Thnx voor het scannen in alle gates Eef. You're a darling.
Napoleon leed zijn enige echte nederlaag bij Waterloo, het is min of meer een gezegde dat als iemand erg succesvol was/is en ergens door onderuitgaat dat hij zijn Waterloo tegenkomt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:14 schreef Ole het volgende:
Hoezo is de plaatsnaam 'Waterloo" opmerkelijk?
Ik ook. Heb nog een keer een akkefietje met haar gehad. Ik woonde toen in de PC en wilde m'n auto parkeren; kwam La Connie herself aangedribbeld op d'r hoge hakjes (ze zat op dat terras) of ik daar niet wilde gaan staan omdat haar Rolls daar moest staan. Er was geen Rolls te bekennen. (die was naar later bleek even een rondje aan het rijden omdat er eerder geen plaatsje was.) Ik heb vriendelijk geglimlacht, gezegd dat er vast snel nog een plaatsje vrij kwam en ben er toch gaan staan. Voelde me wel vrij ongemakkelijk met al die blikken van het terras op me gericht. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:21 schreef Ole het volgende:
En die lunch was natuurlijk één grote komedie![]()
En ik zag ze inderdaad wel eens rijden door de stad, op de scooter en in een cabrio.
En in wat voor luxe bolide kwam jij aanrijden?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ook. Heb nog een keer een akkefietje met haar gehad. Ik woonde toen in de PC en wilde m'n auto parkeren; kwam La Connie herself aangedribbeld op d'r hoge hakjes (ze zat op dat terras) of ik daar niet wilde gaan staan omdat haar Rolls daar moest staan. Er was geen Rolls te bekennen. (die was naar later bleek even een rondje aan het rijden omdat er eerder geen plaatsje was.) Ik heb vriendelijk geglimlacht, gezegd dat er vast snel nog een plaatsje vrij kwam en ben er toch gaan staan. Voelde me wel vrij ongemakkelijk met al die blikken van het terras op me gericht. Dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |