quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:35 schreef borisz het volgende:
Zijn al gescheiden dus.
Ole kom er maar in.
Briljant. Toppop hits op hun best.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:45 schreef ilona-scuderia het volgende:Upside Down
Dynamite
Cheerio
quote:scheiding vanes en hans goed geregeld, ook zakelijk: zij krijgt alle cd's en hans mag de dvd's houden. Patricia Paay helpt met sorteren!
about 8 hours ago from web
quote:
Ook team Hans. Omdat team Vanessa me al helemaal niet aanspreekt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:37 schreef -sabine- het volgende:
Ook team Hans.
Kvond dat andere aerobicding veel leuker, die met dat Engelse accent.
Naam kwijt.![]()
Conny lijkt op Tayler van Bold en zo.
Steeds meer vrouwen (verbouwde) gaan op elkaar lijken.![]()
Moeilijk moeilijk... Copycat = team Hans, Yvonne en Sanne = Team Vanessa de tietentopic... pfffffffffffquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook team Hans. Omdat team Vanessa me al helemaal niet aanspreekt.
En bedoel je Doris D., van The Pins, -sabine-?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:45 schreef ilona-scuderia het volgende:Upside Down
Dynamite
Cheerio
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:25 schreef Pedroso het volgende:
Zal Hans ook de helft van het bouwpakket willen hebben ?
Je kent hem ? Heeft ie jou ook misbruikt ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
Hans kan zich nu voltijds gaan richten op jongetjes
![]()
![]()
over con dr prostitutieverleden kunnen henk bres en andere bekende hagenezen nog wel een aantal verhalen vertellen, is publiek geheim hier in den haag..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:10 schreef Deisyy het volgende:
Was Vanessa een hoer?![]()
Connie Breukhoven en haar prostituee verleden ..
niet bepaaldquote:
schrijft paul dat echt???quote:
Connie heeft haar PC Hooftstraatquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:16 schreef Jurk het volgende:
Ik vind ze alletwee niks![]()
Hebben ze geen ezeltje?
Connie kan bij mij niet veel fout doen: Ze heeft eerst voor haar doodzieke zus gezorgd en toen die overleden was voor het achtergebleven kind, dus: Team vanessaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:16 schreef Jurk het volgende:
Ik vind ze alletwee niks![]()
Hebben ze geen ezeltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |