abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48949359
CONNIE BREUKHOVEN DAAGT ZIJONLINE VOOR RECHTER: IK BEN GEEN HOERTJE
Connie Breukhoven heeft een kort geding aangespannen tegen ZIJonline. De diva wil dat deze site een verhaal rectificeert dat wij op 24 april publiceerden onder de kop: 'CONNIE BREUKHOVEN GENOEMD ALS HOERTJE IN DOSSIER HAAGSE ZEDENPOLITIE'. Bovendien wil zij ook 10.000 euro voor de door haar geleden schade.

Breukhoven, die al twintig jaar beweert dat diegene die bewijst dat zij vroeger als prostituee heeft gewerkt een miljoen in guldens kan komen ophalen, zegt nu in de dagvaarding van het kort geding, dat vrijdag om 13.30 uur dient in Amsterdam, dat de uitlatingen "feitelijk onjuist, dan wel gebaseerd op “geruchten, niet onderbouwde aannames en insinuaties” berusten.

Wie de uitgeloofde een miljoen wil incasseren is dan ook gewaarschuwd. Ieder – vermeend - spoor van bewijs leidt direct tot een kort geding! Namens Connie eist media-advocaat Kalff dat ZIJonline een rectificatie plaatst op haar homepage, waarin expliciet afstand genomen wordt van de bewering dat zijn cliënte een voormalig prostituee zou zijn.

Breukhoven, die de afgelopen weken in het middelpunt van de belangstelling stond vanwege het vermeende overspel van haar man Hans waar zij op listige wijzer zou zijn achtergekomen, eist van ZIJonline een rectificatie en een voorschot van 10.000 euro op de door haar nog nader te bepalen schade die zij zou hebben geleden.

Naast ZIJonline heeft Breukhoven ook de site Witheet.com gedagvaard. Die site bracht het nieuws dat Connie een bewijsbaar hoerenverleden zou hebben en zegt in het bezit te zijn van politiestukken waarin de meisjesnaam van Connie wordt genoemd als één van de prostituees die door de Haagse politie indertijd met een controlebezoekje zou zijn vereerd.

Wanneer de site Witheet, die vandaag met haar jongste publicatie stellig blijft het betreffende dossier in handen te hebben, het ook vrijdag in de rechtszaal toont, kan er nog een bizarre situatie ontstaan. Witheet zal als shocklog zal zeker niet schromen, zo vermoeden wij, direct de door Connie Breukhoven uitgeloofde een miljoen gulden (454.000 euro, red) op te eisen voor het dan geleverde en onweerlegbare bewijs. zijonline. Artikel op witheet.com.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 19:35:43 #127
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_49308244
quote:
Op maandag 30 april 2007 23:27 schreef Suko het volgende:

[..]

Kan hier niet aan afleiden dat het handel in onroerend goed betreft, misschien is er wel een andere reden? Overigens zijn Connie en Hans weer terug uit Nice meldde Boulevard en volgens medepassagiers zaten de twee niet naast elkaar in het vliegtuig.
Haha Kan toch zo zijn dat ze volgens het ticket op een andere plek moesten zitten. Of gaan ze business?
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_49312809
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 00:03 schreef tong80 het volgende:
Waarom heeft die vent altijd een grijns op z'n smoel ?

Ik heb ooit een keer gelezen dat hij niet durft te lachen met zijn tanden bloot dus dat hij daarom altijd zijn mond dicht heeft Hij vindt het lelijk als zijn tanden te zien zijn..
pi_49313401
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 21:49 schreef TovenaarVanOZ het volgende:

[..]

Ik heb ooit een keer gelezen dat hij niet durft te lachen met zijn tanden bloot dus dat hij daarom altijd zijn mond dicht heeft Hij vindt het lelijk als zijn tanden te zien zijn..
Hij is fijn.... IJdeltuiterig
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:30:44 #130
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_49450081
quote:
Breukhovens winnen kort geding tegen websites.

Connie en Hans Breukhoven hebben het kort geding dat zij aanspanden tegen zijonline.nl en witheet.nl gewonnen. Een rechter in Amsterdam veroordeelde de sites tot het verwijderen van een artikel, waarin wordt gesuggereerd dat Connie werkzaam is geweest als prostituee.

Ook moeten zij een rectificatie plaatsen en een boete betalen van tienduizend euro.

De sites schreven in de artikelen dat Connie voorkomt in een dossier van de Haagse zedenpolitie. Voordat zij in 1987 met Hans trouwde, zou de blondine als dame van lichte zeden hebben gewerkt.

Overwinning

Het is de tweede keer in korte tijd dat de Breukhovens een overwinning behalen op de roddelpers. Vorige maand won het glamourechtpaar een kort geding tegen het weekblad Privé en De Telegraaf.

Deze media hadden artikelen geplaatst waarin werd gesteld dat de Clinic for Injectables van Connie grote verliezen lijdt.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_49450592
Allee, 't is nog niet gedaan he...
quote:
EX CHAUFFEUR CONNIE BREUKHOVEN BESCHULDIGT DIVA VAN KEIHARD LIEGEN!
Connie Breukhoven staat binnenkort weer voor de rechter. En ditmaal is het in het beklaagdenbankje, want de ex chauffeur van Connie, Danny, wil dat zijn voormalige bazin diep door het stof gaat. Zo wil Danny dat Connie een rectificatie laat plaatsen op haar kosten over alle beschuldigingen die zij uitte in het weekblad Weekend aan het adres van haar voormalig werknemer en ook wil Danny een forse schadevergoeding voor de leugens die Connie over hem zou hebben verteld. De diva heeft nog een week tijd om vrijwillig aan de eisen van Danny te voldoen. Doet zij dat niet dan zal Danny's advocaat Oscar Hammerstein Connie Breukhoven voor de rechter dagen om haar te dwingen te doen wat Danny wil...

'Mensen die boven me staan zullen me niet beledigen en mensen die onder me staan kunnen me nooit beledigen, ' zeí Connie Breukhoven in Weekend, het weekblad waar haar hartsvriendin Petra Boots de scepter zwaait.

Maar het heeft er alle schijn van dat het verhaal dat Connie haar vriendin Peter Boots liet publiceren over haar 'gestoorde ex-chauffeur' die gelekt zou hebben naar weekblad Privé over de Belgische minnares van echtgenoot Hans van Breukhoven, een leugenverhaal was.

De betrokken chauffeur is namelijk woedend over de aantijgingen van Connie Breukhoven en dreigt naar de rechter te stappen als Connie haar beweringen niet terugneemt...

De chauffeur heeft inmiddels het kantoor van advocaat Oscar Hammerstein in de arm genomen om zich te verweren tegen de aantijgingen van Connie Breukhoven. Tot volgde week heeft Connie de gelegenheid de zaak in den minne te schikken en in het weekblad Weekend -op haar kosten- een rectificatie te plaatsen over de door haar gedane uitlatingen over Danny. Ook wil de chauffeur een schadevergoeding.

In Weekend zei Connie o.a: "Al snel (na zijn indiensttreding, red) bleek dat Danny genoot van het opzetten van allerlei intriges, met klaarblijkelijk als doel de familie te ontwrichten. Hans heeft hem een aantal keer gewaarschuwd op te houden met stoken, maar zonder enig resultaat. Het leek wel of hij in een fantasiewereld leefde. Navraag bij zijn vorige werkgever leerde ons dat zijn vreemde gedrag daar de reden was geweest voor ontslag. Uiteindelijk zag Hans zich genoodzaakt de arbeidsovereenkomst te beëindigen en is Danny verhuisd naar een dorpje in Friesland.'

Volgens chauffeur Danny nam hij echter zelf al ontslag in 2001 omdat hij overspannen was geworden van het werken en het constante gebel van Connie naar hem om er achter te komen waar haar Hans uithing...

Ook ontkent hij dat het zijn idee is geweest om Hans te ontmaskeren als vreemdganger zoals Connie in Weekend beweerde. Connie in Weekend; "Vorig jaar mei belde Danny mij plotseling op. Hij wilde een keer op de koffie komen en bijkletsen. Nou best hoor, dacht ik. Na de koffie: zegt Connie, 'vertelde hij me over een maîtresse die Hans zou hebben in Waterloo. Ik sloeg steil achterover van verbazing! Danny dacht mij een briljante tip aan de hand te hebben gedaan, en daar achteraf grof geld mee te willen gaan verdienen.'

De chauffeur heeft echter een heel ander verhaal. Hij zegt dat hij door Connie benaderd werd die hem 25.000 euro beloofde voor zijn medewerking bij de ontmaskering van haar man. Ook zegt de man dat hij door de diva in augustus 2006 gedwongen werd mee te werken om een val op te zetten voor Hans Breukhoven om het bewijs te leveren van zijn vreemdgaan met de Belgische Beatrice.

En ook, beweert Danny, zou Connie zelfs een privé-detective hebben ingehuurd en achter Hans hebben aangestuurd toen die op zakenreis ging naar de Dominicaanse Republiek. Een reisje waarvan Connie vermoedde dat haar Hans zich zou laten vergezellen door een andere vrouw.

De chauffeur, zo schrijft advocaat Hammerstein aan Connie Breukhoven, zou voor zijn beweringen meer dan voldoende bewijs hebben. Zo bewaarde hij de meer dan 250 sms-jes die Connie aan hem stuurde over allerhande zaken en kan Danny bewijzen dat Connie hem ook na het door hem genomen ontslag nog regelmatig inhuurde. Zo reed de volgens Connie Breukhoven 'gestoorde chauffeur' haar nog op haar verzoek in december 2006 naar de Amsterdamse vestiging van De Bijenkorf waar zij haar smeerseltjes ging aanprijzen. zijonline
pi_49510833
Connie is geen hoer

Ik ben heel blij dat Connie Breukhoven het kort geding tegen de websites zijonline.nl en witheet.nl heeft gewonnen. Die hadden geschreven dat Connie, nog voordat zij haar echtgenoot Meester Appelwang Die Alles Betaalt ontmoette, als hoer in Den Haag werkte. Door Nico Dijkshoorn

Schandalig. Dat doe je niet, Connie een hoer noemen, zeker niet als ze er helemaal geen een was. Ik zeg het er dus voor de duidelijkheid nog even bij hier, Connie was geen hoer. Ik herhaal: geen hoer. Iedereen die dacht, 'nou, het zou kunnen': schaam je. Connie was ook nooit een op geld beluste C-artieste die als wandelende tepelhof in de film De Boezemvriend figureerde.

Karakterrol
Dat is ook allemaal gelogen. Het was een karakterrol en Connie had toevallig gewoon enorme tieten. Dat zag André van Duin pas toen hij de film gingen monteren. Daarom is het zo jammer dat Connie ten onrechte een hoer is genoemd, want nogmaals, dat was ze helemaal niet. Gewoon een leuke, hardwerkende, spontane vrouw. Met enorme tieten. Laat haar!

Zingen
Connie kan ook niet zingen. Ik herhaal: niet zingen. Dat daar geen misverstand over bestaat. Ik verklaar hier onder ede dat Connie niet kan zingen. Mensen die het tegenovergestelde beweren proberen Connie in een kwaad daglicht te stellen. Schofterig. Een van Connies grootste kwaliteiten is nu juist dat zij niet kan zingen.

Nu ik toch bezig ben kan ik beter maar gewoon even alles noemen wat Connie niet is. Ze moet het maar zien als een steuntje in de rug. Gaan we.

Kapucijneraapje
Connie haar gezicht lijkt niet op het ingedroogde smoelwerk van een doodziek kapucijneraapje. Ook is het niet waar, ik herhaal, niet waar, dat zij zes kilo boter in haar bovenlip heeft gespoten omdat zij het woord botox verkeerd zou hebben verstaan. Niets van waar. Connie is niet gek. En geen hoer.

Connie trekt ook niet sommige van haar kinderen voor. Dat is gelogen. Een van de geadopteerde Zuid-Amerikaanse kinderen heeft, onder druk van Familie Doodgewoon, niet net gedaan alsof hij een hetero is. Dat is niet waar. Het is ook niet waar dat hij in het geheim, zoveel mogelijk buiten het zicht van de camera´s, in een roze trui door het bos loopt met leuke jongens. Dit beweren zou laster zijn, want het is gewoon niet waar.

Oplichtersbende
Connie haar zaak, ´Clinic for Injectables´ is geen oplichtersbende die geld uit de zakken probeert te trekken van wanhopige midlife types. Niets van waar. Connie is van jongs af aan al geboeid door het wonder van de eeuwige jeugd. Niemand anders dan Connie weet beter dat geld daarbij gewoon heel handig is, maar het is pertinent niet waar dat Connie met haar lillende vleeslichaam de directeur van de Free Record shop heeft weten te strikken.

Tolstoj
Connie en Hans lazen toevallig allebei graag Tolstoj en hielden van grote Zuid-Amerikaanse families en het zou van weinig eerbied getuigen als ik hier ga beweren dat Connie gewoon het juiste stuk vlees met lippen op het goede moment was. Dat is namelijk niet waar. En ze was ook geen hoer.

Het is ook niet waar dat Hans tegen zijn zin, omdat Connie dat zo graag wilde, twee Granny Smith appels in zijn wangen heeft laten implanteren. Die zaten er gewoon opeens toen hij wakker werd en Connie heeft daar niets, ik herhaal, niets mee te maken.

Schamen
Ook geruchten dat Hans Breukhoven zich bij premières en zakelijke diners zou schamen voor zijn vrouw omdat zij het vreesaanjagende uiterlijk van een gemuteerde breedbek-hagedis heeft berusten nergens op.

Het is ook absoluut gelogen dat Connie binnenkort een gastrol speelt in Star Trek: the Next Generation als een Martiaanse vrouw met twee enorme lippen op haar voorhoofd en een kut onder haar kin.

Klasse
Connie is een vrouw die durft. Een van de laatste echte Nederlandse glamourvrouwen, zeker nu Patricia Paay steeds meer op haar huishoudster van 94 gaat lijken. Connie staat voor klasse. Connie staat voor eerlijkheid. Connie heeft nooit haar lichaam gebruikt om in welke business dan ook vooruit te komen. Connie was gewoon altijd Connie.

Connie was geen goede zangeres en Connie was, ik zeg het nog maar eens ten overvloede, geen hoer. Dat mag ook wel eens gezegd worden.

(c) NU.nl / Nico Dijkshoorn

pi_49510996
pi_59495538
Hoe zou het nu tussen hun zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')