nou zeg wens ik jou iets toe, hoop het gewoon voor jou zei ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ojee iemand een vroege dood wensen omdat ik niet voor graftak Conny ben? Hoe sneu kun je zijn zeg.
Daverteliklekkernie!quote:
Dan ga ik voor Hans!quote:
Ik hoop op een gelijkspel, beide uitgeschakeld en we horen er nooit meer wat van.quote:
maar wie gaat dan dat glamourous gat opvullen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik hoop op een gelijkspel, beide uitgeschakeld en we horen er nooit meer wat van.
Furrrrtel!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat is sowieso altijd een beetje een raar huwelijk geweest.
Ik heb nou al medelijden met degene die dat glamourous gat gaat (op)vullen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wie gaat dan dat glamourous gat opvullen?
dat betekent vast het failliett van de PC
Yeps vooral ondankbaar jong allemaalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel kut kinderen ook.
Dat is oud nieuws heurquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:24 schreef Manono het volgende:
Lijkt me toch kmp als je als zo'n periode door gaat en je niet eens steun aan je eigen kinderen hebt. Maar alles met reden heur..
Van de site van RTL Bvd:
[..]
Ik kwam er wel eens over de vloer ten tijde van zijn grote shows, en ik heb de combinatie Marc en Caroline nooit zo begrepen, qua chemie.quote:
Bron: Zijonlinequote:NA SCHEIDING: Santegoeds komt met biografie over leven Connie Breukhoven
(12-8-2009) Evert Santegoeds komt alsnog met zijn niet geautoriseerde biografie over Connie Breukhoven! Aanvankelijk was het de bedoeling dat het boek in de zomer van 2007 al zou verschijnen. De reden voor het uitstel was twee jaar geleden dat mensen uit de directe omgeving van de Breukhoven zich hadden gemeld bij Santegoeds met onthullende verhalen over de diva over haar kanker genezende middeltjes en haar huwelijk met Free Record Shop-eigenaar Hans van Breukhoven. Nu de Breukhovens gisteren bekend hebben gemaakt te zijn gescheiden is Santegoeds nu bezig aan het laatste hoofdstuk en zal de biografie in de herfst verschijnen.
Aanvankelijk zou het boek al in december 2006 verschijnen. Reden voor het uitstel waren de mensen uit Breukhovens leven die zich hadden gemeld bij Santegoeds toen bekend werd dat hij met het boek over de vroegere zangeres bezig was. "Het is veel meer werk dan ik had gedacht", zei Santegoeds.
Santegoeds zei vandaag dat Connie's vermeende prositutieverleden niet aan de orde zal komen in het boek. "Daar hoeft ze dus niet bang voor te zijn." In 2007 dreigde de glamourvrouw, die haar vermeende verleden als prostituee altijd ontkend heeft, met juridische stappen. Santegoeds vertelde toen overigens al verschillende brieven van Connie Breukhovens advocaat te hebben gekregen. "Dat maakt de uitdaging alleen maar groter."
De showbizzjournalist, die eerder een boekje over Pim Fortuyn schreef, was twee jaar geleden van plan het boek via een speciaal daarvoor in het leven geroepen website te verkopen. of dat nu ook gebeurt of dat het boek via de reguliere boekhandel te koop zal worden aangeboden is nog onduidelijk.
Ik dacht al waar is Ole..en ze is erquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:13 schreef Ole het volgende:
Hier Moet Ik Gepost Hebben.
ben ik er een dagje niet, krijg je dit![]()
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:35 schreef borisz het volgende:
Zijn al gescheiden dus.
Ole kom er maar in.
Briljant. Toppop hits op hun best.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:45 schreef ilona-scuderia het volgende:Upside Down
Dynamite
Cheerio
quote:scheiding vanes en hans goed geregeld, ook zakelijk: zij krijgt alle cd's en hans mag de dvd's houden. Patricia Paay helpt met sorteren!
about 8 hours ago from web
quote:
Ook team Hans. Omdat team Vanessa me al helemaal niet aanspreekt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:37 schreef -sabine- het volgende:
Ook team Hans.
Kvond dat andere aerobicding veel leuker, die met dat Engelse accent.
Naam kwijt.![]()
Conny lijkt op Tayler van Bold en zo.
Steeds meer vrouwen (verbouwde) gaan op elkaar lijken.![]()
Moeilijk moeilijk... Copycat = team Hans, Yvonne en Sanne = Team Vanessa de tietentopic... pfffffffffffquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook team Hans. Omdat team Vanessa me al helemaal niet aanspreekt.
En bedoel je Doris D., van The Pins, -sabine-?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:45 schreef ilona-scuderia het volgende:Upside Down
Dynamite
Cheerio
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:25 schreef Pedroso het volgende:
Zal Hans ook de helft van het bouwpakket willen hebben ?
Je kent hem ? Heeft ie jou ook misbruikt ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
Hans kan zich nu voltijds gaan richten op jongetjes
![]()
![]()
over con dr prostitutieverleden kunnen henk bres en andere bekende hagenezen nog wel een aantal verhalen vertellen, is publiek geheim hier in den haag..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:10 schreef Deisyy het volgende:
Was Vanessa een hoer?![]()
Connie Breukhoven en haar prostituee verleden ..
niet bepaaldquote:
schrijft paul dat echt???quote:
Connie heeft haar PC Hooftstraatquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:16 schreef Jurk het volgende:
Ik vind ze alletwee niks![]()
Hebben ze geen ezeltje?
Connie kan bij mij niet veel fout doen: Ze heeft eerst voor haar doodzieke zus gezorgd en toen die overleden was voor het achtergebleven kind, dus: Team vanessaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:16 schreef Jurk het volgende:
Ik vind ze alletwee niks![]()
Hebben ze geen ezeltje?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef shmoopy het volgende:
Ze wilde oud met hem worden, nou, da's allang gelukt, toch?
NU op Ned. 3! Debbie Jenner dus.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
En bedoel je Doris D., van The Pins, -sabine-?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je kent hem ? Heeft ie jou ook misbruikt ?
Ja, we wisten het toen ook al.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:17 schreef Ole het volgende:
zou het dan toch waar zijn?
Hans Breukhoven betrapt op vreemdgaan.
ook toen was het een gate
[..]
quote:Zoon verraadt Connie en Hans !
Dit bericht is geplaatst op 14-08-2009 om 09:22:00
Hans en Connie hebben dus wel terdege gelogen over hun huwelijk. Nee, alles was koek en ei.....
De roddelpers wist al langer dat het huwelijk over uit en sluiten was. Hun zoon Jordy vertelde dat nu bijna 2 jaar geleden aan weekblad Story. Hij vertelde toen al dat zijn vader en moeder gescheiden waren en dat zijn vader Hans Connie een maandelijkse toelage betaalde! Hij verraadde toen al de situatie waarin zijn ouders leefden.
Het kan dus absoluut geen verrassing zijn dat de twee ineens vertellen gescheiden te zijn. Dat Connie en Hans het nu pas bekendmaken heeft te maken met de afwikkeling van de scheiding.
Tot die tijd hebben ze weleens gesjoemeld zoals ze zelf nu erkennen. Maar wie de bladen leest wist dit allemaal al bijna 2 jaar geleden. En de rest: welterusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |