Deze termen bezig ik niet dagelijks; ze zijn slechts aangewend voor bovenstaande klacht.quote:
Ik dacht dat ze kassiéres gebruikten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:27 schreef tralalala het volgende:
Die hotdogs achter de kassa zijn lekker.
Ja, wie gaat er nou meubels kopen bij IKEA?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:27 schreef tralalala het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:27 schreef tralalala het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze kassiéres gebruikten.
Wat nou kutn00b.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:32 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
zo wat ben jij een kutuser zegkrijg malaria, kutnoob
Het hele sluitmechanisme was bagger.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:33 schreef rene90 het volgende:
En de kast was niet gewoon af te stellen zodat de deuren wel goed sluiten?
Inderdaad, dat heb ik vandaag geleerdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:34 schreef ThaOMG het volgende:
Als je naar Ikea gaat dan vraag je er gewoon om ...
Ik had ook eens een stoel gekocht daar (quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:36 schreef FoXje het volgende:
[..]
Inderdaad, dat heb ik vandaag geleerd
wat? dat je geen kuttopics meer moet openen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:36 schreef FoXje het volgende:
[..]
Inderdaad, dat heb ik vandaag geleerd
Dat jij je moeder (en vader) naait.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:40 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
wat? dat je geen kuttopics meer moet openen?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:41 schreef FoXje het volgende:
[..]
Dat jij je moeder (en vader) naait.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:41 schreef FoXje het volgende:
[..]
Dat jij je moeder (en vader) naait.
hihi, ik heb jequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:57 schreef FoXje het volgende:
[..]
Dat had je al gezegd ja. Ik zit echt te bibberen nu!!!! Doe me geen pijn!!!!![]()
TS kan niet tegen mensen die met kanker schelden ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:04 schreef FoXje het volgende:
[..]
Internethelden: kom eens even IRL langs. Kijken of jullie nog zo stoer zijn
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:05 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
TS kan niet tegen mensen die met kanker schelden ?
Ik heb ervan geleerdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:11 schreef feelsgoodman het volgende:
Ok, even ter confirmatie hoor. Je ging naar een IKEA, met de vrouw blijkbaar, om daar een kwalitatief goed product te kopen? Heh.
En daar maak je een topic over?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:26 schreef FoXje het volgende:
Ik en de vrouw dus naar de Ikea. Nieuwe kasten kopen voor 1 van de Kids (:r voor die term).
Op Internet hadden we al een kast gecheckt; dat was allemaal prima (dachten wij).
Wij naar de IKEA.
Wij naar de kast.
Wij:![]()
Slecht sluitende kast, en dat voor 350 euri!![]()
ahaha triest viguurquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:04 schreef FoXje het volgende:
[..]
Internethelden: kom eens even IRL langs. Kijken of jullie nog zo stoer zijn
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:26 schreef FoXje het volgende:
Klacht3: Heb moeite moeten doen om dit stukje een beetje begrijpbaar te maken voor de 20- generatie.
Groeten
Dus je hebt een kast die je niet had gewild niet gekocht. Wat is dan het probleem?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:58 schreef FoXje het volgende:
We hebben de kast niet gekocht btw.
OMFG! Je hebt de OP niet gelezen, je hebt de reacties niet gelezen, wat de neuk doe je hier nog?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:08 schreef Keiichi het volgende:
Je hebt de kast gewoon niet goed in elkaar gezet.
Dus TS faalt!
TS faalt dan door naar de ikea te gaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:08 schreef Yozzz het volgende:
[..]
OMFG! Je hebt de OP niet gelezen, je hebt de reacties niet gelezen, wat de neuk doe je hier nog?
In dit topic minstens twee mensen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:11 schreef Keiichi het volgende:
[..]
TS faalt dan door naar de ikea te gaan.
Wie leest er ooit een OP of reacties trouwens?
TS wat een onzin. Wij hebben hier de complete slaapkamer met Hemnes meubels en totaal geen problemen mee. Oke je moet niet aan de deuren gaan hangen, maar dat moet je ook niet met een dure kast.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:11 schreef Yozzz het volgende:
[..]
In dit topic minstens twee mensen.
O, ja, zoiets. Goedkoop, waardeloos prul ja.quote:
Ik wil meubels waarbij je wel aan de deuren kan gaan hangen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:16 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
TS wat een onzin. Wij hebben hier de complete slaapkamer met Hemnes meubels en totaal geen problemen mee. Oke je moet niet aan de deuren gaan hangen, maar dat moet je ook niet met een dure kast.
Wel logisch dat een kast die in de winkel staat op den duur slijtage gaat krijgen. Je wil niet weten hoeveel mensen er op een dag aan die kast zitten te rukken.
Wij hebben 1 klerenkast, 2 ladekasten en een bed uit de Hemnes serie. Met onze levensstijl hebben ze veel te verdurenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:41 schreef Igen het volgende:
[..]
O, ja, zoiets. Goedkoop, waardeloos prul ja.
[..]
Ik wil meubels waarbij je wel aan de deuren kan gaan hangen.
En de IKEA is dan nog steeds de ideale plek voor een meubelaanschaf. Je geeft zelf trouwens al aan waarom: gewoon in de winkel goed kijken: is het showmodel gammel of kapot, dan is het een prul, is het showmodel nog steeds stevig en heel, dan moet het wel van goede kwaliteit zijn.
Waarom doe je moeite voor de 20- generatie? Gewoon in volwassenentaal schrijven (dus kinderen ipv kidsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:26 schreef FoXje het volgende:
Ik en de vrouw dus naar de Ikea. Nieuwe kasten kopen voor 1 van de Kids (:r voor die term).
Op Internet hadden we al een kast gecheckt; dat was allemaal prima (dachten wij).
Wij naar de IKEA.
Wij naar de kast.
Wij:![]()
Slecht sluitende kast, en dat voor 350 euri!![]()
Klacht: IKEA is duur en slecht
Klacht2: Stomme looproute daar
Klacht3: Heb moeite moeten doen om dit stukje een beetje begrijpbaar te maken voor de 20- generatie.
Groeten
Terechte tegenklacht.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:03 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Waarom doe je moeite voor de 20- generatie? Gewoon in volwassenentaal schrijven (dus kinderen ipv kids) anders leren ze nooit hoe de grotemensentaal eruit ziet.
Hmhm, want 'kinderen' is een onbegrijpelijk woord voor mensen onder de 20.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:03 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Waarom doe je moeite voor de 20- generatie? Gewoon in volwassenentaal schrijven (dus kinderen ipv kids) anders leren ze nooit hoe de grotemensentaal eruit ziet.
Die noemen dat 'kids'.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:35 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Hmhm, want 'kinderen' is een onbegrijpelijk woord voor mensen onder de 20.
Ja want de meesten hebben moeite met woorden die bestaan uit meerdere lettergrepen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:35 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Hmhm, want 'kinderen' is een onbegrijpelijk woord voor mensen onder de 20.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |