Vette Hawaïblousequote:
Lelijkquote:
Johquote:
quote:
quote:
Die gast uit dat 1e filmpjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:52 schreef wakajawaka het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie Lamon is.
quote:
Snorretjequote:
Die foto in 'haar' foboboek is nog ergerquote:
Is het een man of een vrouw?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die foto in 'haar' foboboek is nog erger
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die foto in 'haar' foboboek is nog erger
ik dacht, eindelijk echt bewegend beeld van jequote:
Omdat ze van dezelfde user afkomstig zijn, wellicht?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:03 schreef Lamon het volgende:
Saai..
Wat veel interessanter is, is hoe komt het dat mijn video gekoppeld wordt aan The Scientist, met een lange sfeerschets van The eternal Sunshine of a Spotless Mind, terwijl ik die clip nog nooit bekeken had, hij staat zelfs boven Remlof in gerelateerde video's.
And that would be you? Ziek eng mannetje, met je downloaden van filmpjes op je harde schijf van FOK!users?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat ze van dezelfde user afkomstig zijn, wellicht?
Ziek eng mannetjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
And that would be you? Ziek eng mannetje, met je downloaden van filmpjes op je harde schijf van FOK!users?
Dat zal de tijd uitwijzen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Ziek eng mannetje. Beetje overtrokken proberen een bepaald punt te maken, Lamon. Maar als je iets extra hard forceert is het niet meteen de waarheid.
Ik wacht überhaupt nog op een onderbouwing waarom iemand die een filmpje opslaat een ziek, eng mannetje is. Of roep je zomaar weer wat, om straks te huilen dat iedereen je pest.quote:
Nou, ik ben Biels, en het kan mij heel veel schelen wat mensen op fok over mij denken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:55 schreef IQM het volgende:
Typisch is dat toch, hè. Je bent gewoon een normaal mens en... omdat je wat uploadt op het internet, denken mensen meteen dat je ziek en eng bent. Dat is ontzettend apart.Ik vind het echt heel erg apart.
Nee, serieus, ik vind het écht heel erg apart.
Maak je je zo ontzettend druk over wat mensen over jou posten op het forum van FOK!?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou, ik ben Biels, en het kan mij heel veel schelen wat mensen op fok over mij denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |