abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71806499
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:05 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ze moesten is weten dat Hand in Hand eerder Ajax gerelateerd was dan Feyenoord
Bedoel je niet 'Geen woorden maar daden'?
pi_71806643
Welke van de twee was het nou ook alweer?
pi_71806707
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:15 schreef Radegast het volgende:
Welke van de twee was het nou ook alweer?
'Geen woorden maar daden'.
In een strijd om de wapenuitrusting van gesneuvelde Achilles tijdens de Trojaanse oorlog moesten zowel Ajax als Odysseus een betoog houden tegenover een raad. Ajax gebruikte in zijn betoog de zin 'Geen woorden maar daden'. Vandaar dus . Moest ooit die 2 betogen uit het Grieks vertalen en dat kon ik me nog herinneren .
pi_71806735
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:10 schreef Rumille het volgende:

[..]

Bedoel je niet 'Geen woorden maar daden'?
http://emporiobianchi.blo(...)and-voor-ajax-1.html
pi_71806779
quote:
Whehe, wist ik niet . Beiden kreten zijn dus meer Ajax-gerelateerd dan Feyenoord .
pi_71808015
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:31 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Oleguer en Wielaert doen niet voor elkaar onder, dan ga ik liever voor een Nederlander.
Ben ik niet met je eens, ik vind Oleguer meer inzicht hebben dan Wielaert. En kan voor m'n gevoel beter de mensen plaatsen dan Wielaert.
AJAX AMSTERDAM!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:42:04 #68
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71809908
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:01 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
respect, though.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_71809930
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 01:42 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens, ik vind Oleguer meer inzicht hebben dan Wielaert. En kan voor m'n gevoel beter de mensen plaatsen dan Wielaert.
grappig, heb juist precies het tegenovergestelde...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_71810012
Oleguer en Wielaert moeten er gewoon allebei staan.
Met staan bedoel ik natuurlijk goed presteren.

Op ajaxinside die stift van Marco tegen Volendam
pi_71810569
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zat bij die dude in de tram, vage gast.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71811395
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zat bij die dude in de tram, vage gast.
Dat is natuurlijk niet zo raar als je zulke teksten op je shirt laat drukken
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:01:42 #73
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_71812729
Yay weer een gerucht
quote:
Ajax aast nog altijd op Dorian Dervite
Geschreven door: Martijn Ruiter - Bron: L'Equipe

Dorian Dervite, de jonge verdediger van Tottenham Hotspur, staat nog altijd in de belangstelling van Ajax. Het Franse talent, dat als zestienjarig talent door Martin Jol naar White Hart Lane werd gehaald, geeft tegenover de Franse kwaliteitskrant L'Equipe aan dat zowel Ajax als Villarreal nog altijd interesse hebben in zijn diensten.

RC Lens en Olympique Marseille haakten deze zomer al af in de race om Dervite's handtekening. "RC Lens en Olympique Marseille waren geïnteresseerd maar volgens Tottenham boden zij te weinig. Ajax en Villarreal hebben nog wel interesse", aldus Dervite tegenover de Franse sportkrant.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_71812871
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:01 schreef Egamer het volgende:
Yay weer een gerucht
[..]

Halen dit beest, kan niet duur zijn, Franse jeugdinternational, linksbenige centrale verdediger en 1,93
pi_71813075
Bron van dat bericht, want de website van L'Equipe meldt helemaal niks over Dervite en Ajax, alleen over Villarreal.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:17:04 #76
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_71813087
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:16 schreef zjroentje het volgende:
Bron van dat bericht, want de website van L'Equipe meldt helemaal niks over Dervite en Ajax, alleen over Villarreal.
Ajaxinside meldt dat.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_71813144
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:17 schreef Egamer het volgende:

[..]

Ajaxinside meldt dat.
Als bron L'Equipe opgeven terwijl wordt verwezen naar France Football.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:21:06 #78
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71813208
Ook Jukka Raitala zou nog in beeld zijn, maar die zal wel naar Hoffenheim trekken. En de naam Jan Vennegoor of Hesselink zou weer gevallen zijn, maar ik weet nog altijd niet of ik daar blij van moet worden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:25:30 #79
51286 w00h00
Digital man!
pi_71813333
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:17 schreef Egamer het volgende:

[..]

Ajaxinside meldt dat.
ohh dan is het wel betrouwbaar.
pi_71813464
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
Ook Jukka Raitala zou nog in beeld zijn, maar die zal wel naar Hoffenheim trekken. En de naam Jan Vennegoor of Hesselink zou weer gevallen zijn, maar ik weet nog altijd niet of ik daar blij van moet worden.

Nou ik weet het wel hoor!!

Vennegoor

Dan knip ik mn kaart door als dat kadaver zn ´kunsten´ komt vertonen
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71813566
Wel een kopsterke spits waar Suarez goed omheen zou kunnen spelen, denk ik.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71813831
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

grappig, heb juist precies het tegenovergestelde...
Ik geef toe dat Oleguer wel is iemand laten lopen heeft, maar dat was niet altijd zijn schuld vaak stond de rest van de verdediging ook te slapen. Als mandekker vond ik hem gewoon goed
AJAX AMSTERDAM!
pi_71813834
quote:
Après une saison en troisième division anglaise en prêt à Southend United, Dorian Dervite (21 ans) souhaite jouer régulièrement au haut niveau. Sous contrat avec Tottenham jusqu'en juin 2010, le défenseur passé par Lille pourrait quitter l'Angleterre. «J'espère être fixé en fin de semaine, voire au début de la suivante, confie le défenseur central international Espoirs dans les colonnes de L'Equipe. J'ai eu des touches avec Montpellier et Lens mais les Spurs ont refusé. Il y a aujourd'hui Villarreal, et l'Ajax d'Amsterdam, même si c'est plus flou. Je ne suis pas exigeant, je veux juste jouer.» (photo Presse-Sports)
France Football.
quote:
After a season in English third division on loan at Southend United, Dorian Dervite (21 years) wants to play regularly at the highest level. Sous contrat avec Tottenham jusqu'en juin 2010, le défenseur passé par Lille pourrait quitter l'Angleterre. «J'espère être fixé en fin de semaine, voire au début de la suivante, confie le défenseur central international Espoirs dans les colonnes de L'Equipe. Under contract with Tottenham until June 2010, passed by Lille defender could leave England. "I hope to be fixed this weekend or early the next," said Espoirs international central defender in the columns of L Team. J'ai eu des touches avec Montpellier et Lens mais les Spurs ont refusé. I had keys with Lens and Montpellier but the Spurs have denied. Il ya aujourd'hui Villarreal, et l'Ajax d'Amsterdam, même si c'est plus flou. There are now Villarreal, and Ajax Amsterdam, although it is unclear. Je ne suis pas exigeant, je veux juste jouer.» (photo Presse-Sports) I am not demanding, I just want to play. "(Photo-Press Sports)
Google translate.

Ziet er idd wel uit als een beul. .
-
pi_71813942
en hij heeft de tatoos er ook al voor!
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_71814257
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
en hij heeft de tatoos er ook al voor!

9 van de 10 loopt tegenwoordig rond als wandelend kleurboek..

Nog ff over Vennegoor, waarom dan niet gewoon Castillion, is ook groot en sterk en hoor er veel goede verhalen over.
pi_71814603
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 23:41 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Nee. Dat was in de editie van 2003-2004, die gefloten werd door Braamhaar. Van Bommel schopte VDV een paar minuten eerder hard onderuit, dit werd blijkbaar niet geconstateerd door Braamhaar. Daarna ontspoorde de wedstrijd compleet na een akkefietje bij de zijlijn waarbij psv uiteraard weer vrijuit ging. VDV kreeg wél de rode kaart. De wedstrijd eindigde uiteindelijk in 2-2. Zlatan maakte de 2-2 en wat ik mij nog kon herinneren is dat hij na zijn doelpunt het psv publiek heerlijk stond uit te dagen met zijn manier van juichen .
Bijna goed gap. Van Bommel gaf een elleboog aan Raf. Dat mocht gewoon. Vervolgens wordt Raf er voor een klein schopje op De Jong uitgestuurd. Ook kan ik me nog herinneren dat die 1-0 eigenlijk niet had mogen tellen. Volgens mij gleed Vennegoor door op Lobont (in het 5meter gebied) die daardoor de bal weer los liet.

Dat juichen van Zlatan was inderdaad fantastisch. Met zijn handen langs zijn oren richting de psv-tribune
pi_71814651
Dat was die wedstrijd volgens mij met die elleboog van Vennegoor in de bakkes van Lobont.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:18:08 #89
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_71814981
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:25 schreef w00h00 het volgende:

[..]

ohh dan is het wel betrouwbaar.
Ach je weet maar nooit he, en ik houd van onbetrouwbare geruchten.
pi_71815121
quote:
Danny Blind jaagt op de helft van de tegenstander. Valt me nu pas op.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')