Hij is wel beter ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:27 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Braamhaar is vééél beter dan Vink.
Nee. Dat was in de editie van 2003-2004, die gefloten werd door Braamhaar. Van Bommel schopte VDV een paar minuten eerder hard onderuit, dit werd blijkbaar niet geconstateerd door Braamhaar. Daarna ontspoorde de wedstrijd compleet na een akkefietje bij de zijlijn waarbij psv uiteraard weer vrijuit ging. VDV kreeg wél de rode kaart. De wedstrijd eindigde uiteindelijk in 2-2. Zlatan maakte de 2-2 en wat ik mij nog kon herinneren is dat hij na zijn doelpunt het psv publiek heerlijk stond uit te dagen met zijn manier van juichenquote:
Mag ook wel voor dat salarisquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:10 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hun moeten de halve wereld over reizen
?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:05 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ze moesten is weten dat Hand in Hand eerder Ajax gerelateerd was dan Feyenoord
Bedoel je niet 'Geen woorden maar daden'?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:05 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ze moesten is weten dat Hand in Hand eerder Ajax gerelateerd was dan Feyenoord
'Geen woorden maar daden'.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:15 schreef Radegast het volgende:
Welke van de twee was het nou ook alweer?
http://emporiobianchi.blo(...)and-voor-ajax-1.htmlquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:10 schreef Rumille het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'Geen woorden maar daden'?
Whehe, wist ik nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:19 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
http://emporiobianchi.blo(...)and-voor-ajax-1.html
Ben ik niet met je eens, ik vind Oleguer meer inzicht hebben dan Wielaert. En kan voor m'n gevoel beter de mensen plaatsen dan Wielaert.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Oleguer en Wielaert doen niet voor elkaar onder, dan ga ik liever voor een Nederlander.
quote:
grappig, heb juist precies het tegenovergestelde...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, ik vind Oleguer meer inzicht hebben dan Wielaert. En kan voor m'n gevoel beter de mensen plaatsen dan Wielaert.
Zat bij die dude in de tram, vage gast.quote:
Dat is natuurlijk niet zo raar als je zulke teksten op je shirt laat drukkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zat bij die dude in de tram, vage gast.
quote:Ajax aast nog altijd op Dorian Dervite
Geschreven door: Martijn Ruiter - Bron: L'Equipe
Dorian Dervite, de jonge verdediger van Tottenham Hotspur, staat nog altijd in de belangstelling van Ajax. Het Franse talent, dat als zestienjarig talent door Martin Jol naar White Hart Lane werd gehaald, geeft tegenover de Franse kwaliteitskrant L'Equipe aan dat zowel Ajax als Villarreal nog altijd interesse hebben in zijn diensten.
RC Lens en Olympique Marseille haakten deze zomer al af in de race om Dervite's handtekening. "RC Lens en Olympique Marseille waren geïnteresseerd maar volgens Tottenham boden zij te weinig. Ajax en Villarreal hebben nog wel interesse", aldus Dervite tegenover de Franse sportkrant.
Halen dit beest, kan niet duur zijn, Franse jeugdinternational, linksbenige centrale verdediger en 1,93quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |