Ha, dacht er vanochtend nog aan. Die is best nog veranderd he?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:37 schreef Luco het volgende:
wat een broekie
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Gelukkig is er gewoon dit weekend voetbal, anders vond ik het ook kut, niks mis met een leuk oefenpotje tegen Engeland doordeweeksquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:38 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind het telkens weer lang wachten tot de volgende wedstrijd...
En dan nog zo'n suffe oefeninterland er tussendoor. Pffff, voor mij hoeft het niet.
Mwah, normaal gesproken is het inderdaad niet echt boeiend. Maar tegen Engeland is toch wel even wat anders. Ik zie er eigenlijk wel naar uit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:38 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind het telkens weer lang wachten tot de volgende wedstrijd...
En dan nog zo'n suffe oefeninterland er tussendoor. Pffff, voor mij hoeft het niet.
quote:Training zonder internationals
11 augustus 2009
Na de 4-1-winst op RKC Waalwijk hadden de Ajacieden maandag een vrije dag. Dinsdagochtend stond er weer een trainingssessie op het programma. Door interlandverplichtingen van veel Ajacieden was er vandaag een kleine groep aanwezig. Onder toeziend oog van veel Ajax-supporters werkte het team van Martin Jol op het hoofdveld van de Toekomst een gevarieerde training af. Een groep van vijftien man stond op het veld.
Marco Bizot en Kenneth Vermeer startten de oefensessie apart samen met keeperstrainer Carlo l’Ami. Jong Ajax-keeper Sergio Padt trainde samen met Pim van Dord. Padt, die door een gebroken wijsvinger weken was uitgeschakeld, zal naar alle waarschijnlijkheid volgende week de groepstraining weer hervatten bij Jong Ajax.
Ook Evander Sno, die ziek is geweest, werkte een individuele training af. Woensdag sluit hij weer aan bij de groep.
De overige Ajacieden oefenden onder andere op voorzetten geven en schieten op doel. Als afsluiter werd er een partij gespeeld.
Donderdag melden de internationals zich weer op de Toekomst.
Visionair ben je ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:54 schreef Gabbylicious het volgende:
Ajax moet Honda halen, dat roep ik al maanden.
tvp
Hoezo, heeft Aissati iemand nodig om mee te kaarten op de reservebank?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:54 schreef Gabbylicious het volgende:
Ajax moet Honda halen, dat roep ik al maanden.
tvp
Mooi klote dat het zo kort is, woensdag een interland spelen, donderdag alweer trainen bij je clubquote:
Jij moet niet elke dag werken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:03 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Mooi klote dat het zo kort is, woensdag een interland spelen, donderdag alweer trainen bij je club
Ik krijg wel eens de indruk dat ze niet meer trainen inderdaad op dat soort vaste posities en looplijnen. Maar goed, misschien slijpt Jol dat er allemaal wel in dit seizoen en staan we in 2010 weer op het Leidseplein.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:58 schreef Chadi het volgende:
Trainen op voorzetten.. hmm geen slecht idee
Als de helft aan zou komen zou het al 10 punten schelen aan het eind van de rit. Steevast eerste paal 1 inlopen en die ballen daar neerleggen. Bosman heeft er zo tig gemaakt in zijn Ajax tijdperk.
Ik krijg dat id ook. Normaal loopt er ALTIJD 1 naar de eerste paal en de andere spits kruist naar de tweede . Dit is erg lastig te dekken vooral als de bal naar de eerste komt omdat de keeper die hoek altijd klein moet maken en er een gapend gat achter hem ligt voor degeen die bij de tweede paal inloopt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens de indruk dat ze niet meer trainen inderdaad op dat soort vaste posities en looplijnen. Maar goed, misschien slijpt Jol dat er allemaal wel in dit seizoen en staan we in 2010 weer op het Leidseplein.
(Als Cohen het nog eens aandurft na alle misdragingen van de vorige keren)
Dat is zo, en misschien gebeurt het ook wel dat sommige vrijdag aansluiten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:10 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hun moeten de halve wereld over reizen
Dat mag wel is hard gebeurenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:58 schreef Chadi het volgende:
Trainen op voorzetten.. hmm geen slecht idee
Als de helft aan zou komen zou het al 10 punten schelen aan het eind van de rit. Steevast eerste paal 1 inlopen en die ballen daar neerleggen. Bosman heeft er zo tig gemaakt in zijn Ajax tijdperk.
Cvitanich geldt toch ook als een goede kopper?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:46 schreef Wooldoor het volgende:
Bosman was een goede kopper, Ajax heeft nu geen goede kopper. Je oefent dan op 2 dingen waar Ajax op dit moment niet sterk in is en misschien ook niet de spelers voor heeft.
Maar ik ben het ermee eens dat de voorzetten zeker beter moeten vanuit corners/vrije trappen.
Ja helaas is hij wel een dwerg dus tegen de Douglasjes van de wereld is hij al kansloos.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:51 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Cvitanich geldt toch ook als een goede kopper?
Ja alleen jammer dat die zo klein isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:51 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Als hij eens de kans zou krijgen en niet na een wedstrijd op de bank worden gezet...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:51 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
En wat meer aanvoer krijgt van de zijkantenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:00 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Als hij eens de kans zou krijgen en niet na een wedstrijd op de bank worden gezet...
Oleguer en Wielaert doen niet voor elkaar onder, dan ga ik liever voor een Nederlander.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:21 schreef bloodysunday het volgende:
Kom op de hele selectie moet is leren voetballen op een paar uitzonderingen na. In mijn ogen is de eerste wissel Oleguer voor Wielaert, in die gozer heb ik op het moment meer vertrouwen dan Wielaert. En vdWiel mag wel is leren passen.
daartegenover kan ie zich wel uitstekend postiionerenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat die zo klein is
Die liet twee jaar geleden ofzo toch een PSV-Ajax compleet ontsporen? Jippiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zondag Pieter -fucking - Vink die fluit..
Dat was de 1-5 toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:22 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Die liet twee jaar geleden ofzo toch een PSV-Ajax compleet ontsporen? Jippie
Zat ik maar in de D2quote:
Braamhaar toen ook, toch, met die rode kaart voor Van der Vaart?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:22 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Die liet twee jaar geleden ofzo toch een PSV-Ajax compleet ontsporen? Jippie
Nee dat was een jaar of 4 geleden met zijn kut kop .. farfan ging toen duiken alsof hij mee deed aan de 50 meter vlinderslagquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat was de 1-5 toch?
Ik geloof dat die wedstrijd in de ArenA was. Maar dat was hij ja.
Die vent is sowieso een drama.. Die arrogante kop van hem als ie weer eens een "Vinkje" doet.
Rood voor VDV toch o.a.?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vink gaf een penalty toen aan Farfan die tegen Emanuelson aanliep, wat totaal geen penalty was. En daarna een opstootje compleet verkeerd behandelde.
De PSV-Ajax versies die ontspoorden waren in handen van Erik Braamhaar, die schwalbe van Farfan, daar trapte Vink toen inderdaad in. Het ergste was nog dat het een hele slechte schwalbe was, onmogelijk eigenlijk om daar in te trappen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat was de 1-5 toch?
Ik geloof dat die wedstrijd in de ArenA was. Maar dat was hij ja.
Die vent is sowieso een drama.. Die arrogante kop van hem als ie weer eens een "Vinkje" doet.
Allemaal 1 pot nat.quote:
Hij is altijd geblesseerd. Wat heb je daaraan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:56 schreef Lebawski het volgende:
Zeg, Boulahrouz lijkt nog steeds geen basisplek te hebben bij Stuttgart.
Die blessures zijn pas begonnen bij Sevilla, en vervolgens bij Stuttgart. Daarvoor heeft hij nooit last gehad, en met zijn lichaamsbouw zal hij daar nadat hij weer 100% fit is weinig last van hebben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij is altijd geblesseerd. Wat heb je daaraan?
Joao Carlos vind ik wel een type dat bij Ajax past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |