Qua persoon een idioot, maar voetballen kan hij wel.quote:
Ojee, ik heb 2 letters per ongeluk omgedraaid. Dat is wat anders dan verkeerd spellen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb het over het feit dat je nog niet eens de naam van een speler van 'jouw' club kan spellen droeftoeter.
Eindelijk iemand die het door heeft. Vertonghen mag van mij ook aan dat lijstje toegevoegd worden. Van der Wiel heeft voldoende potentie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind Stekelenburg echt niet zo slecht als wordt gedacht, maar misschien is het wel een keer tijd voor verandering.
Zelfde geldt voor Urby. Gewoon een goede speler, maar hij gaat Ajax niet structureel beter maken, en Ajax hem ook niet meer.
Bron: Elfquote:Dorian Dervitte schermt met de interesse van Ajax en Villarreal. De verdediger van Tottenham Hotspur kan in Engeland nauwelijks op speelminuten rekenen en zou in Amsterdam herenigd kunnen worden met Martin Jol.
"Villarreal en Ajax hebben interesse in me, maar het is allemaal nog wat onduidelijk. Ik vraag niet veel, ik wil gewoon spelen", aldus de 21-jarige Dervitte, die in 2006 in de jeugdopleiding van de Spurs terecht kwam, op het moment dat Jol er trainer was. De verdediger doorliep verschillende jeugdteams, maar wacht nog op zijn kans in de Premier League.
"Ik hoop begin volgende week meer duidelijkheid over mijn toekomst te hebben. Lens en Montpellier waren eerder al geïnteresseerd in me, maar Spurs heeft hun aanbiedingen afgewezen." aldus de Frans jeugdinternational in L'Equipe.
juni 2013quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:23 schreef behangplakker het volgende:
Hoelang loopt hety contract van Gregory nog door dan?
Laat hij dat dan doen door in de eerste minuut Ajax een penalty te geven en de keeper uit het veld te sturenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:25 schreef TiMPiN het volgende:
Heb trouwens het gevoel dat Vink der weer een show van gaat maken. Wil altijd een baasje spelen met zijn arrogante kop en gedrag. In elk interview noemt ie dat dan weer zelfverzekerdheid etc
Mwah, het is dat hij een talent is........ hij kan nog heeeeeel veel verbeteren. Zo sterk vind ik hem niet in het veldquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:20 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Qua persoon een idioot, maar voetballen kan hij wel.
Bliksem is niet de enige, dit is ook mijn hele punt mbt de genoemde spelers. Zij maken Ajax niet beter en dus is het handiger om afscheid te nemen ipv nog een paar jaar doormodderen zonder wat te winnen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het door heeft. Vertonghen mag van mij ook aan dat lijstje toegevoegd worden. Van der Wiel heeft voldoende potentie.
3 mln niet nee, 5/6 mln zou realistischer zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:19 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon heel veel potentie, die gaat niet weg voor 3mln hoor
Vandaar dat het hier ook consequent 'per ongeluk' gebeurd. Als je een een beetje Ajacied bent weet je toch hoe de spelers heten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:20 schreef navigator het volgende:
[..]
Ojee, ik heb 2 letters per ongeluk omgedraaid. Dat is wat anders dan verkeerd spellen.![]()
En droeftoeters zijn het in al die inteeltdorpen op de Veluwe waar het zomaar kan dat je oudere zus ook je malle moer is
Hij is ook nog een stukje jonger dan. Plus, contract tot 2013 en international.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:39 schreef bloodysunday het volgende:
vdWiel 10 miljoen, we moeten wel realistisch blijven he. Hij kan lange na niet tippen aan Heitinga of Vermaelen.
Haha ja dat is waarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij is ook nog een stukje jonger dan. Plus, contract tot 2013 en international.
Ik zeg niet dat Van der Wiel het waard is, maar in de voetballerij werkt het nu eenmaal zo.
Vertonghen zit nog lang niet op zijn topquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:32 schreef navigator het volgende:
[..]
Bliksem is niet de enige, dit is ook mijn hele punt mbt de genoemde spelers. Zij maken Ajax niet beter en dus is het handiger om afscheid te nemen ipv nog een paar jaar doormodderen zonder wat te winnen.
Ik weet hoe hij heet, ik schreef het alleen even verkeerd, dat is wat anders.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Vandaar dat het hier ook consequent 'per ongeluk' gebeurd. Als je een een beetje Ajacied bent weet je toch hoe de spelers heten.
Urby faalt al 5 jaar, dus dat vind ik wel terecht.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ongeloofelijk trouwens hoe makkelijk spelers hier worden afgeschreven. Ja Stekelenburg moet maar weg. Urby ook trouwens. En doe Vertonghen ook maar in de uitverkoop.Alsof ze Buffon,Ronaldo en Kaka op de bank houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |