abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71846510
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:18 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Het is vd Wiel he ..
Qua persoon een idioot, maar voetballen kan hij wel.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71846524
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:52 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik heb het over het feit dat je nog niet eens de naam van een speler van 'jouw' club kan spellen droeftoeter.
Ojee, ik heb 2 letters per ongeluk omgedraaid. Dat is wat anders dan verkeerd spellen.

En droeftoeters zijn het in al die inteeltdorpen op de Veluwe waar het zomaar kan dat je oudere zus ook je malle moer is
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71846532
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind Stekelenburg echt niet zo slecht als wordt gedacht, maar misschien is het wel een keer tijd voor verandering.

Zelfde geldt voor Urby. Gewoon een goede speler, maar hij gaat Ajax niet structureel beter maken, en Ajax hem ook niet meer.
Eindelijk iemand die het door heeft. Vertonghen mag van mij ook aan dat lijstje toegevoegd worden. Van der Wiel heeft voldoende potentie.
pi_71846539
En droeftoeters zijn het in al die inteeltdorpen op de Veluwe waar het zomaar kan dat je oudere zus ook je malle moer is

pi_71846585
quote:
Dorian Dervitte schermt met de interesse van Ajax en Villarreal. De verdediger van Tottenham Hotspur kan in Engeland nauwelijks op speelminuten rekenen en zou in Amsterdam herenigd kunnen worden met Martin Jol.

"Villarreal en Ajax hebben interesse in me, maar het is allemaal nog wat onduidelijk. Ik vraag niet veel, ik wil gewoon spelen", aldus de 21-jarige Dervitte, die in 2006 in de jeugdopleiding van de Spurs terecht kwam, op het moment dat Jol er trainer was. De verdediger doorliep verschillende jeugdteams, maar wacht nog op zijn kans in de Premier League.

"Ik hoop begin volgende week meer duidelijkheid over mijn toekomst te hebben. Lens en Montpellier waren eerder al geïnteresseerd in me, maar Spurs heeft hun aanbiedingen afgewezen." aldus de Frans jeugdinternational in L'Equipe.
Bron: Elf
pi_71846601
Hoelang loopt hety contract van Gregory nog door dan?
We are living in a material world, and I am a material girl
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:25:18 #257
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71846651
laat ze vd Wiel nog maar lekker even houden. Wordt echt een goede back en die zijn schaars genoeg tegenwoordig.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_71846669
Heb trouwens het gevoel dat Vink der weer een show van gaat maken. Wil altijd een baasje spelen met zijn arrogante kop en gedrag. In elk interview noemt ie dat dan weer zelfverzekerdheid etc
pi_71846804
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:23 schreef behangplakker het volgende:
Hoelang loopt hety contract van Gregory nog door dan?
juni 2013
pi_71846811
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:25 schreef TiMPiN het volgende:
Heb trouwens het gevoel dat Vink der weer een show van gaat maken. Wil altijd een baasje spelen met zijn arrogante kop en gedrag. In elk interview noemt ie dat dan weer zelfverzekerdheid etc
Laat hij dat dan doen door in de eerste minuut Ajax een penalty te geven en de keeper uit het veld te sturen
pi_71846865
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:20 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Qua persoon een idioot, maar voetballen kan hij wel.
Mwah, het is dat hij een talent is........ hij kan nog heeeeeel veel verbeteren. Zo sterk vind ik hem niet in het veld
AJAX AMSTERDAM!
pi_71846873
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:20 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het door heeft. Vertonghen mag van mij ook aan dat lijstje toegevoegd worden. Van der Wiel heeft voldoende potentie.
Bliksem is niet de enige, dit is ook mijn hele punt mbt de genoemde spelers. Zij maken Ajax niet beter en dus is het handiger om afscheid te nemen ipv nog een paar jaar doormodderen zonder wat te winnen.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71846904
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:19 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon heel veel potentie, die gaat niet weg voor 3mln hoor
3 mln niet nee, 5/6 mln zou realistischer zijn
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:37:50 #264
131603 Afwazig
Serious business
pi_71847027
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:20 schreef navigator het volgende:

[..]

Ojee, ik heb 2 letters per ongeluk omgedraaid. Dat is wat anders dan verkeerd spellen.

Vandaar dat het hier ook consequent 'per ongeluk' gebeurd. Als je een een beetje Ajacied bent weet je toch hoe de spelers heten.
pi_71847035
Contract tot 2013, Spaanse club die interesse toont, international, kan waarschijnlijk nog beter dan dat hij nu doet. Dan denk ik toch al snel aan minstens 10 miljoen euro.

Maargoed, Ajax moet Van der Wiel lekker helemaal niet verkopen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71847045
Contract tot 2013 he dus dan moet je toch aan minimaal 10miljoen denken. Kijk na Vermealen en nu gaat het om de rechtsback

Wat moet je trouwens met 3 miljoen? Dan kun je geen vervanger halen en zit je met Silva. Nee laat van de Wiel nog lekker blijven
pi_71847064
vdWiel 10 miljoen, we moeten wel realistisch blijven he. Hij kan lange na niet tippen aan Heitinga of Vermaelen.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71847097
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:39 schreef bloodysunday het volgende:
vdWiel 10 miljoen, we moeten wel realistisch blijven he. Hij kan lange na niet tippen aan Heitinga of Vermaelen.
Hij is ook nog een stukje jonger dan. Plus, contract tot 2013 en international.

Ik zeg niet dat Van der Wiel het waard is, maar in de voetballerij werkt het nu eenmaal zo.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71847116
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:40 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Hij is ook nog een stukje jonger dan. Plus, contract tot 2013 en international.

Ik zeg niet dat Van der Wiel het waard is, maar in de voetballerij werkt het nu eenmaal zo.
Haha ja dat is waar
AJAX AMSTERDAM!
pi_71847294
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:32 schreef navigator het volgende:

[..]

Bliksem is niet de enige, dit is ook mijn hele punt mbt de genoemde spelers. Zij maken Ajax niet beter en dus is het handiger om afscheid te nemen ipv nog een paar jaar doormodderen zonder wat te winnen.
Vertonghen zit nog lang niet op zijn top
pi_71847314
Kunnen we Real Madrid geen goede aanbieding doen? Kan Ajax erna ook weer 40 mln investeren
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:48:29 #272
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_71847361
Van de Wiel gewoon niet verkopen. Goede back die elk jaar beter wordt.
#FreeHat
pi_71847378
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:37 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Vandaar dat het hier ook consequent 'per ongeluk' gebeurd. Als je een een beetje Ajacied bent weet je toch hoe de spelers heten.
Ik weet hoe hij heet, ik schreef het alleen even verkeerd, dat is wat anders.
Voor de rest vind ik je wel een aandoenlijk knulletje, helemaal vanuit je hutje op de hei fanatiek voor Ajax zijn
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:50:21 #274
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_71847417
Ongeloofelijk trouwens hoe makkelijk spelers hier worden afgeschreven. Ja Stekelenburg moet maar weg. Urby ook trouwens. En doe Vertonghen ook maar in de uitverkoop. Alsof ze Buffon,Ronaldo en Kaka op de bank houden.
#FreeHat
pi_71847440
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ongeloofelijk trouwens hoe makkelijk spelers hier worden afgeschreven. Ja Stekelenburg moet maar weg. Urby ook trouwens. En doe Vertonghen ook maar in de uitverkoop. Alsof ze Buffon,Ronaldo en Kaka op de bank houden.
Urby faalt al 5 jaar, dus dat vind ik wel terecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')