goeiemiddag met z'n allen.
Ik heb een vraagje over de arbo,ik weet niet of ik in het juiste forum zit daarvoor maar zal dat vanzelf wel merken.
Het volgende..ik zit vanaf vorige week dinsdag thuis met een paar gekneusde ribben door een (eigen lompigheid) bedrijfsongevalletje.
Ik probeerde vallende aparatuur op te vangen die ik beter had kunnen laten vallen.
Schoot door de enkel heen en klapte tegen de schuifdeur van de bestelbus.
Afijn,shit happens,wijze les geleerd,rotzooi laten vallen dus.
Komt vandaag een arbo-iemand (controleur) en wil vanalles weten,medicatie enz enz..
En wil ook de plek zien waar de schuifdeur contact gemaakt heeft met de ribben.
Alles laten zien en wat zegt meneer...ik vind het ongeloofwaardig omdat ik geen hematoom? kan zien..ik neem aan dat hij een blauwe plek of bloeduitstorting bedoeld.IK wil (met de nadruk op IK) dat je morgen weer gaat beginnen.
Daarbij komt het dat het tegen 14.30 was,ik verveel(de) me ongeloofelijk en wilde even gaan slapen,lukt me normaal niet door de dag en had een biertje genomen..lijkt mij geen probleem aangezien ik alleen paracetamol slik als pijnstiller en die al 2 dagen niet ingenomen had.
Zegt meneer doodleuk..heb je een alcohol probleem?
Ik zeg,nee en leg em uit dat ik wat wilde gaan slapen en dat een koude Heineken daar wel eens bij kon helpen.
Wat schrijft die mongool op?...Drinkt 's middags alcohol (bier)
Mag een arbo medewerker mij verplichten om het werk te hervatten en wat is dat gedoe met dat biertje?
wtf?
ik vind m'n werk leuk,heb nergens problemen mee maar dit is wel erg vreemd..
graag wat advies..(ik begin morgen evengoed wel maar heb iig doorgegeven aan de zaak hoe deze controle ging en dat ik het zelf nog niet verantwoord acht)