quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:14 schreef DeHovenier het volgende:
Die Marijn Ter Laak is met 7 mensen getrouwd, met 5 mensen getrouwd geweest (nu gescheiden) en hij heeft 27 kinderen
quote:Shelby Poobalan tried to steal from me. Won't do that again... Ha!
Ik merk dat het de laatste tijd erg moeilijk is om geld uit je bedrijf te halen.quote:Op maandag 2 november 2009 15:31 schreef Eierbal het volgende:
Weet iemand nog manieren om wat sneller aan geld te komen?Heb het geprobeerd met een bedrijfje, maar dat schoot ook niet echt op. Met de winkels etc. die je voor 40.000 kunt kopen of voor een prikkie tweedehands kunt kopen, maak ik vrijwel geen of weinig winst.
Werk nu als CEO bij een ziekenhuis, maar dat is ook maar 4000 per week... Optreden levert op dit moment hooguit 5000 per optreden op ofzo. Waar halen al die spelers met enorm veel miljoen op de rekening hun geld allemaal vandaan?Wil namelijk een bedrijf beginnen dat wél winstgevend is
Dat idee had ik ook al inderdaad. Zonde..quote:Op maandag 2 november 2009 15:42 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik merk dat het de laatste tijd erg moeilijk is om geld uit je bedrijf te halen.
Meeste mensen halen het dus ook gewoon uit de artiest
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:14 schreef DeHovenier het volgende:
Die Marijn Ter Laak is met 7 mensen getrouwd, met 5 mensen getrouwd geweest (nu gescheiden) en hij heeft 27 kinderen
Mijn vrouw is met 12 mensen getrouwd, met 2 mensen getrouwd geweest (onder meer met die Marijn), met 1 verloofd en 1 huwelijk is ontbonden
Ik was btw de 2e die met d'r ging trouwen
Een pauzetje moet kunnenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:54 schreef BlackRebel het volgende:
Mijn band heeft deze week de laagste positie ooit behaald (is dat ook een mijlpaal?)
We zijn #283
wat een rust..
Wij ook!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:36 schreef BlackRebel het volgende:
Het duurt allemaal wel veel te lang.. bahbah, wat jeukt het om weer spontaan te gaan touren.
Maargoed, vanaf januari gaan we weer knallen als nooit tevoren.
Ik heb daar nu al zin inquote:Op woensdag 2 december 2009 19:36 schreef BlackRebel het volgende:
Het duurt allemaal wel veel te lang.. bahbah, wat jeukt het om weer spontaan te gaan touren.
Maargoed, vanaf januari gaan we weer knallen als nooit tevoren.
Binnenkort is je dochter je voorbij in de chartsquote:Op woensdag 2 december 2009 11:54 schreef BlackRebel het volgende:
Mijn band heeft deze week de laagste positie ooit behaald (is dat ook een mijlpaal?)
We zijn #283
wat een rust..
Door wie wordt je dochter gespeeld?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:35 schreef BlackRebel het volgende:
Dat scheelt inderdaad nog maar 39 plaatsen, dus dat zal wel snel gebeuren..
Ze haalde sowieso al eerder 5* in een show dan Steph.
ik dus nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef Troel het volgende:
Fame opbouwen lukt niet in je eentje? Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk
Dat doe je best goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:01 schreef Sautor het volgende:
Wij gaan met Showroom straks een Around the World in 33 days tour doen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:48 schreef Slickk het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel weer zin om met Popomundo te beginnen. Was wel aardig bezig met een leuke band maar door wat omstandigheden was ik gestopt en geen zin meer om er tijd in te steken.
Zijn er in het afgelopen jaar nog drastische veranderingen geweest?
quote:Released my first single
We released the long expected record "Extremely Flammable".
Waar zit je? Anders drop ik wel even wat boeken/instrumenten in je huisquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:53 schreef blckbb het volgende:
Ik ben sinds eergister begonnen
Nog steeds solo maar mijn 1e concertprijs is te hoog (ik heb geeneens een instrument maar goed) en daardoor nog niks verkocht.
Pas net Mamma's opdrachten afgerond (wel 5 geskipt)
New Yorkquote:Op zondag 27 december 2009 14:22 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Waar zit je? Anders drop ik wel even wat boeken/instrumenten in je huis
Pff, het duurt nog wel een tijdje voordat ik daar weer kom. Ik ga wel even tussen twee optredens naar je toequote:Op zondag 27 december 2009 15:39 schreef blckbb het volgende:
[..]
New York
Naam is Paul Jackson (vond ik wel een mooie, Paul McCartney <-> Michael Jackson)
Ik kom RL oudjaarsnacht naar je toe gevlogen, ik neem dit mee:quote:Op zondag 27 december 2009 18:17 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Pff, het duurt nog wel een tijdje voordat ik daar weer kom. Ik ga wel even tussen twee optredens naar je toe
Ben je VIP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meteen alles gaan lezen dus, anders gooi je twee boeken weg..
quote:Op zondag 27 december 2009 18:31 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik kom RL oudjaarsnacht naar je toe gevlogen, ik neem dit mee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meteen alles gaan lezen dus, anders gooi je twee boeken weg..
We spreken gauw een locatie af.graag verwijderen
en ik ben geen VIPquote:Op zondag 27 december 2009 18:17 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Pff, het duurt nog wel een tijdje voordat ik daar weer kom. Ik ga wel even tussen twee optredens naar je toe
Ben je VIP?
Ik kreeg jouw PMetje al jaquote:Op zondag 27 december 2009 18:48 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Gooi er maar een ingame PM op af
Michael Janmaat is de naam
Skippen is jammer. Dat kost je uiteindelijk sterrenquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:53 schreef blckbb het volgende:
Ik ben sinds eergister begonnen
Nog steeds solo maar mijn 1e concertprijs is te hoog (ik heb geeneens een instrument maar goed) en daardoor nog niks verkocht.
Pas net Mamma's opdrachten afgerond (wel 5 geskipt)
Achja is het nu helaas al te laat voorquote:Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Skippen is jammer. Dat kost je uiteindelijk sterren
Ik ben in NYC. Als je even de sleutel van je huis geeft, drop ik het spul bij je afquote:Op maandag 28 december 2009 13:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
Achja is het nu helaas al te laat voor
Had het gezien jaquote:Op donderdag 31 december 2009 11:15 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik ben in NYC. Als je even de sleutel van je huis geeft, drop ik het spul bij je af
Gefixt! Denk aan de volgorde hé?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:59 schreef blckbb het volgende:
[..]
Had het gezien ja
En de sleutel ligt bij je!
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:09 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Gefixt! Denk aan de volgorde hé?
You're welcome!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:12 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ga inderdaad eerst skillen op zang voor beginners (staat al bij prioriteiten)
thanks!
Beter worden in het schrijven van nummers en soms heb je het geluk dan een horoscoop je een seed geeftquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:26 schreef blckbb het volgende:
Net m'n eerste optreden gehad, hij was vreselijk
Alle zelf geschreven nummers kregen 0 sterren, wat kan ik daar aan doen?
Ik ben een zanger/gitarist, maar zit net bij een andere MRbandquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:38 schreef kweek89 het volgende:
Showroom zoekt per 1 maart een zanger/gitarist voor een top 50 MR band...
dus mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn
Hehe, lekker aardig dat je nu al begint met zoeken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:38 schreef kweek89 het volgende:
Showroom zoekt per 1 maart een zanger/gitarist voor een top 50 MR band...
dus mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn
willen wij het festival halen dan moeten we voor 1 maart weer een nieuwe hebben zonder ons hele repetoire om te moeten gooinequote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hehe, lekker aardig dat je nu al begint met zoeken.
Ik zoek nog een high skilled Electronica speler zonder mening
Vooral dat zonder mening doet het hemquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hehe, lekker aardig dat je nu al begint met zoeken.
Ik zoek nog een high skilled Electronica speler zonder mening
Want ik heb al een paar monsterhits geschrevenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:41 schreef kweek89 het volgende:
[..]
willen wij het festival halen dan moeten we voor 1 maart weer een nieuwe hebben zonder ons hele repetoire om te moeten gooine
Ja, ik ga op dikke feesten knallenquote:
Ja, mensen die gewoon doen wat ik zeg, gaat waarschijnlijk niet werkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Vooral dat zonder mening doet het hem
Na The Cowards nu Showroomquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:42 schreef DeHovenier het volgende:
Leonos is uit Showroom? Geschiedenis moet herschreven worden
Zit er nog in hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:42 schreef DeHovenier het volgende:
Leonos is uit Showroom? Geschiedenis moet herschreven worden
Wij in ieder geval niet, ondanks dat we vorige keer derde werden. Met de random timeslots vond ik het risico te groot dat we gedwongen zouden worden om te cancellen, aangezien we die dag al een ander optreden geboekt hebben, in LA.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:48 schreef drummerdude het volgende:
Wie spelen er weer op de Big Bang?
Showroom zit helaas ook in het Oostblok, dus geen tijd om ff heen en weer te vliegen. Mijn zoontje speelt wel op Big Bang, maar dat is voor spek en bonen en vooral voor de famequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:16 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Wij in ieder geval niet, ondanks dat we vorige keer derde werden. Met de random timeslots vond ik het risico te groot dat we gedwongen zouden worden om te cancellen, aangezien we die dag al een ander optreden geboekt hebben, in LA.
same here... zeker nu het tijdstip van de show een grote randomboel is, durfde ik die gok ook niet te wagen.. Voor volgend jaar hebben we in ieder geval een gat in ons schedule vrij gehouden. Dat wordt dan vast onze big bang ontmaagding.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:16 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Wij in ieder geval niet, ondanks dat we vorige keer derde werden. Met de random timeslots vond ik het risico te groot dat we gedwongen zouden worden om te cancellen, aangezien we die dag al een ander optreden geboekt hebben, in LA.
Welke tribe zit je?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:20 schreef Troel het volgende:
Ik lees alleen nog het tribeforumpje. Baalde een beetje van hoe het er op het Amsterdamforum aan toeging en heb me daar dus lekker afgemeld.
Je kan het in 2 klikken terughebben hé?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:27 schreef Sautor het volgende:
It's Pop lees ik eigenlijk als ik me echt verveelPlus dat als ik inlog dat scherm wegklik om altijd eerst ff te kijken hoe het er voorstaat.
Amsterdam forumquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:20 schreef Troel het volgende:
Ik lees alleen nog het tribeforumpje. Baalde een beetje van hoe het er op het Amsterdamforum aan toeging en heb me daar dus lekker afgemeld.
Pfew, het MoC forum nuquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:19 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Amsterdam forum
altijd gezelliig daar![]()
Volgens mij heeft dat geen enkel invloed, ik heb iig niks gemerkt na mijn 2 changes. (Mijn fame is ook nog niet zo hoog, daar kan het ook aan liggen)quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:48 schreef Sautor het volgende:
Weet iemand btw wat de effecten van name change zijn? Ik dacht dat je fame redelijk drastisch zakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |