abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73632119
Je kan ook met meerde mensen trouwen, zoals mijn vrouw doet
Children of the night. What music they make.
pi_73632459
Die Marijn Ter Laak is met 7 mensen getrouwd, met 5 mensen getrouwd geweest (nu gescheiden) en hij heeft 27 kinderen

Mijn vrouw is met 12 mensen getrouwd, met 2 mensen getrouwd geweest (onder meer met die Marijn), met 1 verloofd en 1 huwelijk is ontbonden
Ik was btw de 2e die met d'r ging trouwen
pi_73632510
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:14 schreef DeHovenier het volgende:
Die Marijn Ter Laak is met 7 mensen getrouwd, met 5 mensen getrouwd geweest (nu gescheiden) en hij heeft 27 kinderen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_73850759
quote:
Shelby Poobalan tried to steal from me. Won't do that again... Ha!
Wat heb ik dan gedaan
pi_73850859
Dan probeert iemand van je te stelen, maar dat lukt niet. Heb ik ook wel eens gehad, dan is het weer jammer dat je geen mensen kan slaan
pi_73860267
Dat kan wel

En helemaal als je Martial Arts leert
pi_74084885
Zomg!
quote:
Celebrated my birthday.
pi_74277899
Morgen beginnen we met de EuropaTour
pi_74317617
Weet iemand nog manieren om wat sneller aan geld te komen? Heb het geprobeerd met een bedrijfje, maar dat schoot ook niet echt op. Met de winkels etc. die je voor 40.000 kunt kopen of voor een prikkie tweedehands kunt kopen, maak ik vrijwel geen of weinig winst.

Werk nu als CEO bij een ziekenhuis, maar dat is ook maar 4000 per week... Optreden levert op dit moment hooguit 5000 per optreden op ofzo. Waar halen al die spelers met enorm veel miljoen op de rekening hun geld allemaal vandaan? Wil namelijk een bedrijf beginnen dat wél winstgevend is
pi_74318007
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:31 schreef Eierbal het volgende:
Weet iemand nog manieren om wat sneller aan geld te komen? Heb het geprobeerd met een bedrijfje, maar dat schoot ook niet echt op. Met de winkels etc. die je voor 40.000 kunt kopen of voor een prikkie tweedehands kunt kopen, maak ik vrijwel geen of weinig winst.

Werk nu als CEO bij een ziekenhuis, maar dat is ook maar 4000 per week... Optreden levert op dit moment hooguit 5000 per optreden op ofzo. Waar halen al die spelers met enorm veel miljoen op de rekening hun geld allemaal vandaan? Wil namelijk een bedrijf beginnen dat wél winstgevend is
Ik merk dat het de laatste tijd erg moeilijk is om geld uit je bedrijf te halen.
Meeste mensen halen het dus ook gewoon uit de artiest
pi_74318761
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:42 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ik merk dat het de laatste tijd erg moeilijk is om geld uit je bedrijf te halen.
Meeste mensen halen het dus ook gewoon uit de artiest
Dat idee had ik ook al inderdaad. Zonde..
Ben nu half een beetje bezig om bedrijven goedkoop te kopen via de veiling, om ze vervolgens na wat kleine verbeteringen voor 5 keer zoveel weer te koop te zetten. Maar dat gaat ook niet al te snel aangezien er niet al te vaak goedkope bedrijven te koop staan

Bij mijn band heb ik de afgelopen maanden niet veel vordering gezien. We blijven haken op 'Verschrikkelijk' (op dit moment is het geloof ik wel 'Vreselijk', whoei ) , dus de verkoop van albums/cd's of ticketverkoop is niet bepaald enorm . Snap wel dat het een tijd duurt voordat de bekendheid een beetje omhoog gaat, maar dit schiet niet op.. Zijn er nog manieren om deze bekendheid een beetje sneller omhoog te laten klimmen? Misschien via videoclips of de radio, want hoe deze dingen werken is mij nog niet helemaal duidelijk De liedjes die we schrijven zijn perfect of hoger en we oefenen elk liedje in de lijst 100%. Ook worden alle niet populaire liedjes eruit gezet. PR medewerker hebben we (perfect humeur). Programma bestaat uit 11 liedjes en 10 andere gebeurtenissen..
pi_74321957
Het meeste geld is te halen als je serieus met je artiest aan de gang gaat. In het begin is dat even keihard doorbuffelen, maar als je genoeg shows speelt en genoeg fame opbouwt komt dat geld vanzelf

Je krijgt het in popmundo niet voor niets
Spread your love like a fever!
  maandag 30 november 2009 @ 09:52:47 #113
35189 Troel
scherp en bot
pi_75135352
Zow. Was het topic een beetje kwijt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 30 november 2009 @ 09:54:26 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_75135384
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:14 schreef DeHovenier het volgende:

Mijn vrouw is met 12 mensen getrouwd, met 2 mensen getrouwd geweest (onder meer met die Marijn), met 1 verloofd en 1 huwelijk is ontbonden
Ik was btw de 2e die met d'r ging trouwen

Marijn

Hij vond het helemaal niet leuk dat ik wilde scheiden Maar ik was gewoon niet zo goed in een polygaam huwelijk

Overigens, voor het volgende topic: Quality of Service is niet meer, ik ben weer lekker solo, bandnaam: Juul
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75195018
Ik heb zojuist een MR band gejoined; temporary enthusiasm. Gewoon om te kijken hoe dat gaat. We zitten nu midden in een tour.
En ik ben gescheiden van Jasmine Houlcroft, die opeens geen polygamist meer is

Maar ik ga ook weer trouwen, en wel met Clementine Amor.
pi_75207182
Mijn band heeft deze week de laagste positie ooit behaald (is dat ook een mijlpaal?)
We zijn #283

wat een rust..
pi_75220853
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:54 schreef BlackRebel het volgende:
Mijn band heeft deze week de laagste positie ooit behaald (is dat ook een mijlpaal?)
We zijn #283

wat een rust..
Een pauzetje moet kunnen
pi_75222855
Het duurt allemaal wel veel te lang.. bahbah, wat jeukt het om weer spontaan te gaan touren.
Maargoed, vanaf januari gaan we weer knallen als nooit tevoren.
pi_75224281
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:36 schreef BlackRebel het volgende:
Het duurt allemaal wel veel te lang.. bahbah, wat jeukt het om weer spontaan te gaan touren.
Wij ook!
  woensdag 2 december 2009 @ 20:36:02 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_75225205
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:36 schreef BlackRebel het volgende:
Ik heb daar nu al zin in
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 3 december 2009 @ 15:38:40 #121
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_75249235
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:54 schreef BlackRebel het volgende:
We zijn #283

wat een rust..
Binnenkort is je dochter je voorbij in de charts (in een ander genre dan )
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
pi_75251314
Dat scheelt inderdaad nog maar 39 plaatsen, dus dat zal wel snel gebeuren..
Ze haalde sowieso al eerder 5* in een show dan Steph.
pi_75251496
Popo begint me weer is te vervelen
pi_75252021
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:35 schreef BlackRebel het volgende:
Dat scheelt inderdaad nog maar 39 plaatsen, dus dat zal wel snel gebeuren..
Ze haalde sowieso al eerder 5* in een show dan Steph.
Door wie wordt je dochter gespeeld?
pi_75252906
Door mij
Lauren Leece en Elena Zomer (van Meiske78) zitten samen in een band en ze gaan als een pijl omhoog in de ranking.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')