quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:14 schreef DeHovenier het volgende:
Die Marijn Ter Laak is met 7 mensen getrouwd, met 5 mensen getrouwd geweest (nu gescheiden) en hij heeft 27 kinderen
quote:Shelby Poobalan tried to steal from me. Won't do that again... Ha!
Ik merk dat het de laatste tijd erg moeilijk is om geld uit je bedrijf te halen.quote:Op maandag 2 november 2009 15:31 schreef Eierbal het volgende:
Weet iemand nog manieren om wat sneller aan geld te komen?Heb het geprobeerd met een bedrijfje, maar dat schoot ook niet echt op. Met de winkels etc. die je voor 40.000 kunt kopen of voor een prikkie tweedehands kunt kopen, maak ik vrijwel geen of weinig winst.
Werk nu als CEO bij een ziekenhuis, maar dat is ook maar 4000 per week... Optreden levert op dit moment hooguit 5000 per optreden op ofzo. Waar halen al die spelers met enorm veel miljoen op de rekening hun geld allemaal vandaan?Wil namelijk een bedrijf beginnen dat wél winstgevend is
Dat idee had ik ook al inderdaad. Zonde..quote:Op maandag 2 november 2009 15:42 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik merk dat het de laatste tijd erg moeilijk is om geld uit je bedrijf te halen.
Meeste mensen halen het dus ook gewoon uit de artiest
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:14 schreef DeHovenier het volgende:
Die Marijn Ter Laak is met 7 mensen getrouwd, met 5 mensen getrouwd geweest (nu gescheiden) en hij heeft 27 kinderen
Mijn vrouw is met 12 mensen getrouwd, met 2 mensen getrouwd geweest (onder meer met die Marijn), met 1 verloofd en 1 huwelijk is ontbonden
Ik was btw de 2e die met d'r ging trouwen
Een pauzetje moet kunnenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:54 schreef BlackRebel het volgende:
Mijn band heeft deze week de laagste positie ooit behaald (is dat ook een mijlpaal?)
We zijn #283
wat een rust..
Wij ook!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:36 schreef BlackRebel het volgende:
Het duurt allemaal wel veel te lang.. bahbah, wat jeukt het om weer spontaan te gaan touren.
Maargoed, vanaf januari gaan we weer knallen als nooit tevoren.
Ik heb daar nu al zin inquote:Op woensdag 2 december 2009 19:36 schreef BlackRebel het volgende:
Het duurt allemaal wel veel te lang.. bahbah, wat jeukt het om weer spontaan te gaan touren.
Maargoed, vanaf januari gaan we weer knallen als nooit tevoren.
Binnenkort is je dochter je voorbij in de chartsquote:Op woensdag 2 december 2009 11:54 schreef BlackRebel het volgende:
Mijn band heeft deze week de laagste positie ooit behaald (is dat ook een mijlpaal?)
We zijn #283
wat een rust..
Door wie wordt je dochter gespeeld?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:35 schreef BlackRebel het volgende:
Dat scheelt inderdaad nog maar 39 plaatsen, dus dat zal wel snel gebeuren..
Ze haalde sowieso al eerder 5* in een show dan Steph.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |