Waar zit je? Anders drop ik wel even wat boeken/instrumenten in je huisquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:53 schreef blckbb het volgende:
Ik ben sinds eergister begonnen
Nog steeds solo maar mijn 1e concertprijs is te hoog (ik heb geeneens een instrument maar goed) en daardoor nog niks verkocht.
Pas net Mamma's opdrachten afgerond (wel 5 geskipt)
New Yorkquote:Op zondag 27 december 2009 14:22 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Waar zit je? Anders drop ik wel even wat boeken/instrumenten in je huis
Pff, het duurt nog wel een tijdje voordat ik daar weer kom. Ik ga wel even tussen twee optredens naar je toequote:Op zondag 27 december 2009 15:39 schreef blckbb het volgende:
[..]
New York
Naam is Paul Jackson (vond ik wel een mooie, Paul McCartney <-> Michael Jackson)
Ik kom RL oudjaarsnacht naar je toe gevlogen, ik neem dit mee:quote:Op zondag 27 december 2009 18:17 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Pff, het duurt nog wel een tijdje voordat ik daar weer kom. Ik ga wel even tussen twee optredens naar je toe
Ben je VIP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meteen alles gaan lezen dus, anders gooi je twee boeken weg..
quote:Op zondag 27 december 2009 18:31 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik kom RL oudjaarsnacht naar je toe gevlogen, ik neem dit mee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meteen alles gaan lezen dus, anders gooi je twee boeken weg..
We spreken gauw een locatie af.graag verwijderen
en ik ben geen VIPquote:Op zondag 27 december 2009 18:17 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Pff, het duurt nog wel een tijdje voordat ik daar weer kom. Ik ga wel even tussen twee optredens naar je toe
Ben je VIP?
Ik kreeg jouw PMetje al jaquote:Op zondag 27 december 2009 18:48 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Gooi er maar een ingame PM op af
Michael Janmaat is de naam
Skippen is jammer. Dat kost je uiteindelijk sterrenquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:53 schreef blckbb het volgende:
Ik ben sinds eergister begonnen
Nog steeds solo maar mijn 1e concertprijs is te hoog (ik heb geeneens een instrument maar goed) en daardoor nog niks verkocht.
Pas net Mamma's opdrachten afgerond (wel 5 geskipt)
Achja is het nu helaas al te laat voorquote:Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Skippen is jammer. Dat kost je uiteindelijk sterren
Ik ben in NYC. Als je even de sleutel van je huis geeft, drop ik het spul bij je afquote:Op maandag 28 december 2009 13:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
Achja is het nu helaas al te laat voor
Had het gezien jaquote:Op donderdag 31 december 2009 11:15 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik ben in NYC. Als je even de sleutel van je huis geeft, drop ik het spul bij je af
Gefixt! Denk aan de volgorde hé?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:59 schreef blckbb het volgende:
[..]
Had het gezien ja
En de sleutel ligt bij je!
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:09 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Gefixt! Denk aan de volgorde hé?
You're welcome!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:12 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ga inderdaad eerst skillen op zang voor beginners (staat al bij prioriteiten)
thanks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |