Heb je al invites binnen gekregen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar bleef je
Vragen kun je hier altijd stellen [ afbeelding ]
Zal ik het even uitleggen?quote:
Een baantje nemen en wat geld sparen. Veel optreden (Misschien covers spelen? ) waar je ook geld mee verdiendquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen jullie me in het kort even uitleggen waar ik de eerste prioriteiten moet leggen? Ik heb nu mijn eerste liedje ad (bovengemiddeld) en ben begonnen aan mijn tweede liedje... heb alleen nog geen geld voor een oefenruimte te huren en open podia zijn pas beschikbaar eind oktober/begin november
Waar haal ik die covers vandaan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:49 schreef Leonos het volgende:
[..]
Een baantje nemen en wat geld sparen. Veel optreden (Misschien covers spelen? ) waar je ook geld mee verdiend
OK thanks voor de tips!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:00 schreef Sautor het volgende:
Bij Community - Charts. Daar kijk je bij je genre in de radiocharts, of je pakt gewoon wat nummers van artiesten die hoog staan. Dan kijk je in het repertoire, klik je een nummer aan en dan staat er een optie om het nummer aan jouw repertoire toe te voegen.
Dan boek je een show en speel je dat nummer.
Op straat spelen moet je niet doen, als je VIP bent wil ik je sowieso wel wat geld toeschuiven, maar daar gaan je bars zo van omlaag! Gewoon wandelen/studeren en voor de rest wachten op de vrijdagquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar haal ik die covers vandaan?
Ik heb gisteren al een andere baan gevonden voor 1000 dollar per week.... en ik speel nu op straat....
Ja ik ben nu ook bezig met studeren... ik weet nog niet of ik VIP ga worden.... er zijn al zoveel dingen waar ik geld aan uit geef... ik denk dat ik dit spel gewoon fijn gratis blijf spelenquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:52 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Op straat spelen moet je niet doen, als je VIP bent wil ik je sowieso wel wat geld toeschuiven, maar daar gaan je bars zo van omlaag! Gewoon wandelen/studeren en voor de rest wachten op de vrijdag
Er komt een dag dan weet je het: 'Ik word VIP'.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik ben nu ook bezig met studeren... ik weet nog niet of ik VIP ga worden.... er zijn al zoveel dingen waar ik geld aan uit geef... ik denk dat ik dit spel gewoon fijn gratis blijf spelen
Je persoon gaat er automatisch naar toe. Tijdens de date kun je wat interacten en dat helpt. Maar ik date zelf nooit, dus alles is van horen zeggen..quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:43 schreef TheVulture het volgende:
Ok mensen, ik ben zojuist uitgevraagd voor een etentje... moet ik daar nu nog iets speciaals voor doen of gaat mijn personage automatisch naar die date toe
quote:Dean Weir stole my door key!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:14 schreef DeHovenier het volgende:
Die Marijn Ter Laak is met 7 mensen getrouwd, met 5 mensen getrouwd geweest (nu gescheiden) en hij heeft 27 kinderen
quote:Shelby Poobalan tried to steal from me. Won't do that again... Ha!
Ik merk dat het de laatste tijd erg moeilijk is om geld uit je bedrijf te halen.quote:Op maandag 2 november 2009 15:31 schreef Eierbal het volgende:
Weet iemand nog manieren om wat sneller aan geld te komen?Heb het geprobeerd met een bedrijfje, maar dat schoot ook niet echt op. Met de winkels etc. die je voor 40.000 kunt kopen of voor een prikkie tweedehands kunt kopen, maak ik vrijwel geen of weinig winst.
Werk nu als CEO bij een ziekenhuis, maar dat is ook maar 4000 per week... Optreden levert op dit moment hooguit 5000 per optreden op ofzo. Waar halen al die spelers met enorm veel miljoen op de rekening hun geld allemaal vandaan?Wil namelijk een bedrijf beginnen dat wél winstgevend is
Dat idee had ik ook al inderdaad. Zonde..quote:Op maandag 2 november 2009 15:42 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik merk dat het de laatste tijd erg moeilijk is om geld uit je bedrijf te halen.
Meeste mensen halen het dus ook gewoon uit de artiest
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:14 schreef DeHovenier het volgende:
Die Marijn Ter Laak is met 7 mensen getrouwd, met 5 mensen getrouwd geweest (nu gescheiden) en hij heeft 27 kinderen
Mijn vrouw is met 12 mensen getrouwd, met 2 mensen getrouwd geweest (onder meer met die Marijn), met 1 verloofd en 1 huwelijk is ontbonden
Ik was btw de 2e die met d'r ging trouwen
Een pauzetje moet kunnenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:54 schreef BlackRebel het volgende:
Mijn band heeft deze week de laagste positie ooit behaald (is dat ook een mijlpaal?)
We zijn #283
wat een rust..
Wij ook!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:36 schreef BlackRebel het volgende:
Het duurt allemaal wel veel te lang.. bahbah, wat jeukt het om weer spontaan te gaan touren.
Maargoed, vanaf januari gaan we weer knallen als nooit tevoren.
Ik heb daar nu al zin inquote:Op woensdag 2 december 2009 19:36 schreef BlackRebel het volgende:
Het duurt allemaal wel veel te lang.. bahbah, wat jeukt het om weer spontaan te gaan touren.
Maargoed, vanaf januari gaan we weer knallen als nooit tevoren.
Binnenkort is je dochter je voorbij in de chartsquote:Op woensdag 2 december 2009 11:54 schreef BlackRebel het volgende:
Mijn band heeft deze week de laagste positie ooit behaald (is dat ook een mijlpaal?)
We zijn #283
wat een rust..
Door wie wordt je dochter gespeeld?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:35 schreef BlackRebel het volgende:
Dat scheelt inderdaad nog maar 39 plaatsen, dus dat zal wel snel gebeuren..
Ze haalde sowieso al eerder 5* in een show dan Steph.
ik dus nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef Troel het volgende:
Fame opbouwen lukt niet in je eentje? Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk
Dat doe je best goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:01 schreef Sautor het volgende:
Wij gaan met Showroom straks een Around the World in 33 days tour doen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:48 schreef Slickk het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel weer zin om met Popomundo te beginnen. Was wel aardig bezig met een leuke band maar door wat omstandigheden was ik gestopt en geen zin meer om er tijd in te steken.
Zijn er in het afgelopen jaar nog drastische veranderingen geweest?
quote:Released my first single
We released the long expected record "Extremely Flammable".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |