abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:58:41 #151
137949 Disana
pi_71798417
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het probleem is dat Clowntje Wilders op veel punten de vinger op de zere plek legt. De andere partijen hebben Geertje W. keihard mogelijk gemaakt.

Als er een verstandige, redelijke partij zou zijn, die bereid is de problemen met migranten op te lossen, dan is die hele Wildermans helemaal overbodig.

Maar dat gebeurt niet. Men hakt liever in op Wilders, dan echt iets aan de problemen te doen. Sja, dan moet je niet gek staan te kijken als zo'n politieke idioot blijft groeien.
Dat ben ik allemaal met je eens uitgezonderd het inhakken: hoe meer tegengeluid hoe beter en ik vind het nog lang niet genoeg.
pi_71798514
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat ben ik allemaal met je eens uitgezonderd het inhakken: hoe meer tegengeluid hoe beter en ik vind het nog lang niet genoeg.
Als je het met me eens zou zijn, dan zou het wegnemen van de problemen door verstandige partijen betekenen dat Wilders geen poot heeft om op te staan.

Je ziet het in Belgie. Naast (niet tegenover!) het Vlaams Belang is Dedecker komen te staan. Een ex-VLD'er die zich terecht zorgen maakt over zaken en daar iets aan tracht te doen. Dat zonder de idiote antisemitische geluiden van Flipje Dewinter.

Kereltje Pechtold snapt dat niet. Verdonk is een domme bitch en de VVD wordt "geleid" door een slap kutventje zonder ballen of boodschap.

Fortuyn voelde het goed aan. Wilders kan slechts in zijn schaduw staan. Visieloze eikel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_71798543
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:24 schreef Pool het volgende:

[..]

Dat klopt. Marokkanen zijn meestal moslim. Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteit.

Maar.....zegt dat iets over het verband tussen moslims/islam en criminaliteit?
Zeg jij het maar: is de criminaliteit onder die gasten genetisch?

Dat denken we niet hey.

Is het dus cultureel? Me dunkt.

En zien we in bepaalde van die misdaden, elementen van die cultuur (=geloof, geloof is een cultuur onderdeel) terug?

Zou zeggen van wel, excessen tegen homo's, wegpesten van lesbienes in wijken. Vrouwen uitmaken voor 'hoerrrr' enkel en alleen omdat ze zich niet wensen te laten knechten met een kopvod.

Ik zou zeggen, ja, dat heeft er helaas mee te maken. Wat natuurlijk ook weer niet betekent dat het de drijvende kracht is. Maar je kunt de invloed niet ontkennen.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_71799039
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Reageren vanuit je onderbuik en angstig op Wilders stemmen is niet zo slim. Informeren is beter.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Doe eens je best, en geef eens antwoord, anders sta je wel erg te kijk.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:23:44 #155
137949 Disana
pi_71799221
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:18 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Doe eens je best, en geef eens antwoord, anders sta je wel erg te kijk.
Raadpleeg Wikipedia
pi_71799335
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:23 schreef Disana het volgende:

[..]

Raadpleeg Wikipedia
Kom op Disana. Je kan beter.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_71799399
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:23 schreef Disana het volgende:

[..]

Raadpleeg Wikipedia
Nee, ik weet wat xenofobie betekent Dat heb ik net uitgelegd. Incl dus ook waarom het erg kort door de bocht is om mensen die die sentimenten delen maar weg te zetten als: xenofoob.

Want je zegt het niet, maar je zegt het ook wel: 'Jullie maken je druk om niks! 'Informeer' jezelf! Dan ga je al die wantoestanden vanzelf in een 'ander licht' zien, waardoor je het spontaan minder erg gaat vinden! '.
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:29:00 #158
137949 Disana
pi_71799408
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

ExTec ook
pi_71799420
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:29 schreef Disana het volgende:

[..]

ExTec ook
Ik heb ook op je gereageerd.

pi_71799465
quote:

[..]

Ja, vind ik ook. Naar wiki verwijzen voor een woord ipv. Van Dale vind ik ook niet getuigen van niveau. Maar dat heb je hey, met die internet generatie.
pi_71799489
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:29 schreef Disana het volgende:

[..]

ExTec ook
Maar we wachten immer geduldig op jouw vlijmscherpe inhoudelijke antwoord
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:32:04 #162
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71799495
en nu? zijn dit de voortekenen van autochtonen die klaar zijn met het systeem en recht in eigen hand gaan nemen? nee dat zal wel niet, want er wordt gewoon met scherp geschoten op autochtonen die iets aan de kaak stellen waar de politie te bang voor is.

of is dit het voorteken dat de laffe, eerst lachende allochtoon na zijn crime misschien eens gaat nadenken dat ie er niet altijd meer mee weg zal gaan komen, zonder meerdere botbreuken. en ook voor zijn familie die het geld maar wat graag ontvangt. je weet wel de allochtoon die maar steeds blijft ginnegappen dat de nederlandse autochtoon een zak laffe stront is. en maar toekijkt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:32:56 #163
137949 Disana
pi_71799524
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, ik weet wat xenofobie betekent Dat heb ik net uitgelegd. Incl dus ook waarom het erg kort door de bocht is om mensen die die sentimenten delen maar weg te zetten als: xenofoob.

Want je zegt het niet, maar je zegt het ook wel: 'Jullie maken je druk om niks! 'Informeer' jezelf! Dan ga je al die wantoestanden vanzelf in een 'ander licht' zien, waardoor je het spontaan minder erg gaat vinden! '.
Het overgrote deel van de Wilders stemmers heeft geen last van relmarokkanen of de islam, zijn speerpunten. Sterker nog, ze komen zelden in aanraking met allochtonen. Toch zijn ze bang. Komt dat door de opruiing van Wilders of onbewuste gevoelens van angst voor het vreemde. Ik denk beide.
pi_71799525
quote:

[..]

Wellicht kan ze niet beter?
pi_71799599
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Het overgrote deel van de Wilders stemmers heeft geen last van relmarokkanen of de islam, zijn speerpunten. Sterker nog, ze komen zelden in aanraking met allochtonen.
Die is al beantwoord, want ik heb deze topic doorgelezen. Dat antwoord viel samen te vatten als dat een probleem niet pas een probleem is als jij er zelf persoonlijk last van hebt.

Ik bedoel; waarom reageer jij zo gepassioneerd in die Iran revolutie topics? Jij komt toch niet in aanraking met dat fundi regime? Voortaan daar maar niet meer reageren hoor
pi_71799607
quote:

[..]

Het overgrote deel van de Wilders stemmers heeft geen last van relmarokkanen of de islam, zijn speerpunten. Sterker nog, ze komen zelden in aanraking met allochtonen. Toch zijn ze bang. Komt dat door de opruiing van Wilders of onbewuste gevoelens van angst voor het vreemde. Ik denk beide.
Ik ben geen meid die in een kort rokje door een Turkenbuurt hoeft te lopen. Toch heb ik er 7 jaar gewoond.

Wildersstemmers zijn er omdat de andere partijen het laten afweten. Zelf kies ik niet voor deze nepliberaal, maar het fenomeen begrijp ik maar al te goed.

pi_71799637
quote:
Dan zeg ik: ja jongen, dat kun je nou wel roepen, maar weet je ook waarover je het hebt?"
Makkelijk praten, hij heeft er 8 uur per dag mee te maken, hij moet er maar een jaartje gaan wonen.
pi_71799682
quote:

[..]

In de grote steden (Rotterdam, Utrecht) scoorde Wilders toch aardig goed, die komen niet in aanraking met relmarokkanen?
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:37:44 #169
137949 Disana
pi_71799686
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je het met me eens zou zijn, dan zou het wegnemen van de problemen door verstandige partijen betekenen dat Wilders geen poot heeft om op te staan.

Je ziet het in Belgie. Naast (niet tegenover!) het Vlaams Belang is Dedecker komen te staan. Een ex-VLD'er die zich terecht zorgen maakt over zaken en daar iets aan tracht te doen. Dat zonder de idiote antisemitische geluiden van Flipje Dewinter.

Kereltje Pechtold snapt dat niet. Verdonk is een domme bitch en de VVD wordt "geleid" door een slap kutventje zonder ballen of boodschap.

Fortuyn voelde het goed aan. Wilders kan slechts in zijn schaduw staan. Visieloze eikel.
Je denkt dat ik het níet met je eens ben?

Ik vind dat bepaalde problemen van autochtonen veel te lang verwaarloosd zijn. Begin jaren tachtig ontstond al vervreemding onder o.a. Rotterdamse autochtonen die hun wijk niet meer herkenden. Dat is niets ten nadele van de allochtonen die er in ruime mate kwamen wonen, maar wel ten nadele van het uitblijven van een spreidingsbeleid dat ook voor meer integratie had kunnen zorgen. Het is voornamelijk diezelfde concentratie die kon leiden tot jeugd die slecht ingevoerd is en zich zwaar misdraagt en dreigend opstelt.

Dus zijn we het niet eens?
pi_71799702
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:35 schreef ExTec het volgende:

Ik bedoel; waarom reageer jij zo gepassioneerd in die Iran revolutie topics? Jij komt toch niet in aanraking met dat fundi regime? Voortaan daar maar niet meer reageren hoor
Owja, je moet jezelf niet 'aan laten praten' dat dat regime zo erg is. En bewijs, dat doet er niet toe. Dat doet bewijs van de problemen in dit land er bij jou namelijk ook niet toe
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:39:21 #171
137949 Disana
pi_71799736
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

In de grote steden (Rotterdam, Utrecht) scoorde Wilders toch aardig goed, die komen niet in aanraking met relmarokkanen?
Lees even in chronologische volgorde.
pi_71799826
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Lees even in chronologische volgorde.
Ja, beide staat er maar in je eerste zin staat dat het overgrote deel er niet mee in aanraking komt, hoe weet je dat?
pi_71799899
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Je denkt dat ik het níet met je eens ben?
Dat weet ik wel zeker.
quote:
Ik vind dat bepaalde problemen van autochtonen veel te lang verwaarloosd zijn. Begin jaren tachtig ontstond al vervreemding onder o.a. Rotterdamse autochtonen die hun wijk niet meer herkenden. Dat is niets ten nadele van de allochtonen die er in ruime mate kwamen wonen, maar wel ten nadele van het uitblijven van een spreidingsbeleid dat ook voor meer integratie had kunnen zorgen. Het is voornamelijk diezelfde concentratie die kon leiden tot jeugd die slecht ingevoerd is en zich zwaar misdraagt en dreigend opstelt.
Een spreidingsbeleid betekent een actief ingrijpen van de overheid in waar mensen wel of niet zouden mogen wonen. Dat vind ik immoreel. Ik heb ook niets tegen marokkanen of Turken die in Nederland wonen en dan nog op een kluitje. Mijn buren in Utrecht spraken na 12 jaar nog geen woord Nederlands. Geen enkel probleem mee (daar hebben ze namelijk slechts zichzelf mee). Waar ik wel een probleem mee heb, is dat hun kinderen over mijn auto liepen. En dat Marokkaantjes meisjes verkrachten, mensen in de tram lastigvallen en meer kutgedrag dat onbestraft blijft.

Na 3 keer zulk gedrag ben je je Nederlandse paspoort kwijt en mag je het in Marokko of Turkije proberen. Jammer dan, je hebt je kans gehad. Gek genoeg zijn verstandige Marokkanen het ronduit met mij eens.

Maar daar is durf en wil voor nodig en geen enkele politicus wil daaraan. Dan moet je niet gek staan te kijken als een Wilders opstaat en de kar (op de verkeerde manier) trekt. Je kan dat voorkomen, mits je goed beleid voert.

Als veehouderij diervriendelijk zou zijn, zouden dierenactivisten geen aanslagen plegen. Als asielprocedures eerlijk zouden verlopen, zouden asielzoekers geen jaren vastzitten en uit stelen gaan.

Het kan zo makkelijk zijn.
quote:
Dus zijn we het niet eens?
Dat verwacht ik niet. Ik denk dat ik minder lethargisch ben dan jij.

† In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:44:42 #174
137949 Disana
pi_71799903
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja, beide staat er maar in je eerste zin staat dat het overgrote deel er niet mee in aanraking komt, hoe weet je dat?
Met name op het platteland is gestemd op Wilders. Als je even nadenkt weet je dat zoveel stemmers onmogelijk allemaal in probleemwijken kunnen wonen.
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:46:00 #175
137949 Disana
pi_71799945
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:44 schreef El_Matador het volgende:

Ik denk dat ik minder lethargisch ben dan jij.
Knappe conclusie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')