Pics?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:14 schreef Ezio het volgende:
Ik kende een meisje met bijna geen tietjes die wij altijd Cup A soup noemden
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:14 schreef Ezio het volgende:
Cup-a-soup heeft een slecht smaak gekregen.quote:
Ik kan niet tegen slechte veranderingen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:17 schreef jitzzzze het volgende:
Aah wat schattigTS kan niet zo goed tegen veranderingen
je moet er wel water bij doen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:16 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Cup-a-soup heeft een slecht smaak gekregen.
Ik heb nu bv spicy tomato voor me staan. Dat was altijd gewoon een soep zonder frutsel, gewoon 1 egaal iets.
Maar nu zit er een hoop dingen in. 1 stuk mais, en nog hoop ander opgedroogde rotzooi.
Dat lijkt niet zo, dat is gewoon altijd zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:12 schreef Keiichi het volgende:
Waarom lijkt het dat vernieuwen, altijd verslechteren is?
Ja, dag. Jij kan in het geheel niet tegen veranderingen. Of ze nou goed of slecht zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:18 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen slechte veranderingen.
Maar die kan ik geen maanden in m'n laatje laten liggen zonder dat ze verrotten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Cup a soup. Echte mannen persen tomaten zonder te kauwen hun keel door.
Daar staat ook "nu nog lekkerder" op, dus die is ook veranderd. Ik heb alleen nog niet getest of die verandering goed of slecht is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:24 schreef J.Herrer het volgende:
Cup a soup is nooit lekker geweest
Behalve erwtensoep dan
Wat lul jij nou, tomaten komen helemaal niet uit China.quote:
quote:Origine
Tomaten zijn afkomstig uit de Andes, en worden daar al geteeld sinds het begin van onze jaartelling. De kennis van de tomatenteelt verspreidde zich tot in Meso-Amerika, en het was daar dat de Spaanse veroveraars voor het eerst in aanraking kwamen met de plant. Toen waren ze niet veel groter dan geel gekleurde besjes.
Momenteel onderscheiden we de vleestomaat (tetraploďde, in tegenstelling tot de wilde tomaat die diploďde is), kerstomaat (cherrytomaat), pruimtomaat, trostomaat en gele ronde tomaat.
Die klacht heb ik in mijn omgeving ook al opgevangen... Misschien willen ze dat we massaal aan de CupASoup Specials gaan? (of zijn die ook niet te vreten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:12 schreef Keiichi het volgende:
Zie TT, en ze hebben alle smaken die ik lekker vond, professioneel om zeep geholpen![]()
Waarom lijkt het dat vernieuwen, altijd verslechteren is?
De specials waren sowieso al niet echt heel lekker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Die klacht heb ik in mijn omgeving ook al opgevangen... Misschien willen ze dat we massaal aan de CupASoup Specials gaan? (of zijn die ook niet te vreten?)
Dan doe je er toch gewoon wat minder water bij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:41 schreef Mercure het volgende:
echte erwtensoep behoort zo massief te zijn dat de lepel rechtop blijft staan en niet zo slap dat het eigenlijk meer een soort van thee lijkt.
Dat, of een extra zakje erinquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:46 schreef Samcali het volgende:
[..]
Dan doe je er toch gewoon wat minder water bij?
Dat dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:41 schreef Mercure het volgende:
Lekkerder.... voor zover een poeder bestaande uit zout, kleur-, smaakstoffen en gedroogde toellie uberhaupt lekker is.. .lijkt lekkerder mij ver gezocht...
Als ze dat soort dingen doen bij honden- of kattenvoer is de geloofwaardigheid echt weg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:36 schreef karr-1 het volgende:
Dat soort reclamekreten zijn sowieso kansloos. "Nu nog beter/lekkerder/smakelijker" Wie bepaalt dat dan en hoe weten zij wat ik lekker vind?
erwtensoepquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:24 schreef J.Herrer het volgende:
Behalve erwtensoep dan
Of dat je bijna op vriespunt je was kan doen . . . Hoe agressief moet die zooi dan wel niet zijn! Ik waag mijn kleding daar niet aan!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:24 schreef Davoice het volgende:
[..]
Als ze dat soort dingen doen bij honden- of kattenvoer is de geloofwaardigheid echt weg.
Ohw, ik moet ook eerst het topic lezen, voordat ik iets postquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:36 schreef Ezio het volgende:
Ze proberen meestal gewoon de smaakverandering die resulteert uit het veranderen naar goedkopere ingrediënten te verklaren door ''nog lekkerder'' erop te zetten
Nu nog voordeliger is het dan meestal. Maar dat is vaak een kleinere verpakking tegen een lagere prijs.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:26 schreef Keiichi het volgende:
Als ze nu een reclamekreet hadden van: "Nu nog goedkoper!"
Dan zou het me wellicht iets meer aanspreken. Maar ik zal dan ook geen klacht openen als het ruk smaakt.
Precies. De was doen op 15 graden. Mijn wasmachine gaat niet eens zo laag.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:28 schreef TheShadow het volgende:
[..]
Of dat je bijna op vriespunt je was kan doen . . . Hoe agressief moet die zooi dan wel niet zijn! Ik waag mijn kleding daar niet aan!
Da's toch geen erwtensoep man. Gewoon groen water met wat zoutige flubbeltjes erin.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:24 schreef J.Herrer het volgende:
Behalve erwtensoep dan
Zo origineel heyquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:14 schreef Ezio het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |