Ja, de KMA is namelijk een regiment.quote:
Hoe was het in de pub?quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:16 schreef Rave_NL het volgende:
Korte groet vanuit de UK.
Het is hier fantastisch.
Sip in de zin van zaken die niet voor elkaar zijn? Is voor het eerst dat ik van die eenheid hoor dus vandaar dat ik er geen beeld bij heb...quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:48 schreef Halvor het volgende:
Van de week een oefening meegedraaid bij Ciscoy 2 van het GE/NL.
Wat een sippe zooi daar zeg. Ik hoop dat ik daar nooit terecht kom.
Over een paar weken ga ik waarschijnlijk langs bij 101 cisbat, hopelijk is het daar wat beter voor mekaar.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:48 schreef Halvor het volgende:
Van de week een oefening meegedraaid bij Ciscoy 2 van het GE/NL.
Wat een sippe zooi daar zeg. Ik hoop dat ik daar nooit terecht kom.
Over een paar weken ga ik waarschijnlijk langs bij 101 cisbat, hopelijk is het daar wat beter voor mekaar.
Eh, een rukkerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:31 schreef Vortix het volgende:
100. Met keep/korrel inderdaad. Gisteren in de sim ook op 300 meter geschoten, maar ik had in de sim last van mijn lenzen door de airco, waardoor ik keep, korrel en doel niet meer uit elkaar kon houden. En daardoor snel mijj rust en balans kwijt raakte. Maar goed ik heb nooit eerder geschoten, dus er is nog veel ruimte voor verbetering lijkt me.
Vandaag waren mijn twee grootste fouten dat ik niet stabiel genoeg knielde en dat ik mijn trekkerdruk te snel opbouwde waardoor mijn kogels een groot gedeelte van de tijd links over het doel gingen.
Overigens heb ik wel een paar opdrachten goed volbracht, maar nog lang niet genoeg. Maar dat komt volgende week dinsdag wel, dan zitten we de hele dag op ISK met het peleton.
uitblazen, schieten, adem uithouden, raak je? dan meteen nog 2 erachteraan, want je ligt toch al goedquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:13 schreef Erasmo het volgende:
Ook is het belangrijk om niet te gaan anticiperen op het schot, rustig in het zelfde tempo de trekken naar achteren halen en dan komt dat schot er vanzelf wel uit.
En schieten is natuurlijk ook een kwestie van ervaring
Inderdaad, als je schiethouding goed is kom je telkens weer terug op het zelfde richtpuntquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:15 schreef Bob-B het volgende:
[..]
uitblazen, schieten, adem uithouden, raak je? dan meteen nog 2 erachteraan, want je ligt toch al goed
Ademhaling zit er wel goed in ondertussen. Stabiele schiethouding en trekkerdruk nog niet. Ik bouwde die nog veel te snel opquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:15 schreef Bob-B het volgende:
[..]
uitblazen, schieten, adem uithouden, raak je? dan meteen nog 2 erachteraan, want je ligt toch al goed
true, tot je uitgedaagd word om een groepje van 5 te schieten klein genoeg voor 1 plakkertjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Inderdaad, als je schiethouding goed is kom je telkens weer terug op het zelfde richtpunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |